2. Hotellrecensioner SER
  3. Hotellrecensioner Mellersta Serbien
  4. Hotellrecensioner Surčin
Serbien Surčin Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• DreamLand Apartment Gästbetyg: 9,7

”Nära flygplatsen, nära till Belgrad centrum, nära till den nya motorvägen, tvättmaskin i badrummet, lugnt och tyst område. Parkering till bilen ingick ( vi bilade till Serbien).Hundvänligt.”

• Hotel AirStar Gästbetyg: 8,2

”Fantastisk service av killen som checkade in oss när vi kom sent. Han åkte och köpte jättegoda mackor till oss. Frukosten var toppen.”

”Sängen”

• Hotel AirStar Gästbetyg: 8,2

”Stort, städat, rent, fint”

• Muki apartments Gästbetyg: 9,5

”Bra område”

• Hotel AirStar Gästbetyg: 8,2

”Rent och fint rum, frukosten var bra! Hjälpsam personal som lät oss använda rummet 2 extra timmar gratis!”

• Hotel AirStar Gästbetyg: 8,2

”Rena och fina rum inget annat.😡”

• SLEEP & GO Gästbetyg: 9,6

”Det var nära flygplatsen personal var jätte trevligt fick skjuts från och till flygplatsen. Det var väl städat,man fick tilltugg och dricka i minibaren som ingår i priset och dom var otroligt trevliga och hjälpsamma jag kommer att boka dom igen 👏🙂🙂🙂”

• Apartman Anastasija Gästbetyg: 9

”Värdarna är mycket vänliga Välutrustad lägenhet bra wifi Rent och fint i lägenheten”

• ”Plus: .Personalen var vänlig och välkommnande .Matsalen/Mötesrummet var väldigt trivsamt .Sängarna var bekväma och det var väldigt trivsamt i sovrummet. Minus: Det kunde varit lite bättre städat i toaleten. Speciellt det krommade toalett artiklarna. Och duch draperi dörren saknades så när man dushade rann vattnet ut i toaletten. Men för övrigt var vi nöjda!”

De 15 bästa hotellen i Surčin