2. Hotelbeoordelingen VS
  3. Hotelbeoordelingen VS
San Mateo County Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Bayhill Inn Beoordelingsscore: 7

“Voldeed aan de verwachting voor motel op doorreis. Ligging was voor ons niet zo belangrijk was kortbij de luchthaven en dat was de prioriteit”

• “shuttle 24/7 luchthaven, ruime kamer, comfortabele bedden, uitgebreid ontbijtbuffet, early checkin mogelijk, zwembad aanwezig”

• “Een prima kamer op een mooie locatie vlakbij het strand. Er zijn een aantal restaurants in de buurt om wat te eten. Op loopafstand is het strand waar je de zon onder kan zien gaan en met een beetje geluk (zoals wij) de walvissen af en toe boven het water uit ziet komen. We waren hier voor onze laatste nacht voor onze terugvlucht vanaf SFO airport.”

• Hotel Aura SFO Airport Beoordelingsscore: 7

“Prima voor 1 nacht. Ontbijt ruimte is te klein en niet voldoende voor alle gasten tegelijk. Een tafeltje delen met anderen geeft leuke ontmoetingen. Goede shuttleservice naar SFO”

• “Ligging t.o.v San Francisco”

• “Check-in verliep heel vlot met duidelijke uitleg over ligging van de kamer en waar het ontbijt was.”

• Bay Landing Hotel Beoordelingsscore: 7

“Een prima plek voor 1 nacht. Kort bij SFO, en met een gratis shuttle van en naar het vliegveld. Met voor Amerikaanse begrippen een prima ontbijt.”

• “Bedden goed Kamer schoon Parkeren goed”

• Half Moon Bay Lodge Beoordelingsscore: 9

“Dit is een hele fijne plek met mooie kamers en goede faciliteiten. Prima ontbijt en we hebben nog even lekker bij het zwembad gehangen.”

• Hotel 1550 - SFO Airport West Beoordelingsscore: 9

“Top hotel”