2. Hotellrecensioner UK
  3. Recensioner för B&B och värdshus i North Yorkshire
North Yorkshire Verifierade recensioner av B&B och värdshus från riktiga gäster

• Bay Horse Gästbetyg: 9

”Två nätter l York som en etapp i en 6 veckors resa, främst med tåg. Bay Horse är en förtjusande gammal pub med moderna rum.”

• Tower Guest House Gästbetyg: 10

”Otroligt välskött, charmigt och mysigt ställe med smakfull inredning. Allt är otroligt väl genomtänkt. Rent, fantastisk frukost, hjälpsam och vänlig personal.”

• ”Vi kom till Clarendon hotel på vår vandringssemester i Yorkshire dales. Mycket trevligt hotell, oväntat bra mat, det enda som drog ner betyget var att det var lite dåligt med folk, men å andra sidan var det 2 januari....”

• ”Prisvärt boende centralt i Pateley Bridge med trevlig personal och utmärkt frukost.”

• Friars Rest Guest House Gästbetyg: 9

”Välstädat och trevlig personal”

• The Woolly Sheep Inn Gästbetyg: 8

”Läget mitt i Skipton och den mysiga baren. Bra personal och genuin pubmiljö. Fin gammal byggnad.”

• The Thoresby - Room Only Gästbetyg: 7

”Mysigt rum i gammaldags hus. Ganska skön säng. Bra läge vid havet. Rofyllt. Prisvärt! Tekokare på rummet.”

• The Leeway Gästbetyg: 9

”Extremt välstädat och fräscht. Bekväm säng. Trevligt med litet kylskåp på rummet.”

• Vas' York House Gästbetyg: 8

”Bra läge till centralstationen och till stadskärnan. Vänlig värd och lugnt och skönt boende.”

• Oscar Park Farm Gästbetyg: 7

”Bara en natt i dåligt väder så ingen uppfattning. Trevligt och tillmötesgående värdpar. Bra frukost”