2. Opinions d'hotels de Regne Unit
  3. Opinions de cases i apartaments de Argyll i Bute
Argyll i Bute Opinions de cases i apartaments de vacances autèntiques de clients reals

• "La ubicació és Excel.lent"

• The Ranald Apartments Puntuació: 8

"La facilitat per accedir al apartament. La conexió wi-fi. La situaciuó del apartament. Els serveis a prop. El confort dels llits."

• Aspen Apartment Puntuació: 9

"Bona situació. Reformat i net. Els propietaris molt detallistes. Tenia tot el que necessitàvem."

• "L'apartament és molt confortable i no li falta cap detall, molt ben equipat i decorat amb molt de gust. A la cuina hi ha cafè, tè i sucre disponibles. La propietària, molt atenta, ha preparat un dossier amb informació molt útil per visitar Oban i voltants, la qual cosa és d'agrair. També hi ha guies sobre Escòcia. Flexibilitat horària àmplia pel check in, gràcies al sistema de bústia de claus. Ens hi hem sentit molt còmodes. Tornaríem sense dubtar-ho!"

• "El menjador i les vistes al llac. Les habitacions eren força àmplies."

• "L’Ian i la seva dona han estat molt amables en tot moment. Et fan sentir a casa i solucionen els teus problemes. Les vistes des de l’apartament impressionants."

• "Les indicacions per arribar a l'apartament per part de l'anfitriona van ser molt clares i vam trobar una nota de benvinguda a la porta d'entrada que ens va sorprendre gratament. L'apartament és ampli i molt còmode."

• Dalmore Apartment Puntuació: 7

"És molt cèntric, té tot el necessari, els llits són còmodes."

Els 30 millors apartaments i cases de vacances de Argyll i Bute

A partir de 23.956 opinions de cases i apartaments de vacances a Booking.com