2. Opinions d'hotels de EUA
  3. Opinions de cases i apartaments de Florida
Florida Opinions de cases i apartaments de vacances autèntiques de clients reals

• Cottage in Stock Island Puntuació: 4

"Bàsicament res No es un allotjament per estar en Booking Es un traster sense finestres que es puguin obrir ni ventilació"

• "Apartament molt ben situat, al centre i davant transport public. Amb tot el que necessites, tant al lavabo com a la cuina. Algú va comentar que no hi ha microones, pero el forn tambe fa aquesta funció. Modern, funcional i net. El propietari disponible en tot moment per resoldre problema amb el codi d’acces. Gràcies"

• "La ubicació i la meva filla va quedar encantada amb l’hamaca del menjador. La comunicació amb l’amfitrió ha estat excel·lent"

• "Fins a l'últim detall. Ampli, lluminós, ideal per barbacoes i fins l'últim detall. Tot molt cuidat. Hem estat molt bé i si tornem per la zona no dubtarem a repetir"

• Banana River Resort Puntuació: 8

"La vista al llac, poder fer servir paddle surf i canoes, i la visita dels dofins"

• "tot estaba super be. ha complert les espectatives que teniem nosaltres."

• "la ubicació"

• Sentral Wynwood Puntuació: 7

"Recepcionista amable i facilitador. Les zones comuns estan molt ben decorades. El terrat i la piscina és un espai molt bonic i agradable, i les vegades que ens vam banyar a la piscina sempre hi havia poca gent."

• "Neteja i mobiliari nou"

• "Recepcionista agradable i eficient. Relació qualitat/preu correcta."