3. Beoordelingen B&B en herberg: Toscane
Toscane Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Villa Lucrezia Beoordelingsscore: 10

“Prachtige locatie met mooi uitzicht en op loopafstand van centrum Reggello. Ruime en zeer schone kamer en lekker ontbijt. Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren, ik kom hier graag eens terug! Grazie mille ancora!”

• Villa Lavinia B&B Beoordelingsscore: 9

“De ligging, het goede ontbijt, het balkon en zwembad.”

• B&B I Coppi Beoordelingsscore: 10

“Het uitzicht is adembenemend mooi! Het personeel was heel erg vriendelijk en hartelijk!”

• Coderooms Beoordelingsscore: 8

“De ligging was ideaal, dicht bij op loopafstand van Uffizi, Palazzo Vecchio, de Ponte Vecchio en Palazzo Pitti en de Duomo. Toegang via een code, dus vrij om laat aan te komen. Grappig en goed ingericht voor zo'n kleine kamer.”

• B & B CUORE TOSCANO Beoordelingsscore: 10

“Ons beviel alles heel goed. Hele vriendelijke eigenaars die alles doen om het de gasten naar de zin te maken. Alles super schoon en het ontbijt was heerlijk! Dank je wel Christella!!”

• il buen retiro Beoordelingsscore: 10

“We werden echt in de watten gelegd door Eddy.”

• B & B Giu & Dany Beoordelingsscore: 10

“Super aardige eigenaar. Heel mooie schone kamer”

• le stanze della Terrazza sul Borgo Beoordelingsscore: 10

“De eigenaresse Giulia was super vriendelijk en reageerde heel snel via whatsapp. We kregen veel tips voor leuke eetgelegenheden. Het huis was ruim en sfeervol met een moderne badkamer en balkon met prachtig uitzicht over Castel del Piano. Een aanrader, zeker ook voor mensen die met de fiets onderweg zijn. Er was ruimte genoeg in de tuin om onze fietsen te stallen.”

• Casa Cavour Beoordelingsscore: 8

“De ligging ten op zichte van het centrum en het station + de tips van Marco over restaurants, bezienswaardigheden en de gratis parkeerplek”

• Alma BnB Beoordelingsscore: 10

“Top plek midden het oude centrum. Het is een kleine b&b met drie kamers en een centrale woonkamer met keuken die uitkijkt op het plein. De eigenaresse en haar vriend zijn extreem vriendelijk en behulpzaam met een enorme passie. Echt een aanrader om hier te verblijven! Superconfortabel bed en een heerlijke douche als een straaljager.”