2. Hotellrecensioner GRE
  3. Recensioner för semesterboenden i Thessalien
Thessalien Verifierade recensioner av semesterboenden från riktiga gäster

• Elizabeth Studios Gästbetyg: 10

”Till belåtenhet!”

• Villa Anna Gästbetyg: 9

”Bra läge nära stranden och staden. Underbar utsikt och mysig baksida med lugn och rofylld miljö. Mycket trevlig och hjälpsam värdinna.”

• Blue Horizon Studios Gästbetyg: 8

”Bra läge med en underbar utsikt över staden, fin pool med ett bra snyggt poolområde.”

• Stelios Studios Gästbetyg: 9

”Väldigt trevligt värdpar. Bra läge i Megali Ammos.”

• Thea Home Hotel Gästbetyg: 7

”Mycket bra!”

• Skiathos Island Suites Gästbetyg: 10

”Underbar personal!! Ägaren Maria engagerade sig, kom fram och hälsade och fixade goda efterrätter till oss! Och Floria, som framförallt tog hand om oss vid frukosten var så gullig och snäll!! Även killen som jobbade varje dag, tyvärr vet vi inte hans namn, var toppen! Jag rekommenderar detta hotell varmt och kommer mer än gärna tillbaka!!”

• Skiathos House Gästbetyg: 9

”Vänliga o Hjälpsamma Med Goda Tips o Råd. I Staden o Nära Till Första Badplats. Nära Till Busshållsplats o Många Resturang o Bageriet 😃.”

• Gioula's Residence Gästbetyg: 5

”Läget trädgården”

• ”Mitt i stan och nära till hamnen”

• Rania Studios Gästbetyg: 10

”Trevligt och enkelt boende. Hotellet ligger uppe på en kulle med ca 5 minuters promenad till hamnen och stadens restauranger och affärer, vilket gör att man inte störs av varken uteliv eller trafik. Rummen var rena, fräscha och enkelt inredda. Vårt rum hade balkong med fantastisk utsikt över hamnen. Värdparet samt farmor "Yiayia" och hunden Goldie gjorde upplevelsen familjär och extra trevlig!!”