Beoordelingen over De Postelse Hoeve 4-sterren

#22 van de 25 hotels in Tilburg

• Beoordeeld op: 5 oktober 2018

goede prijs, goed ontbijt
    • Eenpersoonskamer met Douche

het rook niet heel fris en er was wat lawaai in de late avond van stommelende mensen. Ik kreeg weer de vraag te betalen, maar dat was al gebeurd

goede prijs, goed ontbijt

• Beoordeeld op: 29 september 2018

Fijn bed, veel kussens, buro om aan te werken, goede ober
    • Eenpersoonskamer met Douche

Matig restaurant, door loper op tafel beweegt bord bij elke hap, door ronde oplopende tafelpoot kun je je voeten niet kwijt, schoonmaken terwijl je nog eet, matig ontbijt, smakeloze koffie

Fijn bed, veel kussens, buro om aan te werken, goede ober

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Locatie was ivm evenement relatief dichtbij.

Enorm hoge prijs (100 eur!)voor een slechte kwaliteit. Kamer was vies. Meubels oud. Vergane glorie. Eerder incheken niet mogelijk. En zelfs bij aakomst om 15.15 was de kamer niet klaar (terwijl om de eerdere inchek al gevraagd was). Op de kamer 2 plastic bekers bij de wastafel waar de tandpasta van de voorgangers nog op zat

Locatie was ivm evenement relatief dichtbij.

Was gezellig, goede ligging om wat te ondernemen.

Op de gang stonden emmers met iets water erin, Lekkage.? Op onze kamer stond een emmer, 168, onder de airco. Was ff wat minder, maar zijn verwijderd.

Ontbijt was heerlijk, service goed.

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Goed aan te rijden, praktische ligging.
    • Eenpersoonskamer met Douche

Goed aan te rijden, praktische ligging. Eigen P. terrein. vriendelijk en praktisch personeel. Kwam aanrijden nadat de keuken al dicht was. Maar kreeg toch nog ( beperkte) keus. ( terwijl Ned- Frankrijk speelde en de kok af en toe informeerde naar de stand;) Heel schoon. Ontbijt was "eenvoudig" maar goed & lekker. Lekkere broodjes ook. Nette zaak voor privé of zakelijk.

Prima onbijt, lekker brood en vers fruit.

De inrichting van de kamer was gedateerd. De dame bij de receptie had : of haar dag niet / of ze weet niet hoe ze haar gasten een warm welkom geeft.

Prima onbijt, lekker brood en vers fruit. Ook het wifi ontvangst was ok.

Prima ontbijt, beetje onhandige opstelling.

het is een beetje stoffig door al het tapijt en donker door de rode en zwarte kleuren. Beetje retro-gevoel. De badkamer was erg klein. Ik had voor deze prijs wel iets meer verwacht.

Prima ontbijt, beetje onhandige opstelling. Prima bedden, matrassen vrij hard, daar hou ik van.

Een geschikte, gezellige locatie voor een kort verblijf

De ontvangst aan de balie mag wel wat vriendelijker, en ik vind het persoonlijk niet kunnen dat het personeel bot tegen elkaar doet in het algemeen en in het bijzijn van klanten. Dit stoorde me wel tijdens het ontbijt.

Het bed lag goed, een nette, functionele kamer. Gezellig terras en ontbijtruimte.

Vriendelijk personeel.

Heel donkere kamer. . Matras had kuil. Krappe douchecabine. Rol toiletpapier zit in de weg als je op het toilet zit. Allemaal niet heel erg maar tov wat we betalen moesten is dat ineens allemaal niet zo leuk. Prijs-kwaliteit niet in verhouding.

Vriendelijk personeel. Ontbijt oké.

Matig.
    • Eenpersoonskamer met Douche

De kamer.Het was een 1-persoonskamer.In vergelijk met ons eigen hotel,zou ik zo'n kamer niet verhuren.Voldoet echt niet aan de eisen des tijds.

Het ontbijt was super.De kamer had beter gekund.

Goed hotel, lekker eten en vriendelijke bediening.

Omdat wij fervente fietsers zijn vonden wij de ligging uitstekend om van daaruit telkens te vertrekken om prachtige fietstochtjes te maken langs het kanaal.

