2. Opinions d'hotels de Itàlia
Tirol del Sud Opinions d'hotels autèntiques de clients reals

• Naturhotel Wieserhof Puntuació: 8

"Les vistes"

• Hotel Goldene Rose Puntuació: 9

"Situació i estat de l’hotel excelents"

• Hotel Chalet Corso Puntuació: 9

"MOLT BONA RELACIO QUALITAT PREU SPA MOLT BEN ACONDICIONAT ESMORZAR MOLT BO HABITACIONS COMODES I AMPLIES"

• Hotel Weisses Lamm Puntuació: 7

"El personal ha sigut molt agradable i ens ha fet bones recomanacions, les instal.lacions del spa son molt reconfortants."

• Hotel Regina Puntuació: 8

"L'habitació i bany correctes, llits confortables, net, el personal molt amable.. Està a 5 minuts del centre de Bolzano. Per 10€ tens parking al mateix hotel"

• "Les vistes des de l'habitació són impressionants. La dona que ens va atendre a l'hotel era molt amable i atenta."

• Pension Moarhof Puntuació: 10

"Tot es perfecte, el tracte dels propietaris, l’hotel,l’habitació. Tot genial"

• Hotel Stamserhof Puntuació: 10

"L'habitació molt àmplia inclòs el bany, el bufet d'esmorzar variat hi havia de tot i molt be."

• Hotel Cir Puntuació: 8

"La netedat, el personal i la comoditat de les instal.lacions"

• Pension Marianne Puntuació: 10

"El esmorzar el serveixen cada dia a la teva taula per molt que sigui bufet lliure. És més, el personal es tan proper que se'n recorda de que vas demanar el dia anterior i ja t'ho porten sense preguntar. La habitació te uns llits mot grans individuals i molt comodes. El bany complet i l'agua molt bé. Sobretot es nota el tracte proper i familiar que es viu. No esperava pas sentir-me tan ben acollit i em va fer llastima marxar i tot."