Beoordelingen over Hotel Eva 4-sterren

Avenida da Republica 1, 8000-078 Faro, Portugal

#9 van de 31 hotels in Faro

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

Het had zo leuk kunnen zijn!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer was zeer klein en zeer gedateerd ingericht. Oude bedden en achterstallig onderhoud. Vieze vlekken op meerdere plaatsen, sprei en vloerbedekking, etc. Geen vier sterren waard en veel te duur voor onze twee overnachtingen aan begin en einde van onze trip. Als we voor optie gratis annuleren hadden gekozen hadden we de tweede nacht geannuleerd en waren we naar een ander hotel gegaan. Beoordeling absoluut onjuist op de site van booking.com!

De ligging was goed, het personeel vriendelijk en het ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 28 september 2018

Kamer oud en gedateerd. Er zijn betere plekken in Faro te krijgen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ik heb alle foto's nog eens bekeken op booking, maar geen enkele foto komt overeen met de kamer die wij hadden. Zeer slechte staat kamer, met oude vloerbedekking en vol met vlekken. Ook in beddengoed vlekken. De hal van het hotel ziet er blinkend uit, en bovenste verdieping ook nog wel aardig, maar de kamer die wij hadden was gewoon zeer gedateerd en eigenlijk gewoon slecht.

De locatie is goed en het ontbijt zeer uitgebreid(alleen jammer van die slechte koffie)

• Beoordeeld op: 23 september 2018

Locatie was perfect.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Jachthaven

Vieze rioollucht in de kamer. Personeel wist ervan en ons toch daarin geplaatst. Na melding konden we wel naar een andere kamer. Jammer dat ze dit niet meteen doen en gasten toch in die kamer zetten.

Locatie was perfect.

• Beoordeeld op: 20 september 2018

De ligging was een pluspunt
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Dit hotel was zeker geen 4 sterren waard!! Wij zijn zelfs maar 2 nachten ipv 3 gebleven en er was geen enkele bereidheid tot enige compensatie . Wij zijn daarna naar een 5-sterren hotel getrokken en dit was perfect zoals wij het verwacht hadden.

De ligging was een pluspunt

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Centraal gelegen met uitzicht op de haven.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Centraal gelegen met uitzicht op de haven. Hoewel de vliegtuigen komen en gaan boven Faro hoor je hier in het hotel niets van. Vriendelijk personeel, zeer uitgebreid ontbijt. Schone kamers.

Luxe en service.
    • Suite

Keiharde muziek op het dak van dj omdat daar poolparty was tot laat. Hoorbaar op kamer. Sowieso geen pretje. Helemaal niet fijn met baby die slaapt.

Luxe en service.

Geen 4 sterren waard
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamers zijn dringend aan vernieuwing toe, vies tapijt, achter de gordijnen massa's stof en vuil! Het zwembad had een vuile zwarte rand, gelukkig was het andere dag gepoetst.

Het ontbijt was heel lekker en uitgebreid. Het hotel heeft een ideale ligging met een mooie inkomhal.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Top hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het zwembad op het dak is super gelegen , het zwembad was slecht onderhouden ,randen vuil ,en vele plukken haar welke ronddreven in het zwembad en op de bodem .

Ontbijten waren super ! Locatie van het Hotel is uitstekend

Prachtige locatie bij de oude stad en het jachthaventje.
    • Suite met Uitzicht op de Jachthaven

Doucheputje liep slecht door.

Prachtige locatie bij de oude stad en het jachthaventje. Leuk zwembad op het dak. Wel wat koud water! Leuke bar bij het zwembad: wat muziek, maar niet te luid; lekkere cocktails en mocktails aan betaalbare prijzen; gezellige zetels.