Verwacht niet te veel
    • Eenpersoonskamer met een Klein Tweepersoonsbed

Douche was slecht, geen waterdruk, en hotel ligt aan een soort snelweg waar ze ‘s nachts 80 km per uur rijden

Ventilator aan het plafond, was ook nodig, want het was een klein warm kamertje

wij hadden er meer van verwacht!

wc stond pies in,raam kon niet sluiten,prullenbak was niet leeg,stoffig,personeel was niet vriendelijk!

ontbijt was top & 2 persoons bed lag goed!

Restaurant en keuken zijn top!
    • Eenpersoonskamer met Douche

De kleuren van de kamers zijn veel te donker en somber. Donker rood en zwart!!!

Restaurant en keuken zijn top! Ontbijtruimte ook en gezellig ingericht.

Teleurstelling

Dringend nood aan een opfrisbeurt, oubollig. Eten in restaurant viel tegen : wie serveert er nu 1 van de lekkerste en duurste vissen , zeetong, in paneermeel!! 32 euro voor fishsticks is echt veel te duur

De dame achter de receptie was chagrijnig en niet...

De dame achter de receptie was chagrijnig en niet klantvriendelijk. Service van personeel staat met de kwaliteit van het hotel vind ik. Ik heb geboekt voor zakenrelatie en heb nu een hele rare nasmaak van de manier hoe de receptioniste tegen mijn gasten deed.

Aanrader

Bediening airco (was niet uit te schakelen in beide kamers) (of we deden iets niet goed?

Ontbijt erg uitgebreid en goed van kwaliteit, kamers prima, personeel erg plezierig

lokatie en hygiene
    • Eenpersoonskamer met een Klein Tweepersoonsbed

Gedateerd hotel, ambiance matig (donker)/weinig sfeer Geen stopcontact bij het bed Geen mogelijkheid tot verbinding met gratis WIFI

lokatie en hygiene

goede ambiance , zeer slechte kamer!!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

schandalig slechte kamer met het slechtste hotel bed waarin ik ooit heb gelegen . het was zo slecht dat daarover niets meer is te schrijven.

Ontbijt en restaurant

Slechtste verblijf ooit.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Voor de rest alles. Kleine kamer, geen air conditioning, douch putje verstopt, onvriendelijk personnel,vieze kamer, bed formaat voor een kind, tv formaat laptop, slecht beddengoed. Ik stop nu maar

Ontbijt was okay

Heerlijk gegeten!..
    • Eenpersoonskamer met Douche

De hotelkamers zijn erg gedateerd.. donker.. en nodigen niet uit om er wat langer te vertoeven dan slapen. Dat is eigenlijk wel jammer van dit hotel. Beneden ziet het er goed uit maar zodra je de trap omhoog gaat zit er een wereld van verschil.. oud en gedateerd.

De ligging voor mijn bezoek was perfect zo ook het ontbijt en het diner die zijn super!!

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Niet voor herhaling vatbaar
    • Eenpersoonskamer met Douche

Ik vind het onbegrijpelijk dat dit hotel een zaal verhuurt aan een groep studenten die hier een zeer luidruchtig feest hielden tot 3 uur 's nachts. Dit ging volkomen ten koste van mijn nachtrust. Toen ik hierover mijn beklag deed, kreeg ik te horen dat men de overlast betreurde, maar de inkomsten van dit soort evenementen niet wilde missen. Voor het overige was het hotel vrij matig, een vrij sober ontbijt met nauwelijks verse producten, ook de kamer was wat bedompt.

Niet voor herhaling vatbaar
    • Eenpersoonskamer met Douche

Hygiëne en klantvriendelijkheid. Verder was het eten redelijk maar erg prijzig.

De kamer was vies. En personeel onvriendelijk. Per zakelijk account aangegeven dat er a.d.h.v. een factuur betaald zou worden. Echter heeft mijn collega totaal onverwachts per direct moeten betalen!!

overheersend na een slapeloze nacht: wat een waardeloze bedden.GEEN aanrader!!!

waardeloze bedden. Een twijfelaar van 1.40m met een kuil in het matras en slechts 50cm van de grond is een waardeloze prijs/kwaliteitverhouding. Ook douchen in de badkuip is niet meer van deze tijd.

goed ontbijt, vriendelijk personeel, prima restaurant

adequaat, vriendelijk en lekker (goeie wijn!)

vond de kamer wat kaal - geen waterkoker of zo maar ik kreeg gekookt water toen ik er om vroeg

het personeel en het eten en de prijs-kwaliteitverhouding

Er heerste wel een gezellige sfeer ondanks dat het niet druk...

