2. Opinions d'hotels de Àustria
  3. Opinions de bed and breakfasts i fondes de Tirol
Tirol Opinions de bed and breakfasts i fondes autèntiques de clients reals

• B&B Hotel Heimgartl Puntuació: 9

"Tot en general força bé"

• well-dorado Puntuació: 10

"Es molt acollidor i tranquil ."

• Pension Thainerhof Puntuació: 10

"El lloc és excel·lect, molt tranquil, i el matrimoni que el regenta són molt amables i simpàtics. El menjar és excel·lent. L'esmorzar molt complet amb un pà fabulós. Val la pena reservar amb temps el sopar doncs és molt complet (3 plats), amb plats típics de la regió i austríacs, i a un preu millor que qualsevol altre restaurant dels voltants. L'habitació molt neta i bonica."

• Gasthof Leiter´s Hoamatl Puntuació: 10

"La ubicació, el confort, el menjar típic i molt casolà i el tracte personal dels propietaris, molt recomanable."

• Wellness Pension Hollaus Puntuació: 8

"Personal molt atent, llàstima que el pare (propietari) no controla gaire l'anglès i vam tenir algun problema degut a falta de comunicació (Ens vam quedar sense spa,-sauna) El fill en canvi, excel·lent! si l'acaba gestionant ell pot ser meravellós, ens ho va saber compensar.. Neteja correcta, esmorzar molt bo, vistes meravelloses. I ubicació genial, apartat una mica del centre del poble."

• Pension Charly Puntuació: 9

"El llit és molt còmode! Bones vistes i un esmorzar molt complet."

• "Atenció al client fantàstica"

• Waldruh Puntuació: 8

"Habitació recentment reformada amb balcó molt gran i bones vistes a la muntanya. Ubicació a prop de la carretera per moure’t facilment."

• "El tracte El menjar Comoditat en general"

• Muttererhof Puntuació: 5

"L'esmorzar és de qualitat i molt variat i el restaurant, tot i que car, és de gran qualitat."