2. Hotellrecensioner GRE
  3. Hotellrecensioner GRE
Zakynthos Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• ”Personalen i receptionen var trevliga. Maten var god. Fin strand nära hotellet.”

• Cactus Hotel Gästbetyg: 8

”Frukosten var jättebra. Mycket att välja på.”

• Marelen Hotel Zakynthos Gästbetyg: 9

”Väl uttänkt för resa med barn, trevliga områden att vistas i.”

• Timos Hotel Gästbetyg: 8

”Personalen va jättebra”

• ”Fin dekoration.”

• Vice Hotel Gästbetyg: 10

”Allt på hotellet var enastående! Rummen var rena och fräscha, frukosten var god och personalen kan vara de trevligaste och mest hjälpsamma vi stött på. De hjälpte oss med allt under vår vistelse och gav oss tips på båda resturanger, sevärdheter osv. De gjorde verkligen vår resa till det bättre. Kan varmt rekommendera detta hotell.”

• Contessina Hotel Gästbetyg: 10

”Avkopplande och jätte bra service”

• Mimoza Beach Gästbetyg: 9

”Frukosten var bra. Läget var bra, nära restauranger centrum. Hotellets pool och området vid havet var mycket bra. Kyl på rummet.”

• ”Suiten var underbar med tillgång till en privat pool. Välstädat och fint inrett. Toppservice från all personal. Restaurangen erbjöd en varierande meny som var välsmakande. Avståndet mellan suiter och reception/restaurang var olika beroende var på resorten man bodde. Men det var inga problem för en trevlig chaufför skötte alla transporter i en typ golfbil för dom som inte ville gå. Den var tillänglig inom nån minut närhelst man behövde anlita den.”

• Ilios Hotel, Adults Only Gästbetyg: 10

”Lugnt läge jättefina rum, fantastisk frukost vi tyckte att allt allt var jättebra.”