2. Hotelbeoordelingen Vietnam
  3. Hotelbeoordelingen: Thua Thien - Hue
Thua Thien - Hue Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Orchid Riverside Villa Beoordelingsscore: 10

“Zwembad en kamers waren schoon, behulpzaam personeel en fijn dat je er de was kon doen. Ontbijtje is ook prima omdat je zelf kan kiezen wat je eet.”

• Hue Serene Palace Hotel Beoordelingsscore: 9

“Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. De kamer was ruim en bed en douche erg goed. Wij waren erg verrast door de goede kwaliteit van het restaurant, we hebben er heerlijk gegeten, en ook het ontbijtbuffet was uitgebreid. We kregen spontaan van medewerkster Su Su een lekker fruit pakket mee voor onze busreis naar de volgende bestemming.”

• Rosaleen Boutique Hotel Beoordelingsscore: 8

“Hotel en het personeel zijn top.”

• Thanh Huong Homestay Beoordelingsscore: 7

“Het personeel wat super vriendelijk en behulpzaam”

• Jade Scene Hotel Beoordelingsscore: 10

“Aardig personeel, schone kamers, goede locatie”

• Hue Nino Hotel Beoordelingsscore: 10

“Het hotel ligt in een knus zij-straatje, heel gezellig! De mensen bij het hotel zijn super vriendelijk en spreken zeer goed Engels! De locatie is perfect en de kamer is ruim, het bed is fijn en de douche is ook goed! We hadden achteraf langer willen blijven!”

• TRUONG TIEN HOTEL Beoordelingsscore: 10

“Een hotel met ruime en schone kamers, we mochten bij aankomst in de vroege ochtend gebruik maken van het zwembad en de douche ruimte. Hierdoor hebben we optimaal gebruik kunnen maken van onze dag in Hue. In de ochtend een lekker ontbijt met verse broodjes en een heerlijk eitje. De medewerkers hebben goed hun best gedaan om ons verblijf zeer aangenaam te maken.”

• Vina Spa Hotel Beoordelingsscore: 10

“De locatie, mooi uitzicht op het water. Personeel was ook heel vriendelijk en behulpzaam.”

• SALA HOTEL HUE Beoordelingsscore: 6

“Het hotel is mooi centraal gelegen en de kamers zijn ruim en schoon.”

• Melia Vinpearl Hue Beoordelingsscore: 9

“Zeer goed ontbijt en super vriendelijk personeel.”