2. Opinions d'hotels de Itàlia
  3. Opinions de bed and breakfasts i fondes de Piemont
Piemont Opinions de bed and breakfasts i fondes autèntiques de clients reals

• B&B Autin Puntuació: 9

"Molt tranquil i bon esmorçar"

• HOTELLERIE VALLE SACRA Puntuació: 10

"La ubicació és escel•lent, l'esmorzar deliciós i el tracte molt bo."

• Matteotti25 Puntuació: 8

"La ubicació i el tracte rebut."

• B&B Terra di confine Puntuació: 10

"Un lloc perfecte després d’un dia de conducció. Té tot el necessari per una estada sense res superflu. L’esmorzar ha estat perfecte."

• Granuit room & breakfast Puntuació: 10

"Tot! L’allotjament és preciós. Ens va enamorar l’olor que feia només entrar, la xemeneia de l’entrada i el personal tant amable. L’esmorzar era exquisit!"

• La Luna e i Faló Puntuació: 10

"Es classic i encisador, te personalitat, i molta qualitat en els detalls. Et porta en temps antics pero amb totes les comoditats modernes. L'esmorzar es molt complert i Davina ho fa encara més agradable."

• B&B IL SOGNO Puntuació: 10

"Molt recomanable! El propietari, el Luca, va ser molt amable en tot moment. Vam poder pactar l'hora del check-in (el meu vol arribava una mica tard), i després em va explicar el funcionament del B&B i dels espais compartits. També em va donar informació sobre la ciutat, les zones, coses a fer... L'habitació molt neta i còmode, amb cafetera, tovalloles i esmorzar inclòs! Pel que fa als espais compartits, no hi ha hagut cap problema. A més, encara que els lavabos siguin compartits cada habitació té un WC assignat. A la cuina-menjador hi havia disponible una nevera, un microones i un escalfador d'aigua, i el Luca posa a disposició dels clients plats i gots d'un sol ús. M'ha sorprès molt positivament, i el preu és excepcional tenint en compte tot el que inclou! Sens dubte, hi tornaria!"

• Casa Sironi Puntuació: 2

"Ens varen telefonar als 10' dient que no tenien lloc, i que no podiem anar-hi"

• Turin Central Suite Puntuació: 7

"Situacio i habitacio"