2. Hotelbeoordelingen Indonesië
  3. Beoordelingen B&B en herberg: East Java
East Java Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• INNI Homestay Beoordelingsscore: 10

“Echt een fantastisch verblijf. Super goed georganiseerd en alles was heel erg schoon”

• Kertanegara Premium Guest House Beoordelingsscore: 8

“Lijkt op een hotel wat nu een guesthouse is geworden”

• Gubuk Ndeso Homestay Beoordelingsscore: 10

“Fijne plek met erg aardige mensen. Goed bed en fijn ontbijt na terugkeer van Bromo. Jassen kunnen huren voor Bromo.”

• Indah Nusantara Beoordelingsscore: 9

“Prima kamer, heel aardig en meedenkend personeel”

• Brak Homestay Beoordelingsscore: 9

“Een super plek voor div. uitstap mogelijk heden. De eigenaar is een fijn en goede gastheer staat al tijd voor je klaar met veel advies en hulpaanbod altijd bereid om koffie of thee te brengen.”

• Ndalem Mataram Beoordelingsscore: 6

“Rust in de kampung. Dicht bij restaurants. Rustige omgeving”

• KOPIKUIN bromo homestay Beoordelingsscore: 10

“Dit verblijf gekozen vanwege de positieve reviews. En die zijn meer dan terecht! Toen ik onderweg was met de trein, al contact gezocht met eigenaar Eko. Hij regelde gelijk vervoer en die was op tijd bij de uitgang met mijn naam op een bordje. Vervoer was nog wat goedkoper dan Grab. Bij aankomst werd ik hartelijk ontvangen. Het verblijf is nog veel mooier dan op de foto's. Eko vroeg gelijk welke tour ik wilde doen en wanneer. Ik ging voor de sunrise tour met daarna beklimming van Bromo vulkaan. Hij heeft zelf een Jeep en hij vraagt er een stuk minder voor dan de online aanbieders. Hij reed zelf, we vertrokken 3.30u die ochtend(half uur rijden). Zeker een aanrader, nog nooit zo'n mooie zonsopkomst gezien, met de bergen in de mist. Bij terugkomst ontbijtje gehad en even gaan rusten. Daarna wilde ik eigenlijk nog naar de Madikaripura waterval, maar het werd bewolkt. Eko gaf me aan dat we het ook de volgende ochtend konden combineren met zijn vervoer voor mij richting Surabaya Airport. Dan hoefde ik ook geen vervoerskosten voor de waterval extra te betalen. Dus erg fijn meegedacht. Die middag verwees hij mij naar Lava Hill Resort(650 meter verderop), daar kon je zwemmen in een fijn groot zwembad (entree nog geen Euro). Op Kopikuin resort zelf kun je ook wat gerechten bestellen tegen aantrekkelijke prijzen. In de buurt zitten ook wat restaurantjes en supermarkten. De kamers zijn zeer schoon, fijn bed, en eenvoudige, maar meer dan prima badkamer. Buiten nog een leuk algemeen terras met uitzicht op de bergen en al het groen. Wil je de Bromo vulkaan bezoeken en niet zelf alles willen uitzoeken, dan zou ik deze accommodatie zeker aanraden. Eko en familie, bedankt voor jullie goede zorgen en het fijne verblijf! ”

• COZY Boutique Guest House Beoordelingsscore: 9

“De badkamer en het personeel”

• Mi Casa - The gem of Ijen Beoordelingsscore: 9

“Mooie omgeving en tuin. Puur natuur. Vriendelijke hosts. Ze regelden de tour naar de IJen en een taxi en brachten ons naar de dokter voor een doktersverklaring. Mooie kamer. Er was verder niets in de omgeving maar we konden gewoon in het hotel eten in een eet ruimte.”

• Sweet Garden Guest House Beoordelingsscore: 8

“Heerlijke bedden, een goede douche en schoon Bakker naast de deur en restaurants een straat verder.”