Danska Vägen 70, Örgryte - Härlanda, 416 59 Göteborg, Sverige
Nr. 76 av 79 hoteller i Göteborg
Folkets favorittBasert på 155 omtaler av hotellet
5,9Renhold
6,5
Komfort
6,5
Beliggenhet
7,6
Fasiliteter
6,0
Personale
7,8
Valuta for pengene
6,9
WiFi (gratis)
7,4
Hver omtalescore er på mellom 1 og 10. Den samlede omtalescoren som du ser, kommer vi frem til ved å legge sammen alle omtalescorene som har kommet inn, og deretter dele denne summen på antallet omtalescorer. Vi bruker et system med vekting i utregningen av omtalescoren. Det innebærer at jo nyere en omtale er, desto større vekt får den i utregningen av scoren. I tillegg kan gjestene gi egne del-scorer, altså en egen score for bestemte kategorier av stor betydning, slik som beliggenhet, renhold, personale, komfort, fasiliteter, valuta for pengene og gratis WiFi. Vær oppmerksom på at gjestene sender inn del-scorene og den samlede scoren hver for seg, og at det derfor ikke er noen direkte forbindelse mellom dem.
Du kan skrive en omtale av et overnattingssted du booket via plattformen vår, hvis du overnattet der, eller hvis du ankom overnattingsstedet uten å overnatte der. Vil du gjøre endringer i en omtale du allerede har sendt inn, kan du ta kontakt med Kundeservice.
Vi har ansatte og automatiske systemer som er trent opp til å oppdage falske omtaler som sendes inn via plattformen vår. Hvis vi finner falske omtaler, sletter vi dem, og hvis nødvendig treffer vi tiltak rettet mot den ansvarlige bak omtalen.
Den som oppdager noe mistenkelig, kan melde fra om dette til Kundeservice, slik at teamet som spesialiserer seg på svindelsaker, kan undersøke nærmere.
Ideelt sett skulle vi ha publisert hver eneste omtale vi mottar, enten den er positiv eller negativ. Vi vil imidlertid ikke vise noen omtaler som inneholder eller viser til (blant annet):
For å sikre at omtalene er relevante godtar vi bare omtaler som sendes inn innen 3 måneder etter utsjekking. Vi kan også slutte å vise omtaler når de er blitt 36 måneder gamle, eller hvis overnattingsstedet har byttet eier.
Et overnattingssted kan velge å svare på en omtale.
Når du ser flere omtaler, vises de nyeste øverst, avhengig av noen andre faktorer (hvilket språk omtalen er på, om det bare er en tallvurdering eller om den også inneholder kommentarer osv.). Hvis du vil, kan du sortere og/eller filtrere dem (etter tid på året, omtalescore osv.).
Noen ganger viser vi omtalescorer fra andre velkjente reisenettsteder. Dette vil i så fall stå tydelig markert.
Disse retningslinjene har som målsetning å sørge for at innholdet på Booking.com er relevant og familievennlig, uten at vi hindrer noen i å uttrykke sterke meninger. Retningslinjene gjelder også uansett hvilke synspunkter kommentaren formidler.
Bidragene skal være reiserelatert. De nyttigste bidragene er de som er grundige og detaljerte og som hjelper andre med å ta bedre avgjørelser. Vennligst unngå personfokuserte, politiske, uetiske eller religionskritiske kommentarer. Markedføringsrelatert innhold vil bli fjernet, og kommentarer om Booking.coms tjenester skal sendes til våre kundeservice-team (Customer Service og Accommodation Service).
Bidragene skal fremstå som passende for et globalt publikum. Vennligst unngå å bruke banning samt forsøk på å skjule banning med kreative skrivemåter uansett språk. Kommentarer og media som omfatter hatefulle ytringer, diskriminerende bemerkninger, trusler, seksuelt eksplisitte bemerkninger, vold og promotering av ulovlig aktivitet tillates ikke.
Alt innhold skal være ekte og unikt for gjesten. Gjesteomtaler har størst effekt når de er ekte og objektive. Bidraget ditt skal være ditt eget. Samarbeidspartnere av Booking.com skal ikke sende inn kommentarer på vegne av gjester eller tilby incentiver i bytte mot gode omtaler. Forsøk på å sabotere poengsnittet til en konkurrent ved å sende inn en negativ omtale vil ikke tolereres.
Respekter andres privatliv. Vi i Booking.com vil gjøre det vi kan for å skjule e-postadresser, telefonnumre, nettadresser, kontoer i sosiale medier og lignende opplysninger.
Meningene som uttrykkes i bidragene tilhører Booking.coms kunder og overnattingssteder og ikke Booking.com selv. Booking.com tar ikke på seg ansvar eller forpliktelser for noen omtaler eller svar på omtaler. Booking.com er en distributør (uten verifiseringsplikt) og ikke en ansvarlig utgiver av disse kommentarene og svarene.
