2. Opinions d'hotels de Sri Lanka
  3. Opinions de bed and breakfasts i fondes de Kandy District
Kandy District Opinions de bed and breakfasts i fondes autèntiques de clients reals

• Shani Residence Kandy Puntuació: 9

"Bona relació qualitat-preu. Habitació molt correcta. Personal molt amable, ens van ajudar a gestionar problemes que vam tenir amb els bitllets del tren fins a Ella."

• Kandy Garden Villa Puntuació: 6

"Qualitat preu esta be, lesmorçar molt bo"

• Roberosia - Holiday Home Puntuació: 10

"El disseny,un espai molt bonic i gran,l'amabilitat de la família, El sopar i l'esmorzar molt bo i ben presentat,molt net"

• Selyna Sky Terrace Puntuació: 10

"Magnífics dies per Kandy i l'acollida que he tingut per part de la Selyna ha estat excelent. L'habitació té el necessàri, els esmorzars són molt bons i complets i l'entorn és genial. Tots els dubtes que s'han presentat sobre visites i excursions li he traslladat a la Selyna i els ha respost amablament, a més a més, m'ha possat moltes facilitats pels horaris que escollia. Moltes gràcies per l'estada Selyna!!"

• The Brick House Kandy Puntuació: 10

"L’habitació estava molt bé, no és cap luxe però era molt confortable. L’aigua calenta funciona bé, però a Kandy tampoc és gaire necessaria. És dels llocs on més agust hem dormit. El millor de tot, la mestressa i el seu fill, son un encant, et fan sentir com si estiguessis a casa. Ens van ajudar amb els taxis per marxar a Dambulla, tot i que no el vam contractar perquè eren molt cars, ella va intentar negociar per nosaltres. També et donen un contacte perquè us vinguin a buscar a l’estació quan arribeu. Tenen informació per diversos tours a Kandy, si en voleu fer espereu-vos a arribar al hotel perquè ho fan molt bé de preu!"

• Drop Hostel Puntuació: 7

"Llits còmodes i habitació acollidora"

• Green View Holiday Resort Puntuació: 10

"Habitació gran, neta i confortable. Servei d'ezmorzar molt correcte i sense limits."

• Mount Haven Puntuació: 8

"Ciutat històrica"

• Old Town Hotel Puntuació: 10

"La seva ubicacio. Les habitacions son grans i els llits tambe! Tot esta net i en bon estat. Hi ha parking i una botigueta abaix de l'hotel"

• The Grove Puntuació: 10

"El tracte"