2. Hotellrecensioner GRE
  3. Recensioner för semesterboenden i Makedonien
Makedonien Verifierade recensioner av semesterboenden från riktiga gäster

• ”Läget och prisnivån”

• Dream Home Veria Gästbetyg: 9

”smakfullt,vältänkt, jätte fräsch, jätte rent och prisvärd”

• Fani Liakou Gästbetyg: 10

”Detta var ett så mysigt ställe! De som hyrde ut var jättetrevliga och tog emot oss väldigt bra! Lägenheten var jättefint ordnad och allt som man kan tänka sig behöva fanns. De hade ordnat med frukt, godis, vatten och vin till oss när vi kom. Det var jättenära till stranden och till resturangstråket. Stället överlag kändes väldigt mysigt och familjärt, man kände sig väldigt säker där. Skulle absolut rekommendera att bo här.”

• Anna Hotel Gästbetyg: 10

”Det var 10 av 10 Platsen var ren, vacker och användbar i alla avseenden. De hjälper oss med allt när det behövs. Vi fick ett bättre rum än det jag bokade. Vi förlängde vår semester där. Verkligen ett utmärkt hotell för familjer jag rekommenderar det.”

• Aktis Sea View Studios Gästbetyg: 7

”Lägenheten ligger 50 meter från stranden, har ett bra läge och har ett fullt utrustat kök. Det bästa med resan var Sneza, hon var vänlig och hjälpsam och hjälpte mig mycket när det var dags att åka. Sensationell! Tack så mycket, Sneza!”

• Maria's home Gästbetyg: 9

”Bekvämt boende med hög standard. Vänlig och informativ värd. Balkong i olika väderstreck.”

• ”Fin lägenhet.”

• Pillow urban stay Gästbetyg: 10

”Mycket trevlig och hjälpsam personal”

• ”När vädret var bra uppskattade vi verandan. Bra med extra uppsättning lakan och handdukar.”

• ”Bra läge precis vid stranden med balkongutsikt över havet. Omtänksam värd. Tidigt på säsongen, april, inget öppet runt omkring men för oss var det inget problem eftersom vi var där för att upptäcka omgivningarna”

De 30 bästa semesterboendena i Makedonien

baserat på 516 284 recensioner för semesterboenden på Booking.com