2. Opinions d'hotels de EUA
  3. Opinions d'hotels de EUA
Yosemite National Park Winter Opinions de cases i apartaments de vacances autèntiques de clients reals

• "Impecablement net. Molt ben equipat, barbacoa. Comfortable, bona decoració"

• "La decoració Els llits"

• Sierra Meadows Puntuació: 9

"Nosaltres ens vam allotjar en una de les mini cabanyes de llautó. No faltava cap detall. Hi havia cistell amb tovalloles, batins i xancles per poder anar a les dutxes. També llanterna per si havies de sortir a la nit. Ens van deixar una nota i tot. Nevera, amb una tassa i coberts. Cartes per jugar. Si vas amb animals també hi havia recipients pel seu menjar. Abans d'arribar al camping, vam parar al supermercat per tal de no haver de tornar al poble. Lavabos nets. Per fer el cheking el vam fer a través del correu electrònic, així que ja sabiem el número de caseta que ens tocava i el codi per poder accedir-hi. Un 10. Repetiriem segur. Hi havia bicis per passejar per allà."

• Sierra Meadows Puntuació: 9

"La cabina és petita però molt agradable. Els detalls estan molt cuidats i fins i tot et reben amb una nota manuscrita. La piscina i els espais del càmping feien molt goig, llàstima que hi vam ser molt poc temps i no en vam poder gaudir!"

• "La vista espectacular, la ubicación dentro del parque"

Els 30 millors apartaments i cases de vacances de Yosemite National Park Winter

A partir de 5.824 opinions de cases i apartaments de vacances a Booking.com