Goed hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

- Regelmatig poolparties op het dak waardoor het zwembad gereserveerd wordt - Soms ‘s nachts herrie van de bus remise onder het hotel

- Locatie - Zwembad op het dak - Kamer, erg modern ingericht en schoon - Aardig personeel - Ontbijt erg lekker maar beperkte keuze - Uitzicht in het restaurant is uitstekend

Zeer goede ligging, maar niet voor herhaling vatbaar door de minder goede prijs-kwaliteitsverhouding
    • Suite met Uitzicht op de Jachthaven

Liften werkten veel te traag. En de prijs-kwaliteit ... .

Ontbijt was ok, eigenlijk wat men mag verwachten van een 4*hotel. We hadden een suite aan de havenkant. Dit had meer weg van een grote kamer, opgedeeld in 2 en gescheiden door een houten wand. Vooral de ligging van onze kamer, aan de havenzijde heft ons gecharmeerd. Toch vonden we de prijs per nacht veel te duur voor wat we in de plaats kregen ... .

Goede ligging, hotel wel wat verouderd en badkamer was niet...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Badkamer en spa is toe aan vernieuwing. Badkamer mocht schoner, nog haren van de vorige bezoeker, dus oogt niet erg fris. Voor die prijs verwacht je meer.

Goede ligging, hotel wel wat verouderd en badkamer was niet helemaal brandschoon. Voor die prijs wat meer luxere faciliteiten verwacht en een mooiere en schonere badkamer. Personeel is erg vriendelijk en ontbijt was top (met een geweldig uitzicht).

Heel goed verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het buffet in het restaurant valt tegen + slechte koffie 's morgens

Lekker ontbijt met mooi uitzicht, propere kamers, vriendelijk personeel, fijn zwembad met bar op 5de verdieping

goede locatie voor kortverblijf in Faro
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

afstandelijk deskpersoneel bij aankomst / wifi niet erg stabiel / storende bijgeluiden bij douchen en toiletgebruik bovenburen

ruim ontbijtbuffet / prachtig uitzicht op de jachthaven / goede raamisolatie aan straatkant busverkeer

Een heerlijk verblijf op een top locatie!!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De tv had wat moderner gekund, is wat verouderd maar dat is ook het enige minpuntje en het minst belangrijke.

De kamers/badkamer waren gerenoveerd, moderne inrichting, erg sfeervol. De kamers waren erg schoon en ruim. Het ontbijt was heerlijk en erg is ruim voldoende keuze. het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam, dit hotel is zeker een aanrader voor een verblijf in Faro. Locatie is super!!

Een mooi en ontspannen week gehad.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Jachthaven

Koffie bij het ontbijt is afschuwelijk. Een vreemd gevoel bij het inchecken dat ik onmiddellijk moest betalen, geeft een gevoel van wantrouwen.

Ontbijt is zeer goed, mooi buffet met alles voorhanden.

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Het was een leuke verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wij kregen niet de kant van de zee. Je ziet in de foto's vooral de kant van de zee en dat viet tegen

Kamer is goed, ontbijt is fijn en lokatie is zeer goed.

Prima verblijf pal aan de haven .
    • Suite met Uitzicht op de Jachthaven

Parkeren was af en toe lastig , best wel druk maar altijd wel een plaatje gevonden.

Grote van de kamer en 2 badkamers. We hadden kamer 100 op de 1e verdieping .

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

De locatie en het uitzicht.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er waren wat technische problemen. Het hotel heeft wat ouderdomskwaaltjes. De koffie was niet lekker. Te zoet en te veel room.

De locatie en het uitzicht. Verzorgd hotel met vriendelijk personeel. Een heel mooi ontbijt.

geweldig voor de 2e naar ons zin gehad, anders waren we niet teruggekomen.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Jachthaven

de airco werkte niet zoals het zou moeten, allerlei kleine dingen die nu opvallen omdat we er nu voor de 2e keer waren, zoals vlekken op de vloerbedekking. Wellicht een klein onderhoudsbeurt nodig.

De ligging van het hotel in de binnenstad met alle voorzieningen binnen bereik, met een eigen restaurant met goede lunch en diner faciliteiten. Ontbijt is heel goed en uitgebreid verzorgd.

