2. Hotellrecensioner SEY
  3. Hotellrecensioner SEY
  4. Recensioner för B&B och värdshus i La Digue
Seychellerna La Digue Verifierade recensioner av B&B och värdshus från riktiga gäster

• Bethel's Villas Gästbetyg: 8,8

”Välstädat, fint för en guesthouse. Bra val av möbler, stilen håller länge. God enkel frukost, älskade frukten och pannkakorna! Tyst på natten. Alla var väldigt trevliga på alla sätt och gjorde vistelsen mysig!”

• Pension Michel Gästbetyg: 9,1

”Först och främst vill jag offentligt tacka för Er gästfrihet. Av alla fyra boenden på Seychellerna var detta det bästa. Känslan av välkommen och avskildhet på samma gång. Rummet är lika rent som ett apotek. Rena sängkläder och handdukar varje dag. Bekvämt fräscht badrum. Utrymmet på gården är fantastiskt för att sitta på kvällen. Frukost med färsk frukt och variation varje morgon. Vi är mycket imponerade och om vi någonsin kom tillbaka till ön, vi kommer att bo här.”

• Oceane Self Catering Gästbetyg: 9,1

”Närheten till allt. Restauranger,take away och stränder. Härlig lite pool. Jätte fina rum,toppen bra AC och wifi som var gratis”

• Villa Source D'Argent Gästbetyg: 8,8

”Fin och modern lägenhet, poolområdet, frukostterassen, läget, personalen, balkongen”

• Pension Michel Gästbetyg: 9,1

”Läget är helt okey, bra med billig pickup från färjan. Frukost och lunch ingår, maten är av varierande kvalitet men överlag god. Vi ger maten 6 av 10 poäng.”