2. Opinions d'hotels de Vietnam
  3. Opinions de bed and breakfasts i fondes de Ha Noi Municipality
Ha Noi Municipality Opinions de bed and breakfasts i fondes autèntiques de clients reals

• "Molt bona situació. Tot està molt aprop. El problema durant la meva estada es que al edifici d’enfront estan amb obres i no hi ha horaris. A les 7:00 del mati pican les pareds."

• La Ava’s Home Puntuació: 10

"Ens vem allotjar en dues habitacions i les dues estan decorades amb encant. Ens van rentar la roba en temps rècord i la propietaria és un encant."

• Holiday home Puntuació: 8

"Molt ben ubicat, net i tranquil, no sentiras el soroll del carrer. El personal és molt amable i et facilita tot el que necessitis (canvi de moneda, laundry, tours...)."

• Homestay Nam Dong Puntuació: 9

"L'encarregat és molt simpàtic i acollidor, l'habitació està bé i tens un lavabo per tu sol/a. La zona també m'ha agradat molt."

• VIETNAM APPLE HOMESTAY Puntuació: 3

"Lloc"

• Hoàng Kiên Hotel Puntuació: 5

"Ben situat"

• Hola House Hanoi Puntuació: 8

"L'habitació molt gran, el llit molt còmode i la noia que ens va atendre molt atenta. Som no vols estar a Oldquarter, és un bon barri."

• Amelié Homestay Puntuació: 6

"La habitació era molt correcta i gran i neta"

• Hanoi Sofia Hotel Puntuació: 10

"Les instal·lacions estan en bon estat i net,molt bona ubicació. El personal és encantador sobretot la jove que treballa per les tardes, es diu kuen i ens va ajudar molt en la nostra estada."

• Hanoi’s Lane Homestay Puntuació: 7

"Situat al mig d’old quarter, la recepcionista molt atenta"

Els 30 millors bed and breakfasts i fondes de Ha Noi Municipality

A partir de 12.238 opinions de bed and breakfasts i fondes a Booking.com