2. Hotelbeoordelingen Sri Lanka
  3. Hotelbeoordelingen: Matale (district)
Matale (district) Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• The Nature Park Villa Beoordelingsscore: 9

“Mooi zwembad in een prachtige tuin, echt een oase gevoel. Lekker ontbijt. Airco werkte goed.”

• Atha Resort Beoordelingsscore: 10

“Vrij recent boutique hotel. Zeer luxueus. Onwaarschijnlijk vriendelijk personeel en fantastische service. Bijzonder fijn zwembad. Het ontbijt wordt in gangen aangebracht en is super lekker. Ook het diner is een absolute aanrader.”

• MARGOSA MOUNTAIN VILLA Beoordelingsscore: 10

“Alles, echt alles is zeer bevallen. Wat een gastvrijheid zeg. Ravi helpt je met alles. We gingen een stukje lopen in de omgeving, en langzaamaan ontstonden er steeds meer donkere wolken aan de lucht, er kwam een scooter onze kant op, Ravi zelf, bracht een paraplu omdat we anders misschien niet droog zouden houden. Super service! Ook het eten was voortreffelijk!! De kamers met zwam ad zijn heerlijk! Echt alles op en top!! Hier moet je zeker een keer heen!!”

• Kandalama Lodge Beoordelingsscore: 10

“Dit is nou een van die zeldzame plekken waar alles klopt en samenvalt. Top personeel, heerlijk eten, mooie kamer met prachtige buiten badkamer en een heerlijk zwembad en dit alles gelegen op een goede lokatie.”

• Tree house Hostel Sigiriya Beoordelingsscore: 10

“Super leuk sociaal hostel met hele vriendelijke eigenaren. Er worden vanuit het hostel dagelijks meerdere hele betaalbare en gratis activiteiten georganiseerd. Safari, zonsondergang hike, zonsopgang hike, stedentrip etc. Er is geen bereik of wifi, maar dit zorgt juist voor een hele leuke sfeer waardoor iedereen samen eet, spelletjes speelt en dingen onderneemt. Zeker een aanrader!”

• Sunrise Cottage Beoordelingsscore: 9

“Dit was een van onze favoriete verblijven tijdens onze vakantie. Het huisje ligt ver weg van de drukte in Sigiriya, midden in de jungle. Het huisje was ruim en schoon. De eigenaar Amit is heel lief en meedenkend. Het ontbijt was een van de beste ontbijtjes die we hebben gehad en heeft de toon gezet voor de rest van onze vakantie.”

• NIVADOO RESORT SIGIRIYA Beoordelingsscore: 7

“Mooie huisjes, goede airco en goed afgesloten van de buitenkant (geen geluidsoverlast). Heerlijk zwembad.”

• Royal Rock Sigiriya Beoordelingsscore: 9

“Personeel was erg vriendelijk,je werd op je wenken bediend.Ontbijt viel reuze mee.Mooie uitzicht vanuit je balkon.”

• il Frangipane Beoordelingsscore: 10

“Wat een topverblijf. Een zeer groene tuin geeft de rust die je nodig hebt op vakantie. De locatie is zeer centraal binnen Sigiriya, al is het fijn om eigen vervoer te hebben. Vriendelijke jongens runnen de tent, aanrader voor een paar nachten.”

• Back of Beyond - Pidurangala Beoordelingsscore: 10

“Heerlijk om in de buitenlucht te slapen, de van en ventilator zorgden ‘s nachts voor genoeg verkoeling. Het eten was er heerlijk.”