2. Hotelbeoordelingen Filippijnen
  3. Hotelbeoordelingen: Luzon
  4. Hotelbeoordelingen El Nido
  5. Beoordelingen van Dryft Darocotan Island

Beoordelingen over Dryft Darocotan Island Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Darocotan Island Brgy Teneguiban, 5313 El Nido, Filippijnen

#3 van de 150 hotels in El Nido

• Beoordeeld op: 21 mei 2024

Heerlijk eilandleven!
    • Glamping Tent

Het eten op het eiland is echt vrij prijzig voor Filipijnse begrippen (maar wel heerlijk!), daarnaast zou de transfer inbegrepen moeten zitten in de prijs. Al met al flinke kosten (€50 om op het eiland te komen) bóvenop de kamerprijs en daarmee niet voor alle budgetten geschikt.

Uiteraard de prachtige locatie, manier van leven is echt heerlijk relaxed en echt even anders dan de ‘normale wereld’.

• Beoordeeld op: 30 april 2024

Heerlijk ontspannen
    • Glamping Tent

We hadden maskers geleend voor tijdens het snorkelen, maar die waren niet al te best. Kwam de hele tijd water in onze maskers. Maakt niet uit wat we probeerde. Zaten geen haren tussen, goed gewassen (geen zonnenbrand) en strak gedaan, maar tevergeefs. Dat was jammer.

Het personeel was super vriendelijk en vervoer heen en terug naar het kamp was top geregeld. Het eten was heerlijk en fijne douches en wc’s! Het bed was comfortabel, wij sliepen in een tent en was goed te doen, al word je wel snel je bed uitgebrand door de hitte. Maar dan heb je ook weer meer aan je dag op dit idyllische plekje :)

• Beoordeeld op: 6 april 2024

Niets!

Het is er heerlijk! Supervriendelijk personeel, mooie, knusse Huts, strand op 10m, hangmatten, helderblauw zeewater. Aanrader voor iedereen die paar dagen even helemaal niets wil!! Heerlijk eten ook, vers bereid!

• Beoordeeld op: 8 maart 2024

Dryft is een unieke en magische plek!
    • The Hive Huts

De wc’s en douches zijn beperkt en zaten voor ons qua locatie ver weg. Op de heenweg was het privé transport niet goed geregeld en hebben we 40 minuten op de boot moeten wachten.

De locatie is geweldig, wat een magische plek! De details en het design van de hutten zijn compleet uniek. Vooral in de avond met de lichtjes aan, geweldig! De hutten zijn comfortabel en schoon. Het eten in het restaurant is vers en organic. Een heel fijne vibe!

• Beoordeeld op: 24 februari 2024

Dit wil je!
    • Glamping Tent

Fantastisch. Als je twijfelt boek die extra nacht! Ik sliep in een tent op heerlijk bed, de sfeer is relaxed, super lekker eten, omgeving is prachtig.

• Beoordeeld op: 23 februari 2024

Top top top!
    • Lux Tipi with Private Bathroom

Neem voldoende cash mee want vooral sapjes en smoothies zijn wel prijzig en die tik je wel een aantal weg per dag. Frisdrank hebben ze er niet.

Alles was top! Prachtige locatie, super gave opzet van het kamp en het eten is heerlijk! Vanuit de tipi loop zo de zee in. De omgeving is ontzettend mooi, en het is rustig qua mensen. Perfecte plek om even heerlijk bij te komen.

• Beoordeeld op: 20 februari 2024

Heerlijk om je even terug te trekken
    • Glamping Tent

We hadden overdag soms wat overlast van dat ze nieuwe hutten bouwden. Ik wilde dat ons verteld was uit te kijken met op het strand liggen, ik wist niet dat er zandvlooien zijn en heb na onze eerste nacht met meer dan 70 beten op mijn lijf gelopen wat me enorm oncomfortabel maakte. Zag later op andere stranden een bordje staan, was misschien goed geweest ter info 😊

Prachtig remote eiland om je even terug te trekken. Tent was comfortabel genoeg, overdag warm maar om te slapen fijn. Het eten was heerlijk!

• Beoordeeld op: 18 januari 2024

Heel relaxed
    • Kubo

Lampen sprongen midden in de nacht aan, douche kwam bijna geen water uit.

Locatie is prachtig, de vibe op het eiland is heel relaxed en het eten is heerlijk

• Beoordeeld op: 15 januari 2024

Wow, net een sprookje! Paradise!
    • The Hive Huts

Dit is echt paradijs! Met maar een aantal mensen ben je aan deze kant van Darocotan Island en het voelt alsof je er alleen bent. De mensen verwelkomen je en zijn super vriendelijk en behulpzaam. Daarnaast is de accommodatie natuurlijk echt fantastisch. Net een sprookje!

• Beoordeeld op: 5 december 2023

Fantastisch!!
    • Kubo

Echt een fantastisch verblijf gehad. Het hele sfeertje dat er hangt is super relaxt. Het eten is echt fantastisch en het personeel is super lief en behulpzaam! De gedeelde badgelegenheden zijn super schoon en netjes. Echt een super verblijf gehad.

