Cilento Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Casale Giancesare Villa Agricola Beoordelingsscore: 9

“Prachtige ligging, zwembad, mooie kamer”

• Hotel Cerere Beoordelingsscore: 1

“We hadden een appartementje in het bijgebouw. Het ontbijt was niet inbegrepen en omdat we onvriendelijk werden ontvangen, hebben we daar niet meer naar geïnformeerd. De inrichting van het appartement is functioneel en voldoet voor een kort verblijf.”

• Borgo La Pietraia Beoordelingsscore: 8

“Mooie ligging met vanaf het terras bij het restaurant een geweldig uitzicht. Heerlijk ontbijt op dit terras. Aardige gastvrouw die ons de tip gaf de opgraving van Paestum vooral ook 's avonds eens te gaan bekijken, prachtig verlichte tempels! Doen! Fijn zwembad met mooi uitzicht op de heuvels. Uitstekend restaurant om buiten romantisch te dineren.”

• Tenuta Terre di Bosco Beoordelingsscore: 10

“Rustige fijne plek. Prima ontbijt”

• Pie' d'Ulivo Beoordelingsscore: 10

“Prachtige omgeving en zeer authentiek landhuis”

• Relais Pian delle Starze Beoordelingsscore: 9

“Het personeel was echt top. Allemaal zeer behulpzaam en vriendelijk. Het zwembad is zeer mooi onderhouden. Het onbtijt wordt gepresenteerd in buffetvorm, allemaal heel netjes, voldoende keuze etc.”

• Il Gabbiano Palinuro Beoordelingsscore: 6

“Tja... heel kieskeurig zijn wij niet maar hebben tòch wat aanmerkingen op dit hotel. Allereerst.. het personeel is heel erg vriendelijk en behulpzaam. Daar valt niets op aan te merken. De ligging van het hotel is perfect. De bedden waren netjes en schoon. De faciliteiten van het hotel zijn niet heel erg goed. Voor een 4* hotel verwacht je meer kwaliteit dan dit hotel te bieden heeft. De douche was koud en het water wat uit de douche kwam, was minimaal. Het zwembaddeck is gevaarlijk want spijkers steken uit de houtenvlonders, de eetzaal is niet sfeervol en minimalistisch, de kamers zijn oke maar wel verouderd en functioneel. Je ziet aan het interieur, de vloeren en inrichting dat het zijn beste jaren gehad heeft. Er is werk aan de winkel maar heeft enorm veel potentie als het een make-over zou plaatsvinden.”

• Oleandri Resort Paestum Beoordelingsscore: 9

“Vriendelijk personeel en uitstekende ligging”

• Hotel Garden Riviera Beoordelingsscore: 6

“Fijn ontbijt en restaurant, goede locatie en vriendelijk personeel.”

• Palazzo Belmonte Beoordelingsscore: 9

“De locatie is fantastisch. Het park rondom het kasteel is prachtig. De beachbar voor ontbijt en lunch was ook uitstekend. Wij hadden een kamer met terras en uitzicht op zee geboekt. De kamer zelf was ruim met een ruime badkamer wat prima was. De omgeving is ook erg mooi. We hebben een paar mooie wandelingen gemaakt. In het plaatsje zijn veel winkels en restaurants op loopafstand.”