Beoordelingen over Landhotel De Hoofdige Boer 3-sterren

Dorpsstraat 38, 7218 AH Almen, Nederland

#2 van de 3 hotels in Almen

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Wij komen zeker weer terug

Als je meerdere dagen verblijft is de warme groente bij het eten steeds hetzelfde. En is er niet de mogelijkheid om een andere groente te bestellen.

De sfeer in het hotel. Je wordt als gast gezien.

Erg ontspannen verblijf
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

De TV in het appartement is aan de kleine kant om vanuit bed makkelijk te kunnen kijken

Het diner, appartement voor ons 4 en, de theetuin, de goede bedden, de badkamer

We fijne

Bediening in de tuin. Het drankje dat we daar bestelden, kregen we niet. Ontbijt was goed, maar we misten broodjes( croissants e.d.)

De super grote kamer en de heerlijke bedden.(kamer 12)

We hebben het leuk gehad en heerlijk gefietst, mooie omgeving.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er was geen airco op de kamer alleen een ventilator beter iets dan niets maar bij erg warm weer is een airco toch prettig

Goed ontbijt en personeel vriendelijk en bdhulpzaam

Mooi en sfeervol hotel in stil dorpje. Kamers duur.

bedden erg zacht, erg warm en licht in de kamer, geen vers fruit bij het ontbijt ,kaas met erg weinig smaak, duur in verhouding tot wat je krijgt. vroeg uitchecken al om 10.00. erg stil dorp, niets te beleven, slechts twee restaurants .

Grote kamer, prachtige theetuin waar je kon eten drinken en zitten. Mooi omgeving om te fietsen, erg vriendelijk personeel.

Heerlijk verblijf in Almen

Het was erg warm, er was wel een ventilator maar een airco was prettiger geweest. De tv zat op een plek waarbij je niet lekker op bed kon kijken, maar in de rechte stoeltjes moest gaan zitten.

Hele leuke locatie en heerlijk buiten gegeten en heel aardig personeel en prettige ontvangst. Fijn ontbijt en prachtige omgeving.

Heerlijke locatie voor wandelingen in de omgeving.
    • Tweepersoonskamer met Bad

Positie van TV naast het bed is niet fijn. Als je op bed TV wilt kijken dan krijg je pijn in je nek.

Prima kamer met groot balkon en nette badkamer. Vriendelijk personeel. Ontbijt met vers fruit en boerenlandbrood.

Kleinschalig hotel op een voor fietsers interessante locatie met goede keuken en prima kamers

Ontvangst in het hotel was in orde. Toegewezen kamer had een balkon en een zeer fijne, wel kleine, badkamer met heerlijke douche. Bijgeboekt tijdens de boeking een driegangen diner. Op zich was het diner goed maar niet heel bijzonder. Achteraf had ik beter mijn gerechten zelf uit kunnen kiezen. Bedden waren heerlijk. Ontbijt ´s morgens was erg goed. Alles was voldoende en de service was prima. Prijzen van de consumpties waren toch wel aan de hoge kant.

Goed, maar....
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

Het appartement waarin wij verbleven. Zeer gedateerd en hoognodig aan grondige renovatie toe. Keuken niet compleet. Terras slecht onderhouden. De vraagprijs is te hoog voor het gebodene.

Gemoedelijkheid. Goed ontbijt en diner.

De terras is fraai.
    • Tweepersoonskamer met Bad

De fietsenstalling was te vol en de ingang wordt geblokkeerd door e-bikes die daar staan op te laden via een stekkerdoos, omdat alleen daar een stopcontact is.

De terras is fraai. De omgeving is prachtig.

• Beoordeeld op: 25 mei 2018

Prima hotel, ruime kamer, rustige ligging en een lekker ruim terras in een grote tuin.
    • Tweepersoonskamer met Bad

Het ontbijt is echt heel matig in verhouding tot de kamerprijs. Het sap was bijvoorbeeld niet vers en er waren geen luxe broodjes. Eigenlijk gewoon net zo'n ontbijtje als thuis en dat is jammer.