De televisie ontvangst was niet zo goed, veel zichtbare storingen bij sommige zenders.

Er heerste wel een gezellige sfeer ondanks dat het niet druk was. Ontbijt was prima en genoeg. Kamer ook prima

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Bed leek op instorten te staan als je er op ging zitten...
    • Eenpersoonskamer met Douche

Bed leek op instorten te staan als je er op ging zitten kraakt het alsof hij kapot gaat. Er naar gekeken en de bodem, een gevouwen houten plaat, was niet meer de originele kwaliteit. De wasbak in de badkamer piep niet door het water had zeer lang nodig om weg te zakken.

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Richting failissement als ze niet gaan renoveren
    • Eenpersoonskamer met een Klein Tweepersoonsbed

Verslonsd en oubollige inrichting. Dringend aan renovatie toe. Zeker niet het bedrag waard wat ik uit heb gegeveb aan een overnachting. Vlek in dekbed.

Eten redelijk, ontbijt in orde

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

Prima, schoon wat gedateerd hotel!
    • Eenpersoonskamer met Douche

Het ontbijt zou vannaf 7u klaar staan. Toen ik om 6:30 beneden kwam om uit te checken bleek het ontbijt al klaar te staan. Toen echter geen tijd meer om te ontbijten. Mocht dit Savonds al meedegedeeld zijn, andere planning gemaakt.

Gratis upgrade gekregen omdat er voldoende kamers beschikbaar waren.

lamp bleef `s-nachts branden,daardoor niet best geslapen: ...
    • Eenpersoonskamer met Douche

lamp bleef `s-nachts branden,daardoor niet best geslapen: na bezoek toilet``s-nachts viel bij het verlaten van badkamer de deurklink met `n luide knal op de badkamervloer

• Beoordeeld op: 21 december 2017

Eenmalig voor 1nachtje was genoeg ondanks dat ligging supergoed was voor mij!
    • Eenpersoonskamer met een Klein Tweepersoonsbed

De geur op de gangen was erg muffig.. de kamer was extreem koud waardoor ik kachel hoog had gezet en half uur koffie ben gaan drinken. Badkamer vloer niet schoon. Bij t ontbijt zag je geen personeel men hoorde ze wel druk praten in de gangen er achter en men was met lichtknop bezig. Zo was er gedimt licht en weer donkerder waardoor andere gasten niet meer krant konden verder lezen en daarna werd weer het volle licht aan gezet .. onrustig dus.

Het ontbijt was heerlijk en best uitgebreid.

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Noodzaak ivm weer, niet voor herhaling vatbaar
    • Eenpersoonskamer met een Klein Tweepersoonsbed

De kamer was aftands, verlichting functioneerde niet goed, toilet bleef stromen, vloer kraakte enorm, versleten tapijt, kleurstelling twijfelachtig, geen bedlampje, TV was zo klein dat je vanuit het bed niets kan zien. Receptie niet erg vriendelijk.

Het ontbijt was conform verwachting

• Beoordeeld op: 13 december 2017

vriendelijk personeel in het restaurant
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

De aankleding is een beetje moe, het tapijt op de trap is versleten, er zitten oude brandvlekken van sigaretten in het meubilair. Op zich zijn de kamers verder netjes en schoon. Het restaurant daarentegen ziet er keurig uit.

vriendelijk personeel in het restaurant

• Beoordeeld op: 12 december 2017

Het eten washeel lekker, het personeel heel vriendelijk, de...
    • Eenpersoonskamer met Douche

Ik had in mijn kamer 136 veel last van het lawaai van de straat, deauto's, mijn buurvrouw helemaal niet.Het hangt dus wellicht van dekamer af.

Het eten washeel lekker, het personeel heel vriendelijk, de kamer ruim.

Het was een prettig verblijf en prijs-kwaliteitsverhouding is hier zeer goed in orde!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Als echte koffieliefhebber zou ik het nog fijner hebben gevonden als er een echte koffiemachine met versgemalen bonen bij het ontbijtbuffet zou staan!

