2. Hotellrecensioner SRI
  3. Hotellrecensioner Matale District
Matale District Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• The Nature Park Villa Gästbetyg: 10

”Fräscht välstädat boende med naturen tätt inpå. Väldigt trevlig hjälpsam personal. Tyvärr hann vi bara stanna en natt, hade gärna stannat längre!”

• Royal Rock Sigiriya Gästbetyg: 9

”Enkelt men bra boende med en fantastiskt utsikt över Lion Rock och risfälten från balkongen. Personalen va väldigt trevliga och både boendet och maten va väldigt prisvärda.”

• ”Fantastiskt fina rum och trevlig personal.”

• ”Palmyra Nature Resort Sigiriya var en fröjd för ögat med sin naturliga skönhet och charm. Vårt rum var underbart inrett och poolen var en perfekt plats att koppla av och njuta av omgivningarna. En oas av lugn och skönhet i Sigiriya!”

• ”Lugnt och skönt. Tropisk djungel känsla ! Vackra träd, fåglar och fiskar. Fin frukost och gott kaffe! Rymliga rum och AC fungerar bra. Rekommenderar starkt denna resort.”

• ”Vi skulle i väg men fick vänta över 45 minuter på frukost trots att de sagt att det var frukost från 7:30.”

• Hotel Sigiriya Kele Gästbetyg: 8

”Väldigt bra boende med pool och hängmattor. Trevlig personal. Nära till Sigiriya rock.”

• Hotel Sigiriya Gästbetyg: 9

”Utsikten över Sigiriya rock och pool området”

• New Peacock Resort Gästbetyg: 6

”Ägaren var trevlig och hjälpsam”

• ”Jättefint område och trädhuset var magiskt. Den bästa personalen, vi kände oss så välkomnade och omhändertagna.”