2. Opinions d'hotels de Portugal
  3. Opinions de cases i apartaments de Algarve
  4. Opinions de cases i apartaments de Olhão
Portugal Olhão Opinions de cases i apartaments de vacances autèntiques de clients reals

• Orbitur Ilha de Armona Puntuació: 8,5

"La illa és un petit paradís. El millor moment per disfrutar-la és a primera hora del matí, de 7 a 9h del matí quan no hi ha gent a la platja. El càmping està a 2 minuts de l'embarcador del ferry i a peu d'una platja tranquil·la. Està situat a la via principal de l'illa, on molta gent va i ve de l'embarcador cap a les platges. Com potser heu llegit, no es pot circular amb vehicles a l'illa, per tant porteu un carret de platja per portar les coses o la compra si aneu a Olhão encara que, hi ha un parell de minisupermercats però un d'ells, el més gran, no admet targeta bancària per pagar. Els gestors ens van facilitar l'estada i ens van aconsellar molt bé sobre la zona: platges per visitar, restaurants on anar, etc. El bungalow estava força bé però recomano portar estris de cuina com una paella mitjana antiadherent. Per tornar un altre cop."

• "Qui ens va atendre va ser molt amable en tot moment i ens va donar molt bones recomanacions. L'apartament està molt ben equipat i es molt agradable."

• Monte Belo Romão Puntuació: 9,6

"Pati amb Barbacoa i la piscina comunitària fantàstiques"

• Ria Studios Puntuació: 8,6

"L' estudi era perfecte, tenia de tot, modern i molt ben equipat! També molt net! En Fèlix va ser molt amable, ens va donar bons consells i recomanacions, i ens va deixar quedar més estona per fer el check out. S'agraeix moltíssim! Repetiríem l'estada aquí! Gràcies!!!"

• Villas Marim Puntuació: 8,8

"En Víctor ha estat molt atent en tot, ens ha ajudat molt , en suggeriments, dubtes i algun problema que havíem tingut amb la nena. Si podem tornarem a repetir algún dia"