Nette kamers, goede bedden, ietwat gedateerde maar wel heerlijk warme douche en fijne zachte handdoeken. Heel vriendelijk personeel. Bushalte is dichtbij. Via receptie taxi besteld en dan is er (gereduceerde) prijsafspraak voor rit naar centrum. Lekker ontbijtbuffet.

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Noodzakelijk verblijf in vergaande glorie hotel. Personeel alleen bezig met elkaar

Er hing de hele dag een zeer zware frituur lucht door het hotel, schijnbaar heeft de keuken geen fatsoenlijke afzuigkap. De badkamer was erg verouderd en de thermostaatkraan defect. Dit had ik graag aangeven bij vertrek als men de moeite had genomen om te vragen hoe mijn verblijf beviel! Er is gratis WiFi, maar deze was dusdanig traag dat het nauwelijks bruikbaar was. De kamer zelf was schoon, maar erg donker. Tevens was er niets aanwezig om koffie of thee te zetten.

Op verzoek kon ik nog een kamer krijgen die niet aan de drukke straatkant lag, de kamer was slecht geïsoleerd mbt verkeerslawaai

De kamer was weliswaar klein, maar alles was aanwezig.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Er is geen verwarming in de badkamer en daardoor was het er koud. Weinig verlichting, 2 van de 4 lampjes deden het niet.

De kamer was weliswaar klein, maar alles was aanwezig. Prima ontbijt en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Prima hotel, vriendelijke mensen, nette kamer
    • Eenpersoonskamer met Douche

De etensluchtjes in de gang vond ik niet prettig Te lang moeten wachten bij diner voordat mijn bestelling opgenomen werd. Te beperkte menukaart: alleen keuze uit vis of wild. Dat is nogal specifiek.

Prima hotel, vriendelijke mensen, nette kamer

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Personeel tijdens het ontbijt was vriendelijk.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

De receptioniste was kort en zakelijk. We misten tomaat en komkommer bij ontbijt. Verder heerlijk!

Personeel tijdens het ontbijt was vriendelijk. De kamer was ruim en schoon.

Het was gelukkig maar voor 1 nachtje

Ik had een tweepersoons kamer geboekt maar we kregen een twijffelaar en eenpersoons bed met nachtkast ertussen. Dit vond ik bijzonder jammer. Ook een douchegordijntje vind ik echt niet meer van deze tijd de badkamer was zeer matig

Parkeren was makkelijk, ontbijt was simpel maar best prima

• Beoordeeld op: 9 november 2017

Het ontbijt was goed en heerlijk.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

De kamer was sterk verouderd en niet meer van deze tijd. Er waren geen voorzieningen zoals koelkast of minibar. Het bed was erg laag en het matras lag op een houtenplank. Jammer want de locatie is helemaal top en de service ook.

Het ontbijt was goed en heerlijk. De ligging en vriendelijkheid van de receptie was keurig.

Geslaagd verblijf voor stadsbezoek aan Tilburg en wandelingen in Loon op Zand.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Hoger genoemd defect stopcontact. Ietwat stroeve receptioniste.

Prima ontbijt en avondmaal. Behoorlijke kamer, maar met één defect stopcontact. Goede ligging nabij stadscentrum, ruime parking. Aangenaam personeel in restaurant.

Redelijk hotel, maar zeker geen 4 sterren!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Oubollige kamer, zwakke verlichting, deels stuk. Klein tv-scherm. Geklungel met verlichting in de van; receptie moeten waarschuwen middernacht. Wel netjes en vriendelijk meteen opgelost.

Restaurant.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Daar moet heel dringend beter schoongemaakt worden.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Daar moet heel dringend beter schoongemaakt worden. Badkamer was niet echt proper. De bril toilet zat niet goed vast De voegen van de tegels aan het bad vuil ( schimmel ). Wij hebben zeker al 15 keer bij jullie geboekt maar deze keer echt slecht geweest. Met vriendelijke groeten Adriaan en Diane

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

voor 1 nachtje prima
    • Eenpersoonskamer met Douche

Het sanitair: de spierwitte kitvoegen staken scherp af bij de vaak zwart geworden voegen van de tegels. WC bril zat helemaal los, geen handzeepje aanwezig, wel 2 tubes douche/haarshampoo waarvan 1 bijna leeg (door vorige bewoner gebruikt denk ik). Het bad zelf was wel helemaal schoon. Kapstokhaak hing helemaal los en 1 schemerlamp had geen lamp.

als "1-persoonskamer" was de kamer ruim. intern goed geïsoleerd qua geluid. ruime keus bij ontbijt.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

Goed voor kort verblijf, niet langer.
    • Eenpersoonskamer met Douche

De (bad)kamer is erg gedateerd en ziet er een beetje smoezelig uit en ik vond een lange donkere haar op mijn opgemaakte bed bij aankomst

Goed bereikbaar, makkelijk parkeren.

