2. Hotelbeoordelingen Zuid-Afrika
  3. Beoordelingen B&B en herberg: Noordwest
Noordwest Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Villa Gracia Guesthouse Beoordelingsscore: 9

“Heerlijke ruime, schone kamer en goed gefaciliteerd. Comfortabel en met smaak ingericht. Ontbijt was goed. Veel privacy. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ruime parkeergelenheid. Ook fijn appcontact, zodat je tot het laatste moment nog aanpassingen kon maken. In ons geval de aankomsttijd. Een aanrader.”

• Vicky B Bed and Breakfast Beoordelingsscore: 6

“De locatie ten opzichte van Pilanusberg, het ligt dichtbij een van de grote ingangen.”

• The Oak Potch Guesthouse Beoordelingsscore: 5

“Veilige buurt, mooie omgeving, dichtbij centrum”

• Game View Lodge Beoordelingsscore: 9

“De gastvrijheid, we verbleven kort, maar het was gezellig en mooi uitzicht.”

• Joezebel Guesthouse Beoordelingsscore: 9

“Heel gastvrij en behulpzaam. Superschoon en prima 'Engels' ontbijt. Vlakbij ingang Pilanesberg.”

• Kadichueni Guest House Beoordelingsscore: 7

“Schoon en goed bed. Lekkere stoel om in te lezen”

• Franka Guesthouse Beoordelingsscore: 8

“Mooie tuin en zwembad. Ruime en schone kamers”

• “Het personeel is erg vriendelijk. Maggie heeft lekker voor ons gekookt. De locatie is werkelijk schitterend gelegen aan de rivier. We hebben een prachtige zonsondergang gezien. De kamer was ruim en zeer schoon. Fijn dat er een goede airco hing.”

• Cozy Kosmos Beoordelingsscore: 8

“Mooie veilige locatie in een compound met fantastisch uitzicht. Faciliteiten waren dikke prima, net zoals de kamer. Het bed lag heerlijk en de Wifi was ook in orde. Gastvrouw aardig en bereikbaar.”

• Letamong Beoordelingsscore: 3

“Vond het allemaal zwakjes”

De 30 beste B&B's en herbergen in: Noordwest

gebaseerd op 44.360 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com