2. Opinions d'hotels de Itàlia
  3. Opinions d'hotels de Itàlia
Dolomiti Ski Opinions d'hotels autèntiques de clients reals

• Hotel Chalet Corso Puntuació: 9

"MOLT BONA RELACIO QUALITAT PREU SPA MOLT BEN ACONDICIONAT ESMORZAR MOLT BO HABITACIONS COMODES I AMPLIES"

• "Les vistes des de l'habitació són impressionants. La dona que ens va atendre a l'hotel era molt amable i atenta."

• Hotel Goldene Rose Puntuació: 9

"Situació i estat de l’hotel excelents"

• Naturhotel Wieserhof Puntuació: 8

"Les vistes"

• Hotel El Laresh Puntuació: 10

"Perfecte relació qualitat-preu, molt ben situat, habitació neta i acollidora"

• Pension Marianne Puntuació: 10

"El esmorzar el serveixen cada dia a la teva taula per molt que sigui bufet lliure. És més, el personal es tan proper que se'n recorda de que vas demanar el dia anterior i ja t'ho porten sense preguntar. La habitació te uns llits mot grans individuals i molt comodes. El bany complet i l'agua molt bé. Sobretot es nota el tracte proper i familiar que es viu. No esperava pas sentir-me tan ben acollit i em va fer llastima marxar i tot."

• Hotel Stamserhof Puntuació: 10

"L'habitació molt àmplia inclòs el bany, el bufet d'esmorzar variat hi havia de tot i molt be."

• Hotel Aquila Puntuació: 8

"BONA RELACIÓ QUALITAT PREU BON ESMORZAR i HABITACIO PER TRES PERSONES PROU AMPLIA"

• Hotel Cantaleone Puntuació: 9

"Les instal.lacions comunes com el menjador i els banys comuns son de fa uns anys pero estan netes. Les habitacions estan completament reformades. Nosaltres vam estar en una habitacio familiar, perfecta. Amplia i amb totes les facilitats. personal molt amable."

• Pension Moarhof Puntuació: 10

"Tot es perfecte, el tracte dels propietaris, l’hotel,l’habitació. Tot genial"