Slecht voor de prijs.
    • Eenpersoonskamer met Douche

Kamers erg gedateerd. Slechte verlichting. Uitzicht op het dak van de keuken. Hoge prijs voor weinig comfort 70 euro. Veel voor wat je krijgt. Ontbijtbiffet heel summier.

Lekker relaxt
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Wij zijn hier meer geweest, dus dan valt er niets tegen. Je weet wat je kunt verwachten.

Ontbijt was goed niet overdreven lux. Personeel erg vriendelijk. Kamer heel gewoon , wel schoon

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Lekker ontbijt.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Bij binnenkomst kregen wij de indruk dat het personeelslid dat ons verwelkomde er eigenlijk geen zin in had. Verder vriendelijk behandeld. De kamer zelf vonden wij nogal donker.

Lekker ontbijt.

Heerlijk geslapen en ontbeten na avondje 013.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Klein beetje gedateerde inrichting, maar voldeed prima!

Ruime kamer, enorm bed! Heerlijk ontbijt. Afstand naar centrum is goed te doen met bus of taxi.

Uitstekend hotel
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Vonden het vreemd dat er geen kindermenu was in het restaurant,kleinzoon van 3 jaar moest een volwassen portie spaghetti eten en dus ook betalen.

Kamer netjes en schoon,ontbijt lekker en vers.

Matige kwaliteit, fors geprijsd.
    • Eenpersoonskamer met Douche

Vies, spinnenwebben inclusief spinnen. Vrij gehorig, ligt pal aan de doorgaande route van ambulance met sirenes. Personeel niet altijd even vriendelijk.

Goed bereikbaar

Gezellig
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Toen we toekwamen kregen we niet zoveel uitleg hoe alles in elkaar zat. Toen we wat later waren voor het ontbijt moesten we aan een tafel ontbijten waar het vuil servies nog lag van de mensen voor ons. Dat vonden we toch wel wat minder.

Het was voor ons super dat we in een grote kamer konden overnachten. Het centrum was makkelijk berijkbaar te voet of met de bus.

Het is voor 1 nacht net te doen maar niet langer
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

De kamer was erg oud en totaal niet meer van deze tijd. Bedden waren zeer slecht, kraken doorgezakt enz enz, meubilair en dan met name het bed is versleten.

Verblijf was matig, maar niet dramatisch.

Nachtrust. Veel lawaai van andere gasten gedurende de nacht. Rond 03.00 en 03.30 uur praten op de gang en slaan met de deuren. Het ontbijt was s morgens al grotendeels geplunderd door een groep Ierse gasten. De warmwater voorziening was gebrekkig, waarschijnlijk vanwege watergebruik op andere kamers.

Bereikbaarheid

Het hotel is prima met openbaar vervoer te bereiken. Wij zijn daarvan afhankelijk.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Zoals al eerder genoemd: een douche.

De kamer vond ik erg gedateerd. Heb echter vernomen dat na de Druiventros ook De Postelse Hoeve gerenoveerd gaat worden. In de badkamer heb ik een douche gemist. Ben 86 jaar en zie geen kans meer om een bad in en uit te komen. Hebben 2x in het restaurant gegeten en dat was gezellig en heerlijke maaltijden met gezellige bediening. Bedden waren prima, heerlijk geslapen.

opzicht aardig hotel maar geen 4* waardig.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

tijdens het ontbijt, werd er slecht bijgevuld en tafels niet afgeruimd.s'avonds aan de bar gaven ze om 22:30 echt het gevoel dat ze klaar waren, lichten gingen al uit. terwijl de bar tot 24: 00 uur open was.

de groote van de kamers , het ontbijt was goed.