• Beoordeeld op: 3 november 2023

Heerlijk
    • Kubo

Duure prijzen van het eten die je zowiezo moet nemen omdat er geen eten van buitenaf is toegelaten

De omgeving

• Beoordeeld op: 22 september 2023

Geweldige onbewoond eiland experience
    • Glamping Tent

Het vervoer heen en weer naar het eiland moet apart afrekent worden, 1500 peso’s per persoon. Ik zou willen aanraden om dit bedrag mee te nemen in de totale boekingskosten en niet los te laten afrekenen.

De locatie is geweldig, je krijgt echt de off grid island vibe, gelijk wanneer je arriveert. Het personeel is super vriendelijk & Carlos maakt de lekkerste gerechten! Verder is er een scheepswrak op zwem afstand waar je echt fantastisch kan snorkelen!

• Beoordeeld op: 15 september 2023

• Glamping Tent

De elektriciteit was soms harder en zachter waardoor onze waaier in de nacht ineens super luid ging.

Het was geweldig! Het personeel was super behulpzaam en de locatie was magnifiek! Alles was gewoon perfect!

• Beoordeeld op: 14 september 2023

• Kubo

Totale prijs van de overnachting. Er staat niet direct vermeld dat je een transfer vanuit El Nido nodig hebt om er te komen. Dit kost je 750₱ pp voor een enkele reis. Deze betaal je 2x. Niets is inbegrepen en je betaald voor alles. Hou er dus rekening mee dat je aanzienlijk meer kwijt bent dan alleen je verblijf.

Locatie is fantastisch. Het privé strand zorgt voor een geweldige ervaring. Daarnaast is de grote hut echt heel gezellig en voorzien van leuke plekken om te zitten en liggen. Het eten was ook voortreffelijk.

• Beoordeeld op: 15 augustus 2023

Aanrader!
    • The Hive Huts

Ventilator in kamer deed het niet goed door wisselingen in het stroomnet (aan/uit) dit maakte slapen wat lastig door het lawaai en de hitte

Super vriendelijk personeel en voortreffelijk eten. Prachtige hutjes aan het strand. Een droom get away.

• Beoordeeld op: 30 juli 2023

Onbewoond eiland in juli
    • The Hive Huts

In 1 woord fantastisch! Alles loopt soepeltjes. Mensen zijn daar zeer vriendelijk. Het eten is heerlijk. Leuke prachtige huisjes. Het rif aan de andere kant van het eiland is super mooi, net als het scheepswrak wat daar ligt.

• Beoordeeld op: 19 mei 2023

prachtige locatie
    • The Hive Huts

de hutten waren moeilijk te betreden en er was niets waar je je kleding binnen kwijt kon.

de prachtige locatie en het goede eten.

• Beoordeeld op: 26 april 2023

• The Hive Huts

Een heerlijke plek om tot rust te komen en los te komen van de dagelijkse chaos. Het eten was héérlijk!

• Beoordeeld op: 5 april 2023

beste verblijf in de Filipijnen 10/10
    • The Hive Huts

dryft was de mooiste accommodatie waar we ooit zijn gebleven. de communicatie vooraf was erg fijn en aangezien we bij Nacpan beach sliepen, werden we met privévervoer naar het eiland gebracht. het eiland is écht prachtig: wit strand, via de jungle loop je naar de andere kant waar je geweldig kunt snorkelen met o.a. zeesterren. we sliepen in een mooie (aesthetically pleasing) hive, de badkamers waren schoon en we hadden totaal geen last ervaren dat ze gedeeld waren - heerlijk juist dat buiten douchen. het kloppende hart is het vier verdiepingen tellende restaurant slash receptie slash koffietentje slash chillplek slash massagesalon. heerlijk vertoeven hier! het personeel doet werkelijk alles om het je naar de zin te maken en het eten was het beste wat we in de Filipijnen hebben ervaren. highly recommend de massage! beste verblijf in de Filipijnen 10/10

• Beoordeeld op: 20 maart 2023

geweldige locatie, geweldige mensen, geweldig weer. Alles was perfect

de locatie is geweldig

• Beoordeeld op: 20 maart 2023

super maar net iets te duur. bed kon ook iets meer comfortabel
    • Glamping Tent

iets te duur voor alles… (drankjes: 4€ voor een fruitsapje)

prachtige ligging

• Beoordeeld op: 2 maart 2023

• The Hive Huts

prachtige locatie, hele mooie architectuur en uitstekend om tot rust te komen!

• Beoordeeld op: 19 februari 2023

Paradijs!
    • The Hive Huts

Iets meer opbergruimte zou handig zijn. Verder niks te klagen over dit paradijs!!

Prachtige locatie. We verbleven in een hive hut, deze was heel mooi met comfortabel bed. Voetenbadje bij de deur om het zand er af te wassen is erg handig! Douches zijn mooi exotisch ingericht, wel gezamelijk. Personeel is vriendelijk en gezellig, met name Carlo de chef en Andrea. Personeel is goed met het onthouden van namen. Pluspuntje! Het eten is goed. Met name de toetjes. Lekkerste bananencake ever! Iets aan de prijzige kant in vergelijking tot restaurants op het vaste land maar het is het wel waard.

• Beoordeeld op: 16 februari 2023

fantastisch
    • Glamping Tent

voor de prijs die je betaalt verwacht je wel dat transfer van/naar het eiland er bij zit. echter was dit niet het geval en was dat nogal duur. dat neemt niet weg dat we ontzettend genoten hebben van ons verblijf

Het voelt echt aan als een stukje hemel op aarde