2. Opinions d'hotels de França
  3. Opinions d'hotels de França
Poitou-Charentes Opinions de bed and breakfasts i fondes autèntiques de clients reals

• Jolysable Puntuació: 10

"La rehabilitació de la casa i el molí, la sala comuna, el magnífic desdejuni i la temperatura de les habitacions. El jardí és molt bonic i amb molts llocs per a estar."

• Les trois cèdres Puntuació: 10

"Habitació espaiosa amb totes les comoditats i detalls. Piscina agradable i esmorzar molt bó i complert. Hotel molt tranquil. Al estar ubicat a prop de la carretera és ideal per visitar la Rochelle i els pobles propers sense haver d'estar instal·lats a la pròpia Rochelle que hi ha moltossima gent"

• La Bourdetaise Puntuació: 8

"La lluminositat Els exteriors La simplicitat de la distribució"

• "Habitacions molt àmplies i confortables. Els llits molt còmodes. Vam disposar d’un espai amb dues habitacions i una sala de bany molt gran. Vam fer-hi una nit com aturada del trajecte de tornada a casa. És molt pràctic en estar a prop de la carretera que comunica amb l’autopista, i a 5 minuts del centre de la vila on vam aprofitar per passejar i sopar."

• The Little Robin Puntuació: 8

"L'atenció del personal és excel•lent i l'esmorzar també. S'adapten als horaris que necessites amb total predisposició."

• Clos des Moulins Puntuació: 10

"Molt Acollidor, Esmorsar fantastic i Tracte excepcional"

• les Ormes de Belluire Puntuació: 10

"La simpatia i atenció del personal."

• Les Trois Fontaines Puntuació: 10

"Espectacular"

• No12 Puntuació: 10

"Tot ha estat perfecte. De les millors habitacions en les que he estat mai, i tinc el costum de viatjar molt per feina. La casa estava decorada amb moltissim charme, Colin i Shane son encantadors. Sempre disponibles per qualsevol cosa. I l'esmorzar espectacular :D"

• La Villa Camille Puntuació: 9

"Excellent atenció i bon acompanyament. Vam arribar més tard del demanat i no vam tenir cap problema. La madame, va ser molt atenta... Habitació agradable i còmoda. Parking al davant gratuït. Esmorzar simple però molt bo."