Hotel had een positieve bijdrage aan ons bezoek in Tilburg
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Vloerbedekking in algemene ruimtes kan misschien her en der vernieuwd worden, maar viel niet echt tegen.

Was over het algemeen genomen gewoon goed en netjes. Alles wat wij verwachte en nodig hadden was er.

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Uitstekende kwaliteit voor een lage prijs.
    • Eenpersoonskamer met Douche

Bij aankomst was niemand op de receptie aanwezig. En het duurde wel een tijdje voor iemand kwam opdagen.

Een prima service en goed gelegen als uitvalsbasis. Ook een uitstekende keuken, zowel qua ontbijt als voor het diner.

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Vergane glorie, moet nu echt een keer gemoderniseerd worden
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Sanitair oud en niet echt schoon, vies douchegordijn dat tegen je aanwaait, doorgezakt bed, haren op de lakens en op de grond, personeel dat plichtmatig gedag zegt en je nauwelijks een blik waardig gunt, wel een lader voor de auto, maar slechts 8 kilometer per uur. Te ver van het centrum om te kunnen lopen. Geen aanrader.

Alles was matig, vergane glorie, wel dichtbij mijn opdrachtgever. Dat is dan ook het enige voordeel.

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

De airco op de kamer.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

De kamer is zeker aan een renovatie toe. Meerdere haren in/op bed aangetroffen. Ventilator aan plafond werkte niet. Geen toiletborstel aanwezig. Verlichting in badkamer oké, in kamer zelf helaas onvoldoende. Toilet in receptie had een vieze vlek op de muur naast de prullenbak. Personeel zei alleen gedag wanneer jij dat deed (op 1 dame na). Niet duidelijk wie personeel is, daar zij geen uniform dragen of andere herkenbare kleding. Bij uitchecken werd niet gevraagd hoe het verblijf was.

De airco op de kamer. Barpersoneel vriendelijk en behulpzaam.

Een goed bereikbaar hotel met een uitgebreid en lekker ontbijt!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Wij hadden voor ons en onze vrienden (2 stellen) 2 dezelfde kamers geboekt voor dezelfde prijs. Onze vrienden kregen een grote kamer met een 2-persoonsbed en een aparte 1-persoonsbed, een badkamer met ligbad, airco in de kamer en een mooi uitzicht vanuit de kamer. Wij kregen een kleine kamer met twee losse 1-persoonsbedden. De bedden waren los van elkaar bevestigd tegen de muur en niet te verschuiven. Wij hadden een badkamer met douche, geen airco in de kamer (wel een fan) en ons uitzicht vanuit onze kamer was een witte muur. Het was jammer dat wij zulke verschillende kamers hadden gekregen. Het was fijn geweest als wij daarvan van te voren van op de hoogte waren gesteld. Desondanks waren wij wel tevreden over de locatie, het hotel en het ontbijt! En maar 10 minuten rijden van de Efteling!

Het ontbijt was lekker en verrassend uitgebreid! Het hotel was heel makkelijk te bereiken. De kamers waren netjes. De Efteling is binnen 10 minuten bereikbaar vanaf het hotel!

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

Voor mij niet voor herhaling vatbaar...
    • Eenpersoonskamer met Douche

De kamers zijn heel donker, door overmatig gebruik van zwart en donkerrood, in combinatie met kleine ramen. De ligging dicht bij een ziekenhuis is niet ideaal (sirenes).

Parkeergelegenheid was goed geregeld. Ontbijt was prima.

Een aanrader ... indien nog vakantie in de buurt komen we terug
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Heel fijn verblijf ... super vriendelijk personeel ook voor mijn dochter van 7 jaar ... lekker gegeten in de brasserie ... het ontbijt was zeker in orde

• Beoordeeld op: 26 april 2017

Prima hotel, goed bereikbaar aan de rand van Tilburg, ruime parkeergelegenheid
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

kamer had vrij weinig daglicht, smal bureau - niet echt gemakkelijk om op te werken met een laptop. Geen stopcontact bij bed om telefoon als wekker aan de lader te kunnen laten dienen.

prima ontbijt, goed restaurant bij het hotel, grote kamer, lekkere douche (beetje klein maar prima functionerend)

Een aangenaam en aan te raden hotel

Geen opmerkingen

Bijzonder vriendelijk en hulpvaardig personeel. Zeer lekker, uitgebreid en vers ontbijt. Zeer rustig (ook geen last van andere gasten, deuren etc)

• Beoordeeld op: 16 april 2017

Goed bed.
    • Eenpersoonskamer met Douche

Vriendelijkheid van het personeel. Een radiator op de badkamer was smerig. Toen we dit kenbaar hadden gemaakt werd onmiddellijk actie ondernomen. Na terugkeer op de kamer die avond was het netjes schoon gemaakt. De receptionist was op de hoogte en in een brief werd het e.e.a. terug gekoppeld en excuses aangeboden. Goed opgelost.

