2. Hotellrecensioner Belgien
  3. Recensioner för B&B och värdshus i Belgiska Luxemburg
Belgiska Luxemburg Verifierade recensioner av B&B och värdshus från riktiga gäster

• B&B Le 'Ti 'Bou de Refuge Gästbetyg: 10

”Överraskande fint ställe. Vi sökte ett prisvärt boende på vår väg söderut. Blev välkomnade av en gästvänlig och rolig värd. Han delade gärna med sig av ställen att besöka i omgivningarna. Kan verkligen rekommendera detta ställe med fina rum och mysig trädgård.”

• Il était une fois Gästbetyg: 10

”Fantastiskt fint hotell.”

• La Fermette Blanche Gästbetyg: 10

”Mycket trevligt bemötande i en fantastisk miljö. Härligt att kunna sitta både inne och ute. Fantastisk frukost med egengjord youghurt, marmelad och ägg från egna höns. Roligt att värden kunde prata svenska.”

• Le Papillon d'or Gästbetyg: 10

”Trevlig värdinna, fint rum och välstädat. Frukosten var verkligen mysig och hade ett stort utbud. Hela upplevelsen var jättebra, rekommenderar verkligen detta boende.”

• ”Trevlig o gäst vänlig personal”

• ”Parkering rätt utanför. Osedvanligt rent, luktade nystädat då vi kom, och badrummet var strålande rent. Utsikt mot betande kor och skog från rummet. Nät som hindrade insekter att komma in. Fantastisk god frukost med vacker utsikt mot grönska och blommor. Barnen fick hemmagjord choklad. Goda croissanter. Sköna sängar. Trevligt bemötande.”

• Il était une fois Gästbetyg: 9

”Letar man en lugn och stilla by på väg mellan Norden och Sydeuropa så är detta perfekt. Mycket trevligt bemötande, hög standard på både boende och dess egen restaurang. Omgivningarna också mycket fina.”

• ”Ett underbart ställe med en fantastisk hus. Värdparet är underbara. Rekommenderar verkligen det här stället. Fantastisk utsikt.”

• Comme à la Ferme Gästbetyg: 8

”Vackert läge och mycket fint inrett rum. Hade vi haft mer tid hade vi säkert vandrat/promenerat i omgivningen.”