2. Opinions d'hotels de França
  3. Opinions d'hotels de França
Gironde Opinions de bed and breakfasts i fondes autèntiques de clients reals

• "Tot, però s’ha de destacar l’amabilitat de Frederique. És atenta i en tot moment va vetllar perquè tot funciones bé. L’esmorzar és genial!"

• "Lloc agradable i cuidat. Amfitriona molt amable. L’esmorzar consta de brioche, confitura, iogurt, suc i cereals. Gracies Céline! El poble té pocs serveis però hi ha un supermercat gran a 7km."

• Maison Fernand B&B Puntuació: 10

"Tot. L, habitació molt gran i la decoració preciosa. El bany, impressionant. Molt cèntric, però en un carrer petit molt tranquil. El personal excepcional en amabilitat."

• Le mas des anges Puntuació: 10

"La Marie Ange és una anfitriona excel•lent i en Jean Luc la complementa perfectament. Ens han fet sentir molt còmodes i han estat molt amables. Són encantadors. La ubicació és perfecte per visitar la zona del Medoc en un entorn tranquil i a prop de tot arreu."

• LaRiviere Puntuació: 10

"Mathias és un amfitrió excel·lent. Ens va recomanar un restaurant per sopar excepcional. Molt recomanable."

• Bordeaux Cosy B&B Puntuació: 9

"El tracte per part del personal"

• B&B Bordeaux Saint Michel Puntuació: 10

"La ubicació excel·lent, molt acollidor, net Tot el que vam demanar ho vam tenir en el moment, fins i tot ens van aconseguir un parking gratuït."

• "Acollida, amabilitat, entorn, comoditat, ambient molt agradable, fàcil aparcament, proximitat del poble, fàcil accés i ben senyalitzat."

• Chateau La France Puntuació: 9

"Entorn molt bonic amb bones instal·lacions, tranquilitat i bon esmorzar"

• "Tot. Son molt amables i el ñloc esplendit"