Goed bed. Goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 9 april 2017

Niet voor herhaling vatbaar !
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Het Ontbijt was slecht georganiseerd/gepland. Om 10.00u in de ontbijtzaal aangekomen ; geen schone tafel vrij , vele dingen waren niet meer aanwezig : geen koffie, melk, koud water, geen croissants, geen bacon bij de scrumble eggs enz. Eerst te weinig personeel ( 1) later werd er 2 personen en langzaam aan werd e.e.a. aangevuld. nadat we bij de leiding hadden geklaagd.

De kamer was redelijk. KLein beetje gedateerd, weinig comfort, Doch prijs-kwaliteitsverhouding was goed.

• Beoordeeld op: 28 maart 2017

Het ontbijt en diner waren TOP.
    • Eenpersoonskamer met Douche

De kamer; te duur voor wat het was. Krakende vloer, muffe lucht op de kamer, laag bed. Mogelijk dat er kamers zijn met een andere inrichting of grootte. Maar voor mij was deze wat aan de (te) dure kant.

Het ontbijt en diner waren TOP. Personeel zeer vriendelijk.

• Beoordeeld op: 18 maart 2017

matig, beetje oubollig hotel (op het restaurant en receptie na)
    • Eenpersoonskamer met Douche

lichten op de kamer, onvindbaar , ingewikkeld, geen raam open kunnen doen achterkant, beetje muf. twee soorten muziek door elkaar, uit systeemplafond, in lounche/receptie

vers brood, zelf te snijden

• Beoordeeld op: 15 maart 2017

Prima verblijf voor 2 nachten.
    • Eenpersoonskamer met Douche

Geen koffie of thee op de kamer, gedateerde kleine kamers die zeer gehorig zijn, wat erg vervelend is als je komt voor de rust na een drukke dag.

Prima en behulpzaam personeel, redelijk uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 11 maart 2017

Gewoon, het zou ook prettig zijn als diegene die aan de balie zit goedemorgen of middag zou zeggen .
    • Eenpersoonskamer met Douche

Het makkelijke stoeltje in de kamer was vies stoffig. Het bed zeer matig. Super sombere kamer, zwart behang en donkerrood, somber gevaarte van een lamp aan 't plafond waar een mens nachtmerries van zou krijgen.

Ontbijt was prima. Parkeergelegenheid prima

• Beoordeeld op: 11 maart 2017

Het personeel was vriendelijk en behulpzaam.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Ik vond de kamer wat gedateerd en te weinig licht.

Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. De bedden waren heerlijk. Het ontbijt was goed. Diverse vleeswaren, kaassoorten, muesli, sappen, etc. Twee nachten verbleven en geen ambulances gehoord!

Lekker en goedkoop kunnen eten maar jammer van de douche en het onvriendelijke personeel.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Donkere kamers, sommige personeelsleden onvriendelijk op de tweede dag, douchen om 9 uur/half 10 was geen succes (koud en weinig water)

Maandmenu voor goede prijs. Ontbijt lekker. Vriendelijk personeel de eerste dag.

• Beoordeeld op: 17 december 2016

Het verblijf was prima.
    • Eenpersoonskamer met Douche

Er hing een beetje een penetrant luchtje in de kamer, wat ook in mijn kleding bleef hangen. Daarnaast waren alle personeelsleden over het algemeen vriendelijk en behulpzaam op een mevrouw na, die mij niet vriendelijk te woord stond zoals de rest, maar met een zekere arrogantie.

Ik had een prima kamer voor een weekje, alles was aanwezig. Het ontbijt was erg goed, ik miste niks. Een erg gezellig hotel met bijna iedere dag wel een ander evenement.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van De Postelse Hoeve