2. Opinions d'hotels de Grècia
  3. Opinions de cases i apartaments de Cíclades
Cíclades Opinions de cases i apartaments de vacances autèntiques de clients reals

• "En general ens ha agradat tot. L'amfitriona molt atenta i servicial. Els paisatges i l'entorn d'Oia genial. Zona molt tranquil.la i segura. Molt bonic que els gats estiguin per tot arreu ben cuidats. El sr. de manteniment i la sra. de neteja genials (un 10!)."

• Adikri Villas & Suites Puntuació: 10

"El personal es súper atento! Y la vista es espectacular"

• Manto Apartments Puntuació: 10

"L'apartament tenia l'essencial per poder cuinar algunes coses, estava netíssim (excepcionalment des del meu punt de vista, que sóc maniàtica) i estava a prop de tot arreu. El personal sempre disponible per un bon consell o el que es necessités. L'estètica del lloc ens ha transmès molta calma. Bona relació qualitat preu!"

• "Correcte, tranquil, ben ubicat i personal molt amable"

• Jimmy's Studios Puntuació: 7

"La ubicació, el servei de neteja diària i l'espai."

• simos luxury apartments Puntuació: 10

"Còmode per arribar-hi en cotxe si llogues vehicle, que és molt recomanable, ens vam estar a un apartament més gran del que havíem reservat, estava ben equipat. Les persones que ho gestionaven van ser amables amb nosaltres."

• Honey Bee House Puntuació: 10

"La decoració"

• Alisachni Puntuació: 9

"Molt net."

• Nefeli Puntuació: 10

"Tot. La situació, l'apartament, el tracte i la neteja."

• Villa Maria Vekri Puntuació: 10

"TOT. Els amfitrions són fantàstics, simpatiquíssims i molt amables amb tot. Et recullen al port i et porten les maletes fins allà a la tornada. Està ubicat aprop de tots els comercos i restaurants però sense soroll. Fins i tot pots llogar allà mateix bicis elèctriques per visitar les millors platges. Sense dubte, el recomanarem a tothom, i si tornem a Koufonisia, repetirem a Villa Maria Vekri."