2. Opinions d'hotels de Grècia
  3. Opinions d'hotels de Grècia
Islas Sarónico Opinions de cases i apartaments de vacances autèntiques de clients reals

• Lela's House Puntuació: 9

"La ubicació es perfecta. L'edifici és molt característic i típic de la zona, la qual cosa dona la sensació de pertànyer."

• Anna's Lovely House Puntuació: 8

"Les vistes són precioses i val la pena estar una mica allunyat del port. La zona és molt tranquila i bonica. El lavabo i la cuina molt correctes. Ens va venir a buscar el Yannis al port només arribar amb el ferri i ens va acompanyar fins a l'apartament. Molt simpàtic! :)"

• Vanas Apartments Puntuació: 8

"El personal molt atent. Un lloc agradable per descansar. Sense pretensions però molt apropiat per anar en família."

• Grandmas Guest House Puntuació: 9

"És un allotjament ampli i agradable, tens tota una casa per a tu, amb un pati per estar ben tranquil. La propietaria és encantadora i ens ha informat de tot allò que necessitavem saber. També ens va fer un detall de benvinguda. Per repetir!"

• Aegina's Flowers house Puntuació: 7

"L'apartament està molt ben ubicat ."

• Aegina's Flowers house Puntuació: 8

"La seva ubicació és excel·lent. Molt a prop de tot, però sense el bullici de la zona d'oci. Apartament ampli."

• "Molt ben situat, està preparat per anar a la platja amb comoditat (té estenedor), el llit és prou còmode, la cuineta té el més necessari per fer l'estada pràctica si es vol fer amanida, menjar fruita, i tenir quatre coses. La propietària ha estat accessible per l'aplicació de Booking i ens ha resolt els dubtes quan n'hem tingut."

• THE YDRA VIEW APARTMENTS Puntuació: 10

"Todo espectacular!"