2. Opinions d'hotels de Costa Rica
  3. Opinions de bed and breakfasts i fondes de Guanacaste
Guanacaste Opinions de bed and breakfasts i fondes autèntiques de clients reals

• "Habitació molt neta I confortable. Instal.lacions molt cuidades. Tracte amb els amfitrions molt bo."

• "La piscina El personal L'esmorzar"

• Coco verde Puntuació: 8

"la dueña, Maria es buna gente, muy amable. el lugar es limpio y sencillo. además que tiene una buena ubicación. además que es de gente que vive allá."

• "Vam passar per casa de la Marita en el camí de la Fortuna a Monteverde. La casa és preciosa i el jardí un parc natural més. Perfecte per observar ocells de tota mena. Nosaltres ens hi vam passar força estona obervant-los."

• Pyramid Tamarindo Puntuació: 10

"Excelent lloc base per moure't en cotxe per la zona. Habitació tipus cabina molt confortable, esmorzar correcte , jardi preciós i piscina. Recomanacions de platges i llocs per menjar excel·lents. Moltes gràcies a l' Antony i al Luigi per fer-nos la nostre estada tan agradable."

• Oasis Puntuació: 8

"El pàrquing privat pel cotxe i la proximitat a la platja/zona de restauració."

• Macao Beach Puntuació: 7

"Ubicació ideal, entorn molt xulo a peu de platja. Accés gratuït a la piscina de l'hotel del costat. Personal molt amable i simpàtic. L' esmorzar es serveix a l'hotel del costat, molt bé."

• Pyramid Tamarindo Puntuació: 9

"Un lloc molt tranquil. Excel.lent el personal, necessites cotxe per poder moure't."