Mooie ruime en vooral schone kamer en badkamer

Fijn.
    • Kleine Eenpersoonskamer

Kan niet naar rechts kijken, helaas zat de tv rechts. Op de stoel ervoor ging voor mij niet. Jammer, maar daar kunnen zij niets aan doen.

Zeer attent personeel.

Tuin en omgeving heel fijn.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

De kamer/appartement is zeer gedateerd. Hoewel een nette nieuwe badkamer was er lauw water in de douche.

De tuin bij het hotel is geweldig. Het eten van het restaurant was ook goed. Wij hadden wat problemen en die zijn naar tevredenheid opgelost.

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Een goed hotel met een schitterend terrastuin
    • Tweepersoonskamer met Bad

Prima maar simpele kamer op bovenste etage met mooi uitzicht over dorp en terrastuin. Prachtig terras aan overzijde weg. Het eten in het restaurant was boven verwachting Zeer vriendelijk personeel Behulpzaam met aanwijzingen om weer op Pieterpad te komen

TV stond naast bed, waardoor we niet samen TV konden kijken...

TV stond naast bed, waardoor we niet samen TV konden kijken vanaf het bed. Enkel vanuit de twee stoeltjes in de kamer. Van kamer gewisseld echter wel met bijbetaling van 10 euro per nacht.

Ontbijt en diner uitstekend, vriendelijk personeel .
    • Tweepersoonskamer - Geschikt voor Gasten met een Lichamelijke Beperking

Wij hadden een kamer geboekt voor mensen met een beperking , maar met twee beugels naast het toilet kom je er niet. Van te voren medegedeeld dat er iemand irolstoel afhankelijk was. Antwoord: geen probleem. Met de rolstoel niet bij de wastafel, op de kamer rolstoel niet keren, vanuit het bed geen t.v. Dat viel erg tegen. Klachten wel bij de directie geuit. Behalve de kamer hebben we genoten

Ontbijt en diner uitstekend, vriendelijk personeel .

• Beoordeeld op: 12 januari 2018

Prachtige omgeving, lekker rustig en relaxed.
    • Kleine Eenpersoonskamer

Eigenlijk niks, maar wat we niet hadden bedacht toen we ook boekten om er warm te eten, dat er eigenlijk geen keuze was en er een vastgesteld menu was met veel vlees, zowel in het voorgerecht als hoofdgerecht. We konden in plaats van het voorgerecht nog soep krijgen, toen we er om vroegen. Maar wil je echt keuze hebben, dan kun je beter alleen de overnachting boeken en apart het restaurant reserveren.

Prachtige omgeving, lekker rustig en relaxed. Goed dat de mogelijkheid er was om eenpersoonskamers te boeken voor een redelijke prijs. Goed ontbijt, gewoon een prima verblijf gehad.

De omgeving is heel mooi en landelijk.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De bedden zijn te zacht en schuiven uit elkaar. Gehorige kamers

De omgeving is heel mooi en landelijk. Het ontbijt is goed. Gastvrouw is heel vriendelijk

Landelijk gelegen, redelijk hotel

Ontbijt en vloerbedekking kamer

Kleine kamer inderdaad klein, viezig tapijt met vlekken, de badkamer was modern en prima. Kamerwanden dun en zeer gehorig. Ontbijt heel eenvoudig, goede koffie, bediening prima, restaurant goed, wel te grote porties voor 1 persoon

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Mooi en rustig gelegen hotel in het centrum van Almen. In alle opzichten voor herhaling vatbaar!

Helemaal niets!

Geweldig mooie kamer op de begane grond. Heerlijke maaltijd 's avonds en een zeer goed en verzorgd ontbijt. En het personeel is zeer attent. Mijn echtgenote wilde zoutloos eten bij het diner en dat is perfect geslaagd. Was tevoren gevraagd en men refereerde aan tafel aan dat verzoek. We gaan hier snel nog eens naar toe!