Omtalene sorteres automatisk ut fra datoen på omtalen, i tillegg til andre kriterier. Dette er for å kunne vise deg de mest relevante omtalene, som omtaler på språket ditt, omtaler med kommentarer, og ikke-anonyme omtaler. Det kan i tillegg være mulig å sortere omtaler basert på flere kriterier (som type gjest, antall gjestepoeng osv.).
Denne tjenesten kan inneholde oversettelser fra Google. Google frasier seg alle garantier knyttet til oversettelsene, både uttrykt og underforstått, inkludert eventuelle garantier for nøyaktighet, pålitelighet og eventuelle underforståtte garantier for salgbarhet, egnethet for et bestemt formål og brudd på opphavsrett.
Slutt på innhold i dialogboksenVurdert: 14. juni 2026
Bjørn
NorgeSlitt, ulyder. Rom var preget av å være innestengt over lengre tid. Frokost kunne vært noe bedre utvalg. Svensk sild, helt fraværende. Pris er for høy i forhold til kvalitet og sammeliknet med konkurenter i nærhet.
Hotellets plassering var ok. Har vært der tidligere. Egentlig et koselig sted pregat av tidens tann!
Gjennomførte opphold i juni 2026
Vurdert: 20. april 2026
Lennart
SverigePassar
OK
Gjennomførte opphold i april 2026
Vurdert: 13. april 2026
Roald
NorgeVil ikke komme med noe særlig negativt til Hotellet for den billige prisen.
Igjen en enkel og god frokost, enkelt med parkering til bilen. Vil du til sentrum ta buss nr. 62 går rett forbi hotellet til sentrum. Dette er et billig hotell for dem som ikke vil bruke mye penger til overnatting men duger veldig bra.
Gjennomførte opphold i april 2026
Vurdert: 16. mars 2026
Lasse
NorgeDet begynner å bli noe slitent der, spesielt bad på rommet kunne hatt fordel av en fiks. Mest skuffet over frokosten, som ikke var på det nivået jeg husket den. Tidligere kunne vi spise både eggerøre, bacon og vafler på dette hotellet - mens nå føltes den veldig minimalistisk.
Vi valgte hotellet mest på grunn av beliggenhet, men også på grunn av at vi hadde bodd der tidligere og var fornøyd da ut ifra prisen på oppholdet. Beliggenheten er fortsatt et pluss og personalet på hotellet var hyggelige.
Gjennomførte opphold i mars 2026
Vurdert: 15. mars 2026
Nicholas
NorgeKjedelig og trist frokost, med minimalt av utvalg, overkokte egg, og kjedelig brød. Var bedre egg dag nummer 2.
Prisen, brukbart nok som sted. God og spennende middag. Fint med middagsmulighet på hotellet. Bra beliggenhet.
Gjennomførte opphold i mars 2026
Vurdert: 9. februar 2026
Roald
NorgeVond lukt på rommet, kloakk lukt eller gammel innestengt vond lukt.
Det var litt lite folk på hotellet så vi ble servert ferdig dekket frokost på tallerken som ble servert ved bordet vi satt oss til. Det er den flotteste frokosten vi hittil har blitt servert ved dette hotellet. Meg imponerende og smakte veldig bra. Ellers er hotellet veldig slitt, lukter ikke noe godt på rommet.
Gjennomførte opphold i februar 2026
Vurdert: 3. desember 2025
Hege
NorgeHotellet var veldig slitt og gammelt. Hadde bedt om to senger og bestilt dette, men måtte selv skyve sengene fra hverandre og bære et nattbord mellom sengene. Små rom og lite bad til og bestilt to senger som venner.
Hyggelig ansatte og det fremsto som rent.
Gjennomførte opphold i november 2025
Vurdert: 17. august 2025
Lord
NorgeFrokosten Veldig lite utvalg av pålegg
Gode senger
Gjennomførte opphold i august 2025
Vurdert: 10. august 2025
Trond
NorgeLite rom. Generelt gammel dags og trenger sårt oppussing/rehabilitering
Frokosten var bra og det samme om beliggenheten.
Gjennomførte opphold i august 2025
Vurdert: 3. august 2025
Kåre
NorgeLite håndkleder. Litt slitt toalett
Gjennomførte opphold i juli 2025

Vurdert: 29. juli 2025
Robert
NorgeJuicen ved frokost var litt utvannet. Varmt på rommet ingen AC. Litt lukt og gammelt bad
God mat og bra lokasjon
Gjennomførte opphold i juli 2025
Vurdert: 12. juli 2025
Lisbeth
NorgeLitt forvirrende at Booking.com sier det er parkering på gata når det bare er for30 minutter. Safen virket ikke, men det visste vi ikke før vi ga beskjed.
God plass på rommet. God frokost. Heis. Parkering i garasje.
Gjennomførte opphold i juli 2025
Vurdert: 4. juli 2025
Stine
NorgeSlitt og gammelt.
Ok beliggenhet
Gjennomførte opphold i juli 2025
Vurdert: 1. juli 2025
Ole
NorgeHadde rom ved heisen og den bråket mye
Greit, men kunne vært mye bedre utvalg.
