2. Opinions d'hotels de Polinèsia Francesa
  3. Opinions d'hotels de Polinèsia Francesa
  4. Opinions de bed and breakfasts i fondes de Faaa
Polinèsia Francesa Faaa Opinions de bed and breakfasts i fondes autèntiques de clients reals

• Manaeva lodge Puntuació: 9,3

"L'esmorzar és molt correcte i s'adapten fàcilment a les teves necessitats si tens alguna limitació en la dieta. Pots demanar també sopar si és necessari. En general els àpats són molt raonables i suficients. Les habitacions estan netes i impecables amb tot el necessari per una estada confortable. La recollida i el transfer cap a l'aeroport és perfecte. Els propietaris són una gent molt agradable i que es preocupen pel teu benestar. Molt aconsellable!"

• ROYAL VAI Puntuació: 8,5

"Les vistes des de l'habitació són magnífiques. En Taeva és molt atent i ens ha ajudat en tot el que ha pogut, fins i tot en consells i demandes en altres illes de la Polinèsia. Amb el bus és senzill arribar a la ciutat, tot i que has de caminar una mica per la carretera (nosaltres vam demanar al conductor si ens hi acostava després de l'última parada i ho va fer)."

• ROYAL VAI Puntuació: 8,5

"Tot perfecte, el amfitrió sempre ha estat pel que ha fet falta i l'habitació amb vistes a la muntanya és excel·lent. Ho recomanem 100%"