• Beoordeeld op: 1 december 2017

Zeer vriendelijk personeel, lekker ontbijt en een...
    • Tweepersoonskamer met Bad

Klein ongemak: het ventilatierooster op de kamer kon niet dicht, daardoor duurde het langer voordat de kamer lekker warm was (onze kamer was in het oude gedeelte van het hotel).

Zeer vriendelijk personeel, lekker ontbijt en een gemoedelijke sfeer in het hotel. Almen is een sfeervol dorp in een prachtige omgeving. Heerlijk geslapen op een prima bed.

• Beoordeeld op: 23 november 2017

• Tweepersoonskamer met Bad

Een lift naar de tweede verdieping zou goed zijn. Nu moesten we onze bagage helemaal naar boven sleuren (4 trappen).

Vriendelijk onthaal. Mooie comfortabele kamer. Lekkere lunch en ontbijt. Parking heel dichtbij, maar 's avonds was er een feestje in de nabijgelegen feestzaal waardoor de parking helemaal volzet was.

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Prima uitgangspunt voor het bekijken van de omgeving en wandelingen.

Kamer was vrij saai, zonder uitzicht. Na klacht kregen we een kamer op zolder. Aardig, ruim. Maar alles mag nogmaals geupgrade worden, naar de hedendaagse normen.

Vriendelijke ontvangst. Heerlijk ontbijt. Goed gegeten, vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 9 november 2017

Een prettig welkom met hulp voor de bagage van de eigenaresse.
    • Tweepersoonskamer met Bad

De verwarming lekte in de badkamer (doorgegeven).

Diner en ontbijt waren erg lekker en de kamer voldeed uitstekend. Laten weten dat we in het voorjaar terugkomen voor een fietsvakantie wegens de prachtige omgeving.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

Goed verblijf.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wat tegenviel was dat ondanks dat men wist dat wij kwamen de verwarming nog niet aan stond en het heel lang duurde eer wij de eerste avond er behaaglijk bij zaten!

Ondanks prachtige omgeving en vriendelijke mensen toch wat teleurstellend

Het appartement is m.i. niet geschikt voor 4 volwassenen. Het extra bed is echt een slaapbankje, dus wellicht acceptabel voor kinderen. De foto's van de site komen niet overeen met de werkelijkheid in onze kamers.

De theetuin is prachtig en de bediening was er vriendelijk.

• Beoordeeld op: 16 september 2017

een hele lieve gastvrouw en heel vriendelijk personeel in een mooi hotel en in een mooie omgeving.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was wat aan de kleine kant met uitzicht op een schuur en een kerk. En het had wellicht wat meer stofvrij gemogen. Misschien een keer boven op de kast en naar het plafond kijken.

de gastvrouw was erg aardig

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

We hebben het een paar dagen wel naar de zin gehad.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De bedden stonden te ver uit elkaar voor een echtpaar (stel) 2 nachtkastjes er tussenin waar anders geen plaats voor was, als je de bedden tegen elkaar aan wou schuiven. dus echt apart slapen

het ontbijt was eenvoudig , maar wel goed. De bedden lagen goed

Goed verblijf in prachtige omgeving.
    • Tweepersoonskamer - Geschikt voor Gasten met een Lichamelijke Beperking

De kamer, alles was er wel, maar weinig ruimte en weinig sfeer.

Gastvrij en vriendelijk personeel. Mooie, gezellige ontbijtruimte en goed ontbijt. Heerlijke voorafjes als hoofdgerecht gegeten s'avonds.

ontbijt was voldoende maar niet zoals je in Duitsland gewend...
    • Tweepersoonskamer - Geschikt voor Gasten met een Lichamelijke Beperking

s' avonds zat je moederziel alleen in het hotel een wijntje te drinken die ook nog eens peperduur was

ontbijt was voldoende maar niet zoals je in Duitsland gewend bent stoelen in de kamer zaten voor geen meter

Het diner was erg goed, grote pluim voor de keuken.
    • Tweepersoonskamer met Bad

Het tweepersoonsbed was groot maar te zacht. We kregen een upgrade cadeau naar een suite, maar de oorspronkelijke keus voor twee aparte bedden zou ons een veel betere nachtrust gegeven hebben. De douchestraal was zwak en werd niet warm genoeg, en het ontbijt viel tegen omdat er geen suikervrije muesli/noten/zaden/granen waren en geen belegen kaas(soorten).