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Goed gelegen, klantvriendelijk hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Onze kamer (4e verdieping) lag net onder een terras met houten vloer en lounge zetels. Op zaterdagavond was er op de 5e verdieping een bedrijfsfeestje. Gevolg: tot na middernacht geschuif van zetels en getik van hakken boven ons hoofd. Gaan melden aan receptie en om 00u30 eindelijk rust. 's Morgens, rond 7u30 opnieuw geschuif: alles werd gepoetst. Als compensatie kregen we voor de volgende nacht een upgrade. Top !

We verbleven er half november en het was heerlijk ontbijten op het terras in het zonnetje met zicht op het haventje en de Ria Formosa. Het ontbijt is heel uitgebreid en erg lekker. De bedden zijn prima. De badkamer is netjes, maar er is wat weinig plaats voor je spulletjes. De ramen zijn goed geïsoleerd.

Hotel op goede locatie, mooie oude stad, veel toerisme en relatief weinig cultuur.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer was anders dan op het plaatje en lag helemaal achter in het hotel. De kamer die we toegewezen kregen na reclameren was klein en lawaaiig.

Het zwembad was uitstekend. De medewerkers achter de receptie waren uiterst behulpzaam.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Ontbijt was zeer uitgebreid en mooi uitzicht.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer die we hadden is sterk verouderd en is aan een opknap beurt toe, zoals meerdere ruimtes. Liften erg krap.

Ontbijt was zeer uitgebreid en mooi uitzicht. Zwembad op het dakterras ook super!

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Uitstekend en lekker verblijf op toplocatie!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

- Prijs/kwaliteit was in orde. - Kamer was ruim/netjes/ in de buurt van de luchthaven en drukke buurt zeer... zeer rustig. - Ontbijt was zeer lekker/ ruime keuze/ zeer verzorgd/ uitgebreid: TOP!! - Middaglunch 4 gangen (15€ zondag///12,5€ week) was super: UITSTEKEND!! - Kortom: UITSTEKEND VERBLIJF op TOPLOCATIE - TV op kamer: was iets minder (daarvoor komen we niet naar Faro)

Fantastisch!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Jachthaven

het restaurant met de buffetvorm, of de beperkte kaart

Het ontbij was heerlijk, prachtig zicht op de omgeving vanuit de ontbijtruimte, prachtig zicht op de haven en (oude) stad vanop ons terras

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Prachtige locatie met fijn zwembad op het dak.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Een receptioniste. Bij het inchecken was zeer kort af. Gaf geen duidelijke informatie over bijv. de wifi, de handdoeken bij het zwembad, etc. Een andere receptioniste wat wel heel vriendelijk. De kamers zijn aan renovatie toe. Onze niet gerenoveerde kamer, rook niet zo fris en de deur hing uit zijn voegen (kamer 421), zodat je de deur slechts met een harde klap dicht kreeg.

De portier van het hotel. Heel bereidwillig en regelde een parkeerplaats voor ons. Ook de jongens in de poolbar waren zeer klantvriendelijk.

Perfect hotel om uitstappen te doen en daarna nog enkele uurtjes te relaxen aan het zwembad.

De vriendelijkheid van het personeel in het restaurant. Mensen aan receptie en poetspersoneel wel vriendelijk. Steeds dezelfde muziek aan het zwembad, zelfde cd ontelbare keren na mekaar : -)

De ligging van het hotel : vlakbij luchthaven, treinstation en bussen evenals vlakbij de overzet naar zee, vlakbij de oude stad. Kamer was zeer goed geïsoleerd, geen last van vliegtuigen of verkeer of andere gasten. De upgrade van de standaardkamer was echt geweldig ruim!

Top hotel!!!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Jachthaven

Het enige minpunt aan dit hotel is het parkeren. Geen aparte parkeerplaatsen voor de gasten.

Super hotel!!! Kamer met balkon met fantastisch uitzicht op de jachthaven. Geweldig zwembad met bar op het dak. Locatie top midden in het centrum bij de oude stad. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet. Mooi restaurant.

