2. Hotellrecensioner GRE
  3. Hotellrecensioner GRE
Sydegeiska öarna Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• Hotel Thirasia Gästbetyg: 10

”Boendet var rent och låg centralt. Vi fick även lämna våra väskor på hotellet och använda polen efter utcheckning, då vi hade ett sent flyg.”

• Cyprotel Faliraki Gästbetyg: 7

”Fint ställe för barnfamiljer”

• Liogerma Gästbetyg: 8

”Det var rent & fint Jätte fin toalett Balkong plus en torkställning Lugnt och skönt Sköna sängar Fint pol område Aircon Det var även med frukost Att det fanns kyl Personalen var super trevliga 🥰”

• Astron Hotel Rhodes Gästbetyg: 9

”Nära till stranden. Lugnt och lite ljud från gatan.”

• Lindos Royal Resort Gästbetyg: 7

”Fint läge vid stranden och fin bukt.”

• Bamboo Suites Hotel Gästbetyg: 9

”+ Personalen var jätte-trevliga + Poolområdet med tillhörande solbäddar + Maten + Kändes fritt och avslappnat + Litet och personligt + Mycket plats vid poolen + Goda drinkar + Gästvänligheten + Sängen”

• The Majestic Hotel Gästbetyg: 10

”Fantastisk personal som alla gör det lilla extra för att gästerna ska trivas. Vi blev ompysslade på alla sätt. God varierad mat och fantastiska drinkar. Skön stämning vid vid poolen. Vi kommer gärna tillbaka”

• Princess Sissy Gästbetyg: 7

”Badrummet var fräscht”

• KoSea Boutique Hotel Gästbetyg: 9

”Läge och havsutsikt”

• Faros Resort Gästbetyg: 10

”Så underbart hotell! Fantastisk personal otroligt vänliga och serviceinriktade, mycket hjälpsamma och snabba med att svara. Exceptionellt rent. Handdukarna doftar underbart. Fin inredning i kykladisk stil och sköna sängar. Pool området är stort och med underbar havsutsikt, jättesköna solstolar och gott om plats. Man kan även promenera ner till en llten privat strand. Andra stränder runtomkring nås på 5min med bil. Kommer definitivt komma hit igen!”