3. Beoordelingen vakantiewoningen: Andalusië
Andalusië Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Casa Lisa - Centro - Realejo Beoordelingsscore: 8

“De perfecte ligging en de lieve host die ons toeliet om onze spullen langer in het appartement te laten (na check-out tijd) zodat we nog naar het Alhambra konden.”

• Soho Art Málaga Tourist Apartaments Beoordelingsscore: 10

“Perfect appartement op top locatie in leuke wijk Soho. Ruim, schoon en alles aanwezig. Goeie communicatie en sleuteloverdracht via officiële app. Met ramen open geslapen en geen last van geluid van buitenaf (wij zaten op de 6de etage). Lift aanwezig. Fles water bij aankomst. Wasmachine en wasmiddel aanwezig. Ideaal om met een koffer schone kleding naar huis te gaan! We komen zeker terug!”

• “Geen ontbijt”

• La casita de Mercedes Beoordelingsscore: 8

“Foto’s op de website komen overeen met de realiteit. Uitzicht op het strand. Goede busverbinding naar her centrum van Malaga op 10 min lopen met 20 minuten busreis. Contact persoon reageert snel en goed op vragen.”

• “De locatie is perfect en de badkamer was prima, verder is eea wel verouderd en aan renovatie toe.”

• Slow Suites Salvador Beoordelingsscore: 10

“De locatie was fantastisch, mooi schoon appartement! Lekkere bedden, super mooie nette badkamers! Als je vragen hebt kan je met het nummer van de accommodatie bellen en wordt je direct en goed geholpen! Super fijne overnachting gehad hier!”

• “Mooi , ruim en schoon appartement op een perfecte locatie.”

• “De locatie was midden in het oude centrum. Perfecte plek om van daaruit, TE VOET, alle highlights te bezoeken. De accommodatie was ruim en van alle gemakken voorzien. Een prachtig in Spaanse stijl ingericht appartement. Een overweldigende ruimte waarin je je 'thuis' voelt. Ambiance en sfeer.”

• LA CATOLICA GUEST HOUSE Beoordelingsscore: 10

“Het appartement is zeer goed gelegen in het centrum, is modern ingericht en zeer netjes, een juweeltje in Granada. Het was moeilijk voor ons om in het appartement te geraken, maar de eigenaar is ons snel en vriendelijk komen helpen. Bedankt Jose en Miquel.”

• Apartamentos Niña de Oro Beoordelingsscore: 6

“Locatie is alleen goed voor jongeren die willen feesten.....niet voor senioren.....”