Het diner was erg goed, grote pluim voor de keuken.

Een gezellig hotel in een mooie omgeving met een prima keuken.

niets.

Wij hebben een prima verblijf gehad in Almen. Vriendelijk personeel. Leuke zitjes. Complete kamer en uitstekend gegeten, zowel ontbijt als diner. Echt top!

Voor die prijs hadden we wat meer verwacht.
    • Tweepersoonskamer - Geschikt voor Gasten met een Lichamelijke Beperking

De kamer was klein en eenvoudig ingericht, geen nachtkastjes. De tv hadden ze naast het bed geplaatst zodat het moeilijk kijken was. Het ontbijt was eenvoudig.

De ligging was prima als vertrekpunt voor fietsers. Vriendelijk personeel en mooie theetuin.

Een tegenvallend geheel er was niets dat er uitsprong om over te juichen.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer (junior suite) is ruim, maar het uitzicht zeer beperkt, zicht op achterkant van de kerk.. Ook erg warm in de kamer en niet koel te krijgen. Het was buiten 23 graden dus niet heet. Moet er niet aan denken als het 30 graden is buiten. Investeren in airco's dus. Met raam open 's nachts steeds waker van de kerkklok. Sanitaire ruimte erg klein met waterballet tijdens douchen in bad. Deurtje sluit niet naar behoren. Ook geen haakjes om kleding en handdoek op te hangen. Zelfs geen toiletpapierhouder aanwezig.

Ontbijt was goed, jammer van de vieze koffie uit een kannetje en niet uit het apparaat zoals op terras / restaurant wordt geserveerd. Een gemiste kans.

Prima verblijf in hotel met zeer vriendelijk personeel.

De informatie op de site over het Happen en Trappen was niet helemaal kloppend, waardoor we onnodig hebben moeten uitwijken naar een andere route. Die was overigens wel heel mooi! ;-)

De theetuin was prachtig! Na het Happen en Trappen konden we daar rustig nagenieten van een heerlijke dag!

Prachtige plek om te wandelen en/of te fietsen
    • Tweepersoonskamer - Geschikt voor Gasten met een Lichamelijke Beperking

Prijs-kwaliteit. Kamer en restaurant zijn te duur. Voor dit geld hadden we ook twee overnachtingen kunnen boeken in veel hotels (gelijkwaardig).

Kamer (beneden) was goed met een mooie inloopdouche (prettig). Gelukkig konden we wisselen naar beneden, want boven was het heel warm zonder airco en geen inloopdouche. Ramen konden niet open ivm de muggen. Er is een mooie tuin, waar je heerlijk kan zitten. Gebied is prachtig om te fietsen en wandelen

ontbijt + warm eten was goed, kleine kamer (wat een beetje...
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

ipv een ligbad hadden wij graag een douche gehad en horren want wij hadden last van muggen!!

ontbijt + warm eten was goed, kleine kamer (wat een beetje tegen viel) De locatie was erg prettig, fietsen gebruik dat vonden wij zeer prettig

Mijn verwachtingen n a v de plaatjes op de site viel kwa ligging en accomodatie dus tegen.
    • Kleine Eenpersoonskamer

De kamer was klein en erg lawaaig.naast de keuken en geroep en geklepper van pannen ging tot vrij laat door. Het ontbijt was goeiig en behalve de lauwe koffie niet erg bizonder!

Het personeel was alleraardigst.

Eten en ontbijt was prima.
    • Tweepersoonskamer - Geschikt voor Gasten met een Lichamelijke Beperking

Interieur van de kamer viel tegen. Was niet op elkaar afgestemd en daardoor sfeerloos.