In de standaard kamers nooit meer
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We hadden een standaard kamer gereserveerd omdat we maar 2 dagen bleven.Wij kennen de andere kamers die uitstekend zijn. In de standaard kamers is de laatste 30 jaar zo te zien niet meer geinvesteerd. Krakend bed, losse handgreep douche deur. uit elkaar vallende douche kraan. bobbelige niet al te fris uitziende vloerbedekking

Ontbijt was goed . Locatie eveneens. Er is flink geinvesteerd in de receptie ruimte

Veel te duur voor wat het is!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Jachthaven

Lang wachten aan receptie bij aankomst, personeel niet vriendelijk, heel basic uitleg, geen uitleg over parkeergelegenheid. Bagage terugkrijgen zeer traag verlopen. 1 groot tweepersoonsbed gevraagd, maar alleen twee enkele bedden beschikbaar. Zeer gehorig hotel. Je hoort alles van de kamers rond en boven je. Ligt ook aan de haven, hier zijn 's avonds optredens, wat echt wel voor geluidsoverlast zorgt. Op vrijdag- en zaterdagavond pas rond 4u 's nachts rustiger, maar rond 6 uur hoor je alles weer klaarzetten voor ontbijt. Niet aangenaam! Douchebak verstopt, loopt na enkele minuten over, hele badkamer overstroomt. 1 mini-busje douchegel en shampoo voor 3 nachten is te weinig. Kamer wordt pas in late namiddag gereinigd. Zwembad op foto ziet er veel beter uit. Water staat heel laag, trap om zwembad in te gaan gevaarlijk, staat los. Kwaliteit water niet goed, bikini stinkt achteraf fel naar het zwembadwater. Veel zand op de bodem. Er zijn ook veel te weinig stoelen en ligstoelen voor zo'n groot hotel. Handdoek moet je aan receptie gaan halen, terwijl zwembad op het dak is, zeer onlogisch. Ontbijt was ok. Alles aanwezig, maar veel dingen uit verpakkingen. Bv geen vers fruitsap, geen verse of afgebakken croissants, maar wel uit een verpakking.

Ligging was centraal.

Vriendelijk personeel doch prijs/kwaliteit viel tegen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer was minder dan verwacht, er was gerookt in de (bad)kamer. Wij hadden 2 kamers geboekt maar waren niet klaar om 15u00 Praktisch geen parkeerplaats uiteindelijk ondergronds geparkeerd (20 euro voor 20 uur) foto s op booking.com komen niet overeen met de kamers.. zo lag er veel tapijt op de grond waardoor de rookgeur er fel hing.. badkamer was erg oud en vertoonde schimmel tussen de voegen

Personeel is heel vriendelijk, goede locatie

Een aanrader voor een kort verblijf in Faro.

De reiniging van de kamer : Niet gestofzuigd Geen toiletpapier

Dubbele ramen die straatgeluid volledig tegenhouden. Lekker ontbijt. Uitstekend restaurant.

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Fijn hotel, centraal gelegen in leuk Faro en goede uitvalsbasis.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Jachthaven

Planningsfoutje met de douche: water loopt in badkamer-wc. Bij het zwembad nu alleen nog een cocktailbar en er zijn minder ligbedden. Parasols zijn niet verstelbaar.

Hotelkamers waren nieuw ingericht met prima, geluidloze airco.

Mooi hotel gelegen op goede lokatie
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Met vrienden een lang weekend hier verbleven. Het is super goed bevallen! Mooi hotel, goed ontbijt, dichtbij bus en trein station, allerlei restaurantjes en bars op loopafstand. Zwembad op het dak was super relaxed, heerlijke cocktails ook. Vriendelijk personeel. Voor herhaling vatbaar!

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

Uitstekend voor een stedentrip Faro, Portugal
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Jachthaven

Miste bidet op de badkamer. Geen Nederlandstalige (BVN) zender op tv.

