2. Opinions d'hotels de Tailàndia
  3. Opinions de bed and breakfasts i fondes de Província de Chiang Mai
Província de Chiang Mai Opinions de bed and breakfasts i fondes autèntiques de clients reals

• Ban Wiang Guest House Puntuació: 10

"L’ubicació i la neteja"

• All in 1 Guesthouse Puntuació: 7

"Està molt ben ubicat i els treballadors son molt atents, a més tenen una amplia recomanació d'activitats i de restaurants."

• Love CNX Guesthouse Puntuació: 6

"Cèntric, personal molt amable."

• The Moon House Puntuació: 9

"L'ubicaciò i la predisposiciò de la propietaria"

• Wayside Guesthouse Puntuació: 10

"L’ amfitriona, la localizació, l’habitació, l’ezmorzar, l’ajuda."

• Little Guest House Hotel Puntuació: 9

"Familia encantadora, molt net i confortable. Al costat d’un mercat"

• Chiangmai slowtime Puntuació: 5

"Habitació àmplia amb nevera i terrassa Zona de cuina i rentadora comunitaris"

• Hoh Guesthouse Puntuació: 10

"Un dels millors hostals de tot Tailàndia. L'encarregat és molt amable i sempre està disposat a ajudar-te. A més a més, pots fer rentadores gratis i tens ous, torrades i platans a la teva disposició. Les habitacions són molt netes i les netegen a diari, si així ho demanes. L'ubicació és excel·lent, just al costat d'un dels mercats nocturn i a prop de la majoria de Temples. Si busques hostal a Chiang Mai, no t'ho pensis més. Gràcies per tot!!!"

• Huen Vasana Chiang Dao Puntuació: 10

"Estava tot molt net Habitació gran i acollidora Ubicació en un barri residencial agradable"

• "Personal molt amable, em refereixo al Paul. El propietari em va donar una gran benvinguda. Te un fi sentit de l’humor, sempre somrient i disposat a ajudar en el que calgui. L’habitacio agradable i em tot el que jo necessito per sentir-me comode. Te una ubicacio molt estrategica, malgrat estar en un barri tranquil dintre la old city."

Els 30 millors bed and breakfasts i fondes de Província de Chiang Mai

A partir de 45.577 opinions de bed and breakfasts i fondes a Booking.com