2. Hotellrecensioner SRI
Matara District Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• Tropical Point Inn Gästbetyg: 10

”Lovely family”

• Hotel Silan Mo Gästbetyg: 9

”Välstädat rum där allt fungerar som det ska. Uppskattade att personalen tom ordnade minikylskåp då vi önskade det. Mycket trevlig personal, glada och välkomnande. Städningen fungerade. Bra AC. Stor balkong med magnifik utsikt.”

• The Whitegates Lodge Gästbetyg: 7

”Bra läge med liten strand 1 minut ifrån. Ägarna var toppen.”

• Somerset Mirissa Blue Gästbetyg: 10

”Det var fräscht och poolen hade enastående utsikt. Nära stranden och till centrum”

• The Wave's Guest House Gästbetyg: 9

”Bra läge 1 minut från Mirissa beach. Trevligt bemötande. Stort rum med bra badrum. Mysigt att sitta ute och äta frukosten som var riktigt bra (te/kaffe, ägg/omelett, pannkakor med god fyllning, bröd, smör och marmelad). Utanför rummet sprang apor, ekorrar, varaner och påfåglar. AC på rummet.”

• ”Rummet var luftigt och rent med utsikt över floden. Kändes som en lugn oas bland andra hus och trädgårdar, lite utanför huvudgatan. Jättetrevlig och hjälpsam personal. Hon skickade med oss hemmagjorda crepes med cocos inför resan som var supergoda! <3”

• SriMany Gästbetyg: 10

”Så vänlig personal, lyhörd och tillmötesgående. Fräscha rum till riktigt bra pris. God och mättade frukost!”

• Villa Tissa Beach Resort Gästbetyg: 8

”Bra läge vid stranden och härligt med pool. Fina lokaler.”

• Glamour Mirissa Gästbetyg: 10

”Personalen var helt enastående, några av de mest hjärtliga och varma människor vi någonsin träffat! Stort tack till Kolitha och Amith för de oförglömliga dagarna. Frukosten var jättegod, fin utsikt mot vattnet, perfekt läge och mysig innergård. Bara en minuts promenad från den bästa badstranden. En bonus var den fina lilla familjen med hundvalpar som brukade hälsa på oss 😀 tack för ett fantastiskt minne, vi rekommenderar Glamour starkt!”

• Marino Mirissa Gästbetyg: 9

”Bra läge, nära superfin strand. Lugnt. Trevlig personal. Frukost på Tackterassen med havsutsikt”