2. Opinions d'hotels de Malàisia
  3. Opinions de bed and breakfasts i fondes de Sabah
Sabah Opinions de bed and breakfasts i fondes autèntiques de clients reals

• "Habitació gran, neta i molt còmoda! Ubicació perfecta per anar a l’aeroport! Els propietaris son molt molt amables!"

• "Lloc especial, bona ubicació i molt servicials amb totes les necessitats."

• May Room Semporna Puntuació: 7

"Personal molt atent i amable. Les 24h hi ha algú a recepció pel que es necessiti. Vam tenir un canvi d' última hora i el propietari ens va ajudar i facilitar tot el que vam necessitar."

• Kuree Hut Puntuació: 6

"Ben situat, a 10min del port de Semporna. Personal amable i habitació gran i comfortable (el bany no, necessita una millora). Aire acondicionat perfecte i llit correcte."

• DONG’HOME东东小院 Puntuació: 8

"L’allotjament està net, habitacions amples i molt ben situat. Atenció estupenda en tot moment. Ens han permés deixar les maletes després de la nostra estada i fins hi tot dutxar-nos després de la sortida a les illes, abans de marxar al següent destí."

• Kuree Hut Puntuació: 7

"Relació preu amb qualitat correcta. Vam prioritzar l'estalvi en l'allotjament per tenir més marge per les activitats de diving. L'allotjament és correcte, net i còmode. Es pot anar a peu a tot arreu."

• Sepilok B&B Puntuació: 8

"L'emplaçament (ubicació i espai natural) és fantàstic. El bar (i recepció) obert són molt agradables i naturals. Els edificis de les habitacions també están molt bé. L'esmorzar inclòs també estava prou bé."

• "Ubicació i amabilitat. Comfort raonable per ser un hostel. La terrassa de dalt amb vistes al mar. Esmorzar bàsic inclòs. Establiments per sopar al costat."