Leuk gelegen met uitzicht op jachthaven en vlakbij het centrum met diverse eetmogelijkheden.

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

• Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt en ontbijtservice waren slecht, met name rondlopende medewerkers waren onvriendelijk en hadden geen hart voor hun werk. Tekorten werden niet aangevuld, onverzorgd fruit en ontbijtpakket bevatte oud brood en was niet vegetarisch zoals gevraagd.

Zwembad

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

Dit hotel voldeed aan al onze verwachtingen van een 4*, de ligging vonden we super.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Jachthaven

Het zwembad op het dak en de snacks die we konden krijgen waren SUPER, ook het personeel daar was heel vriendelijk. De kamers bevielen ons ook uitstekend, vooral het zicht op de jachthaven en de ligging dichtbij de oude stad.

Goed hotel in het centrum van Faro.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Uitstekend gelegen hotel aan de jachthaven in Faro. De ontbijtruimte en het zwembad liggen op de 5e verdieping van waar je een fantastisch uitzicht hebt over de lagune. Voldoende restaurants in de directe omgeving, een boottocht door de lagune is de moeite waard. Interessante plaatsen in de buurt: Olhao met de beide markthallen en Tavira. Beide dorpen zijn ook per trein vanuit Faro gemakkelijk te bereiken.

Als rolstoelgebruiker kregen we een goed aangepaste en ruime...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Als rolstoelgebruiker kregen we een goed aangepaste en ruime kamer. Goede accommodatie met zwembad, vriendelijk personeel, zeer goed ontbijt. Goed gelegen, mooie uitzichten op de haven.

ik zou het hotel iedereen aanbevelen, zeker de kamers op de voorkant (prachtig zicht op de marina)

eigenlijk niks .

de ligging tov station, luchthaven, marina, oude stad, ... het is gewoon top ! ook het ontbijtbuffet was uitstekend, alsook de kamers en de faciliteiten

Mooie locatie.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Jachthaven

Zeer beperkte parkeergelegenheid. Zeer druk en kon daardoor de huurauto niet kwijt. Veel lawaai in de nacht.

We kregen een upgrade omdat onze gereserveerde kamer niet op tijd gereed was.

• Beoordeeld op: 24 mei 2017

totale plaatje was goed
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het eten in het restaurant was goed maar de bediening viel tegen. Wij waren met 4 personen en zowel het voorgerecht als het hoofdgerecht werd per 2 personen geserveerd met een tussentijd van zeker 5 minuten.

goed ontbijt. Geweldig zwembad met bar op dak van hotel.

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

We hadden een kamer met zicht op de jachthaven. Deze kamer was keurig.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Jachthaven

Bij veel wind is het zwembad op het dakterras toch wel minder aan te bevelen.

Een hotel midden in het centrum van Faro. Het ligt dicht bij de oude stad. Veel goede restaurants in de buurt. Tevens dicht bij busstation en treinstation. Zwembad op het dak. Sportcentrum op de begane grond. Uitstekend ontbijt op de 5e verdieping met zicht op de jachthaven en oude stad.

• Beoordeeld op: 12 mei 2017

Zwembad en bar op dak, echt super!

Slechte parkeergelegenheid WiFi niet uitstekend

Zwembad en bar op dak, echt super! Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel Direct in het oude centrum, alles is binnen een paar minuten te bereiken

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Geen 4 sterren waard!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er is blijkbaar een oud gedeelte en nieuw. Wij zaten in het oude! Schimmel aan badranden en douchedeur. Vlekken op tapijt. Langs drukke straatkant,... Er was geen vers fruitsap bij het ontbijt en dit terwijl de sinaasappels op elke hoek van de straat verkocht worden! Alles was er wel maar zeer sober. Personeel ontbijt heeft geen woord gezegd als wij toekwamen of weggingen. Toen wij onze klachten over de kamer bij het uitchecken tegen het baliepersoneel melden dan kwam er geen enkele reactie behalve eens knikken. Dit was ons duurste hotel van de reis en absoluut de slechtste.

