2. Opinions d'hotels de Japó
  3. Opinions de bed and breakfasts i fondes de Gifu
Gifu Opinions de bed and breakfasts i fondes autèntiques de clients reals

• "La casa està ben situada, a una caminadeta del centre i amb bones vistes. Hi ha paraigües per agafar prestats. Hi vam estar dues nits amb la nostra criatura de 12 mesos i ens va anar molt bé que ens donessin una habitació a la planta baixa, per no haver de pujar i baixar escales i per tenir el microones a prop per escalfar els biberons. Justament quan hi érem la nostra criatura es va posar malalta, i estem agraïts que ens donessin més tovalloles i ens canviessin els llençols. La cuina està molt ben equipada i la casa està molt neta i endreçada."

• "La pau del lloc."

• Magome Chaya Puntuació: 7

"L’atenció del personal"

• Rickshaw inn Puntuació: 10

"Tot! Ubicació excelent, habitació i zona comu confortable i el personal amable i encantador! Repitira segur!"

• Magome Chaya Puntuació: 9

"Personal amable i instal•lacions correctes. La ubicació és perfecta en un poble preciòs. El menjar és espectacular, el millor de l’estada!"

• SOY Puntuació: 10

"En Tai i la seva mare són persones molt amables. Tenen una casa preciosa on hi hem estat molt a gust. Habitacions i lavabo excel•lents. L'esmorzar també és molt recomanable."

• Guest House Yanagiya Puntuació: 10

"L'hostal és en una casa tradicional japonesa però amb tots els interiors moderns per estar còmode. La Toki em va ajudar i tractar perfecte tot i no parlar anglès. I el poble és perfecte per escapar-te de la gran quantitat de turisme que té el país. És tranquil i molt bonic."

• SOY Puntuació: 10

"Esmorzar fantàstic estil japonès. Amb vistes al jardí, molt relaxant. La ubicació no està situat al centre però el Tai amablement et recull i porta. Encara q no vagis en cotxe no es problema"

• Guesthouse Nedoko Puntuació: 10

"La ubicació i l’ambient era ideal pel lloc on està situat"

Els 25 millors bed and breakfasts i fondes de Gifu

A partir de 8.634 opinions de bed and breakfasts i fondes a Booking.com