Zuid-Tirol Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Hotel Löwenhof Beoordelingsscore: 6

“Ruime en nette kamer met goede inrichting en balkon. Prima ontbijt. Behulpzame receptie.”

• Hotel Cir Beoordelingsscore: 10

“Zeer vriendelijke ontvangst,en gastvrij personeel,de mensen die in dit hotel werken weten de gasten een gevoel te geven van thuis te zijn, wij waren er slechts een week maar werden na een lange wandeling zeer verwelkomt er werd gevraagd waar we geweest waren en hoe we het ervaren hadden, het voelde of we een beetje bij ze hoorden wij komen graag nog een keer in dit hotel.”

• Gasthof Goldenes Lamm Beoordelingsscore: 9

“Wij zijn hier als gezin terecht gekomen na een auto-ongeluk op de snelweg die naast het dorp ligt. Wij zijn door de eigenaar geweldig geholpen en mochten zelf 3 uur eerder inchecken dan normaal. Hij heeft ons geholpen met het regelen van een taxi naar het ziekenhuis. Daarnaast wilde hij voor ons eten bestellen en laten bezorgen in het restaurant. De kamer die wij hadden was perfect. Het ontbijt was lekker en er werd door de eigenaar verse koffie aan de tafel gebracht echt een top service! Na het uitchecken mochten wij onze spullen in het hotel laten liggen tot onze rit naar huis er was. Zelfs na het uitchecken werd er voor ons gezorgd. Wij kregen lekker een bak koffie en een cola. Al met al was het een top hotel met een fantastische service. Dank voor alle steun!”

• Gasthof Moarwirt Beoordelingsscore: 9

“Vriendelijk personeel. Leuke kamer en lekker eten voor een eerlijke prijs. Uitstekende locatie voor doorreizers naar het zuiden.”

• Hotel Hell Beoordelingsscore: 10

“Vriendelijke ontvangst. Auto kan veilig in afgesloten garage gezet worden. Kamers in originele staat. Heel schoon en goed over alles nagedacht. Avondeten zeer goed. Ontbijt met zelfgemaakte etenswaren (jams, vlaai). Perfecte locatie voor lago di braies te bezoeken”

• Hotel Scherlin Beoordelingsscore: 10

“Ruime kamers met een fantastisch uitzicht! Personeel is super vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt is goed, veel keuze (croissantjes, taarten, ei, yoghurt, fruit, broodjes, jam etc.). Op een paar minuten rijden van Ortisei en Castelrotto. Zwembad verwarmd en ook vanuit daar het fantastische uitzicht!”

• Hotel Appartement Haus Gitschberg Beoordelingsscore: 10

“Uitstekend ontbijt!”

• Alpenhotel Schönwald Superior Beoordelingsscore: 9

“De sfeer die er hangt in het hotel is precies wat wij verwacht hadden - Wij waren eerder in het Jochtal dus deze zomer wederom een bezoek brengen aan dit dal was zonder meer snel besloten begin van het jaar”

• “Lekker eten, ondermeer super ontbijt en schilderachtige omgeving”

• Alpina Mountain Resort Beoordelingsscore: 9

“Mooie kamer, goede bedden, schoon. Vriendelijke mensen. Goed eten, uitgebreid ontbijt Mooie ligging.”