Ligging goed.

• Beoordeeld op: 12 april 2017

Eva in Faro is voor ons een blijver.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Jachthaven

De nieuwe badkamer met inloopdouche is mooi, maar niet super praktisch. Er is weinig plaats om je eigen toiletspullen te plaatsen en de douche is zo geplaatst dat de badkamer per definitie nat wordt. Het dakterras was afgesloten wegens veranderingen, maar dat was ons niet op voorhand gemeld.

De vernieuwde kamers met zicht op de haven zijn zeer mooi. De ligging van het hotel is prachtig en Faro is een aanrader voor enkele rustige en stijlvolle dagen.

• Beoordeeld op: 30 maart 2017

Fraai hotel-deel met havenzicht maar ook mindere kamers
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bij vorig verblijf kamer met havenzicht gehad en mooi gerenoveerde kamer. Dit keer met stadszicht in ver afgelegen vleugel boven busgarage. Totaal geen 4 sterren waard. Kamer gedateerd en wat afgeleefd.

Ligging is schitterend. Ook ontbijt met prachtig uitzicht.

• Beoordeeld op: 18 maart 2017

Huwelijksreis tripje
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Jachthaven

De kamer was leuk versierd met rozeblaadjes , een mooie fles bubbels in een ice-cooler !!! Super verrassend . En we mochten ipv 3 uur inchecken al om 11 uur op kamer !! Verder was het Ontbijt geweldig , ook omdat er prachtig uitzicht was en we ook heerlijk buiten konden ontbijten , alles erg verzorgd , balkon met prachtig uitzicht !! En natuurlijk is de ligging van het hotel geweldig , direct naast het busstation en vlakbij de trein en bootjes die uitvaren naar de stranden !! We gaan zeker terugkomen !

• Beoordeeld op: 9 maart 2017

Uitstekend ontbijt na een nacht vol herrie
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zeer veel herrie 's nachts; als je de ramen dicht doet, is het al snel te warm in de kamer, terwijl de airco niet koelt. Dit euvel hebben we vaker meegemaakt elders in Portugal, maar was hier extreem.

Ontbijt is uitstekend in een ruime ontbijtzaal met panoramaterras.

• Beoordeeld op: 7 maart 2017

Diner in restaurant en vloerbedekking in suite welke niet...
    • Suite met Uitzicht op de Jachthaven

Diner in restaurant en vloerbedekking in suite welke niet schoon was en muf rook. De suite op zich was geweldig. En het uitzicht op de parkeerplaats viel tegen.

• Beoordeeld op: 21 februari 2017

Centraal gelegen
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Jachthaven

De kamer was netjes, maar niet groot. Er komen vaak vliegtuigen over het hotel.

De ligging en de klantgerichte personeelsleden. Ook het ontbijt was prima.

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

Perfecte locatie voor een verblijf in
    • Suite

We betaalden 162 euro voor de suite omdat we met z'n drieeen zijn. Mijn zoon van 17 moest op een slaapbank met veren in zijn rug en waar hij eigenlijk te groot voor was.

Echt een superlocatie aan de haven, heel dict bij de oude stad en dicht bij het vliegveld. Het ontbijt was ook goed met vers fruit en lekkere broodjes. We mochten 2,5 uur later uitchecken omdat weeen late vlucht hadden.

• Beoordeeld op: 4 januari 2017

Keurig, net modern hotel.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Keurig, net modern hotel. Op 10 min afstand van het vliegveld. Erg vriendelijk personeel. Geweldig zwembad met zonneterras. Goed uitgebreid ontbijt. Verse producten.

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Lekker ontbijt
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamers zien er op de foto een stuk groter een mooier uit. In de winter kun je niet zwemmen (alleen een niet verwarmd buitenzwembad), sauna's waren nergens te bekennen. WIFI is slecht.

Lekker ontbijt

Topper!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Jachthaven

Wat ons tegenviel? We kunnen het zo niet bedenken.