Eten en ontbijt was prima. Ruime kamer met een goed bed en goede douche. Bonus was de theetuin.

je krijgt hier waar voor je geld !
    • Tweepersoonskamer - Geschikt voor Gasten met een Lichamelijke Beperking

een van de leeslampen deed het niet- daar had ik eigenlijk meteen melding van moeten maken, maar dat heb ik verzuimd.

zowel kamer alsook het ontbijt was goed

Uitstekend hotel met gastvrije ontvangst en hoflijke service.
    • Kleine Eenpersoonskamer

De Kamer was deze keer klein, maar dat was vooraf al duidelijk kenbaar gemaakt. Douchen moest ik in bad. Dat vereist wel enige behendigheid. Met name om in- en uit te stappen. Ik ben behoorlijk op leeftijd. Volgende keer zal ik vooraf informeren of mijn Kamer over een douche beschikt. Dus zonder bad!

Ontbijt heerlijk. Diner eveneens

Leuk hotel, vriendelijk personeel en lekker eten
    • Tweepersoonskamer met Bad

De hotelkamer heeft geen sfeer. Dit valt tegen ten opzichte van het restaurant en de theetuin. Een hor voor de ramen tegen de muggen is een aanrader.

Leuk hotel, gezellige theetuin en lekker eten.

We hadden een 'Top deal' geboekt, echter blijkt dat...
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We hadden een 'Top deal' geboekt, echter blijkt dat dit zonder ontbijt is??? Dan is het uiteindelijk toch een behoorlijke prijs voor 1 nacht en weet ik niet wat er zo top is geweest aan de deal. Het hotel zelf en de kamer is niet bijzonder en vrij basic. Jammer dat er geen oplossing is gekomen, behalve dat we ontbijt alsnog konden bijkopen. Daarbij zeer vervelend dat op een zaterdag om 7.30 uur de werklui de radio al aardig op volume hebben, wellicht kunnen jullie vragen of ze hier rekening mee willen houden.

geen luxe maar gewoon gezellig! doen !

niets !

gemoedelijk hotel met zeer vriendelijk personeel. prijs-kwaliteit meer dan oké; juist wat we zochten voor een dagje verkennen in mooie regio. gezellig en degelijk restaurant. met professionele bediening;

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Fijn verblijf in charmant dorpje.
    • Tweepersoonskamer - Geschikt voor Gasten met een Lichamelijke Beperking

Kamer op zich prima, maar matrassen voor ons veel te zacht (weet niet of dat op alle kamers zo is) en schoonmaak niet opperbest.

Mooi gelegen kleinschalig hotel in charmant dorpje. Hartelijke ontvangst en lekker eten (iets aan de prijzige kant). Mooie omgeving om te wandelen en fietsen.

• Beoordeeld op: 21 april 2017

Het slechtste hotel ooit geboekt ! Weggegooid geld !!!!!!
    • Tweepersoonskamer - Geschikt voor Gasten met een Lichamelijke Beperking

Bedden, de grootte van de kamer was onder de maat, terwijl hij gekwalificeerd stond als een kamer voor iemand met een beperking. Zo klein , wij konden elkaar nergens passeren. Het ontbijt was wat wij thuis ook hebben, niets bijzonders erbij, je verwacht toch wel wat extra's als het Pasen is. Stoelen van oud rotan , zaten slecht en hadden geen stofdoek gezien.

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

Ik heb het heel prettig gehad in de Hoofdige Boer.

Er was geen lift.

Het ontbijt was prima, de kamers ook. Moest alleen douchen in het bad. Toen ik dat meldde werd ogenblikkelijk een andere kamer met douche geregeld.

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

Mooie plek.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het bed in de kamer die wij geboekt hadden was aan de kleine kant, maar dat was waarschijnlijk een uitzondering

Mooie plek. Prettige atmosfeer. Goede keuken

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

De kamer was uitstekende en het ontbijt was super.

De douche was maar een heel zacht straaltje , het was net als er niet genoeg water naar toe stroomde.

De kamer was uitstekende en het ontbijt was super.