Gjennomførte opphold i juni 2025
Vurdert: 18. april 2025
Renate
NorgeRommene trenger oppgradering. Frokosten gikk tom for brød og annet
Digg middag, inkludert i prisen. Sentralt - gangavstand til Liseberg
Gjennomførte opphold i april 2025
Vurdert: 26. februar 2025
Stanley
Norgebør være bedre renhold.
ok
Gjennomførte opphold i januar 2025
Vurdert: 26. januar 2025
Birgitte
NorgeDet første som skjer når vi kommer fra Norge, er at vi får beskjed om at ingen kan bruke toalettene på ett par timer. Vi går ut og kommer tilbake til ett rom med kloakklukt. Vi tenker at dette forsvinner etterhvert… Dagen etter må vi bytte rom. Får ett nytt rom som luktet innrøket. Får ett nytt rom som er romslig, lyst og fint. Tre knuste bilder på veggen og et knust speil som bare står oppstilt på pulten. Vi har bodd på Örgryte flere ganger fordi familie bor rett ved. Vi har tenkt at hotellet er slitt, men frokosten har vært kjempeflott. Godt utvalg av brød, pålegg, varm mat, fruk, grønnsaker og vafler mm. Dette er nesten borte. Det fantes kokte egg (grønne), agurk, appelsin, litt pålegg og en slags pudding. Leit at det har tapt seg.
Beliggenheten er gull for oss
Gjennomførte opphold i januar 2025
Vurdert: 25. november 2024
Louise
NorgeDårligt vaska, sovesofaer var helt grusom å ligge i, tynne dyner, ekstremt små puter
Rommet var stort
Gjennomførte opphold i november 2024
Vurdert: 23. september 2024
John
NorgeJeg måtte betale 150 kroner for parkeringen, trodde dette var gratis for hotellets gjester, men det var det altså ikke.
Frokosten var grei, og beliggenheten super.
Gjennomførte opphold i september 2024
Vurdert: 1. september 2024
Emilie
NorgeBeliggenheten. Frokosten. Hyggelig personal
Gjennomførte opphold i september 2024
Vurdert: 13. august 2024
Vera
NorgeMinus for at det ikke var små håndklær og at såpedispenser var ødelagt.
At hotellet ligger i et rolig strøk. Men alikevel nærme fasiliteter.
Gjennomførte opphold i august 2024
Vurdert: 26. juli 2024
Roald
NorgeHotellet bør renoveres, veldig slitt.
Enkel god frokost, god seng. hotellet ligger et stykke fra sentrum, men ta bare buss nr. 60 bruk logg deg inn eller betal på bussen med bankkort så er du i sentrum på noen minutter eller ta en øl i baren mens du venter på busse. Buss holdeplass rett utenfor hotellet. Parkering til bilen inne i fjell anlegg ps. her er det møkkete å lite lys men bilen står trykt.
Gjennomførte opphold i juli 2024
Vurdert: 15. juli 2024
Arthur
NorgeIngen ventilasjon på rommene
Billigere en andre
Gjennomførte opphold i juli 2024
Vurdert: 8. juli 2024
Roald
NorgeHotellet bør renoveres. veldig slitt.
Rimelig, men ligger litt i utkanten av sentrum. Må ta buss for å komme til sentrum. God enkel frokost med sterk kaffe. De som liker å gå til sentrum er dette et utmerket billig hotell. Rett ned i gata ligger er det pizza, Tyrkisk mat, Meksikansk mat eller ta en Øl eller vin på hotellet. Bra parkering til bil og koster bare 150,- kr.
Gjennomførte opphold i juli 2024
Gardermoen, Norge
Wernigerode, Tyskland
Rieti, Italia
Stargard, Polen
Geisenhausen, Tyskland
Oban, Storbritannia
Roma, Italia
Hillcrest, Sør-Afrika
Vi gir personlige anbefalinger basert på aktiviteten din på plattformen vår. Hvis du foretrekker det, kan du velge bort dette alternativet. Husk at bortvalg bare påvirker den nåværende enheten din. Du må derfor justere denne innstillingen på hver enhet etter behov og i henhold til preferansene dine.
Booking.com er en del av konsernet Booking Holdings Inc., verdensledende innen reiser og lignende tjenester online.
Vi har mer enn 70 millioner omtaler, og alle er fra ekte, verifiserte gjester.
1
Før man kan skrive en gjesteomtale, må man først ha booket et opphold hos oss. Slik kan vi forsikre oss om at omtalene våre kommer fra gjester som faktisk har bodd på overnattingsstedet.
2
Vel fremme opplever gjestene om det er stille og fredelig på rommet, om de ansatte er hjelpsomme, om frokosten er god, osv.
3
Etter reisen forteller gjestene oss om oppholdet. Vi sjekker at ingen av omtalene inneholder støtende språk og ser til at de er skrevet av gjester som faktisk har bodd på stedet, før vi legger dem ut på nettsidene våre.
Hvis du har booket gjennom oss og vil skrive en omtale, må du logge inn først.
Slutt på innhold i dialogboksen