De kamer was prima. Gewoon wat je nodig hebt is er! Ontbijt was zeer compleet met alles in overvloed. En het leuke presentje voor de jaarwisseling was super!

• Beoordeeld op: 21 december 2016

Het ontbijt was beperk, geen variatie en er zat geen smaak...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Jachthaven

Het ontbijt was beperk, geen variatie en er zat geen smaak in. Blijkt dat het hotel een paar weken van eigenaar veranderd was en dat het voordien wel een uitstekend ontbijt presenteerde.

• Beoordeeld op: 21 november 2016

Heerlijk verblijf voor weekendje Faro!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen thee en koffie voorzieningen op de kamer. Waterflesjes uit minibar best prijzig.

ontbijt, schoon beddengoed en handdoeken ook de 2e nacht, gebruik sportschool

• Beoordeeld op: 13 november 2016

Top prijs/kwaliteit hotel !
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Jachthaven

Geen minpunten - prijs/kwaliteit is super

Heerlijk ontbijt (heerlijk vers fruit) en vooral prachtig zitten op het zonnige terras met uitzicht op de baai. Alle personeel even hartelijk en behulpzaam. Top locatie!

• Beoordeeld op: 26 oktober 2016

Niet zo goed als verwacht gezien de beoordelingsscores....
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wat ons betreft de klantvriendelijkheid en de prijs/kwaliteitverhouding. Parkeren is gratis op een zeer beperkt aantal plaatsen van het hotel en die stonden steeds vol. (Wij waren niet in het hoogseizoen). Toen wij door ziekte de kamer wilden verlengen tot 4 uur s middags vroegen ze daar 80 euro voor (na lang aandringen, eerst wilden ze helemaal niet meewerken). Aangezien een volledige nacht 90 euro kostte zijn we uitgeweken naar een ander hotel. De kamer is netjes, maar zeer krap vergeleken met alle andere hotels die we in Portugal voor minder geld hadden gehad. De economy kamers (standaard) zijn aan de straatkant en hebben geen uitzicht. De foto's op deze site geven niet de juiste kamers weer, dus je krijgt iets anders dan je denkt te hebben geboekt.

Het roomservice ontbijt op de kamer. Het hotel was netjes en de mensen waren professioneel. De locatie in de stad was prima. De geluidissolatie van de kamers voor geluid van de straat was erg goed.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2018

geweldig

alles

Perfecte ligging en heerlijk uitgebreid ontbijt
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Redelijk gedateerde kamers, erg duur voor wat je krijgt

Perfecte ligging en heerlijk uitgebreid ontbijt

Prima hotel voor onze doorreis, centraal gelegen en erg behulpzaam personeel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De airco was niet goed en de bedden erg hard.

Het personeel was zeer attent en vriendelijk!

5,5
    • Suite met Uitzicht op de Jachthaven

Vuile badkamer, vuil op de grond Onvriendelijk personneel

Ligging van het hotel

Omgeving zwembad

Ontbijt was super

perfecte locatie voor stadsbezoek
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

kamer met zicht: absolute meerwaarde verzorgd ontbijt

De locatie, het ontbijt, goede kamer.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De werken aan het zwembad en veel lawaai van buiten 'snachts!

De locatie, het ontbijt, goede kamer.

Gewoon goed

Parking, op openbare weg

Prima ligging, goed ontbijt

heerlijk hotel

beter weer verwacht

heerlijk hotel bij de marina. Goed bereikbaar te voet voor mensen van onze leeftijd ( tussen 64 en 70 jaar)

Prima hotel op prima lokatie

Het weer

Het fantastische ontbijt

Goed maar zeker niet fenomenaal
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geluidsisolatie is ondermaats. Het straatlawaai dringt de kamer binnen.

Uitgebreid ontbijt op vijfde verdieping met schitterend uitzicht.

Super!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Goed hotel met perfecte ligging maar wat oudere kamers!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Toch wel verouderde kamers met vast tapijt!

De ligging is top Ontbijt is super