• Beoordeeld op: 9 oktober 2016

het was fijn weer eens in Almen te zijn

De kamer was koud toen wij binnenkwamen. Nu was het één van de eerste dagen dat het nodig was de verwarming aan te zetten, maar het was attenter geweest als wij in een verwarmde kamer aankwamen.

mooie kamer, hartelijke bediening

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

We komen zeker terug!
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

Er was een feest in de zaal vlak naast ons appartement en daardoor konden we tot 24:00 uur niet slapen. Het was wel fijn geweest als we dat van tevoren hadden geweten.

Het hotel is prachtig gelegen , kraakhelder en het personeel is heel aardig. Leuk appartement, lekker vers ontbijtbuffet.

Uiterst vriendelijk ontvangst en bediening

Uiterst vriendelijk ontvangst en bediening

prima edres

weet niet

klantvriendelijkheid, kamer en maaltijden

Rustig gelegen hotel, met een goede keuken

Ontbreken in de kamer van( klok)radio

Ontbijt was goed, maar rekening houdend met de prijs , zou het ontbijt wel iets uitgebreider mogen zijn

Mooie locatie om in een prachtige omgeving te fietsen en musea te bezoeken en goed eten.
    • Tweepersoonskamer - Geschikt voor Gasten met een Lichamelijke Beperking

De prijs-kwalteitsverhouding van de kamers.

De prachtige theetuin en de locatie en omgeving van Almen om te fietsen.

Nette kamer met een goed ontbijt

Goed ontbijt en prachtige omgeving om te fietsen

De gezellige huiselijke sfeer.
    • Tweepersoonskamer - Geschikt voor Gasten met een Lichamelijke Beperking

Het lawaai van de keukenafvoer was heel de avond te horen

De gezellige huiselijke sfeer. Rustige omgeving, vriendelijke mensen

Het hotel biedt waarde naar geld.

Het hotel biedt waarde naar geld. Voldoende comfort en gezelligheid voor een hele redelijke prijs. Bonus waren de tuin voor het hotel en de omgeving.

Het rustig buiten zitten in de heerlijke tuin bij het hotel

Het rustig buiten zitten in de heerlijke tuin bij het hotel

Dit is een hotel om nog eens terug komen

Het ontbijt was lekker en de kamer was in orde.

Mooie plek, rustig dorpje, mooie omgeving

Mooie plek, rustig dorpje, mooie omgeving

Gezellig hotel in mooie omgeving

Goed ontbijt . Jammer , geen vers geperste sinaasappels. Goede kamer en moderne badkamer Goed restaurant Prachtige tuin

Het leuke terras

Het leuke terras

Lekker vertoefd

fantastisch
    • Tweepersoonskamer - Geschikt voor Gasten met een Lichamelijke Beperking

Het verblijf was in alle opzichten prima. De hartelijke ontvangst door de eigenaresse was bijzonder hartelijk.

Geweldig, prima kamer, lekker ontbijt, vriendelijk personeel

Het geheel was prima

De locatie en de wandelmogelijkheden.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De bedden waren erg zacht.

De locatie en de wandelmogelijkheden.

Zeer goed verblijf in een prachtige streek.

De mogelijkheid om in het restaurant s'avonds is goed. De portie is wel aan de kleine kant voor toch wel een behoorlijke prijs.

Goed ontbijt

Rust alles was perfect.

Heb nergens wat op aan te merken.

Het ontbijt was uitstekend we hadden een prachtige kamer. Het personeel was erg vriendelijk.

Goede uitval voor museum en fietsen

Goede uitval voor museum en fietsen

Van top tot teen perfect!
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De aangename huiselijke sfeer en gastvrijheid

Natuur

Natuur

Al was het voor ons ca. 2 uur rijden, het was de moeite waard. Helaas zat het weer niet mee.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We waren hier voor een feest. Prima buffet, goed ontbijt. Personeel zeer vriendelijka

• Tweepersoonskamer - Geschikt voor Gasten met een Lichamelijke Beperking

Alles was prima verzorgd.

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Prachtige theetuin