Gå direkte til hovedinnholdet
  1. hovedsiden for hotellanmeldelser
  2. anmeldelser av hoteller i Sverige
  3. anmeldelser av hotell i Göteborg
  4. Anmeldelser av Hotel Örgryte

Anmeldelser av Hotel Örgryte 3 stjerner

Danska Vägen 70, Örgryte - Härlanda, 416 59 Göteborg, Sverige

Nr. 76 av 79 hoteller i Göteborg

Folkets favoritt

Omtalescore

Basert på 155 omtaler av hotellet

5,9

Poengfordeling

  • Renhold

    6,5

  • Komfort

    6,5

  • Beliggenhet

    7,6

  • Fasiliteter

    6,0

  • Personale

    7,8

  • Valuta for pengene

    6,9

  • WiFi (gratis)

    7,4

100 % verifiserte omtaler

Ekte gjester. Ekte opphold. Ekte meninger.

Les mer- åpner en dialogboks
Skriv en omtale

Viser 1 – 25

  • Vurdert: 14. juni 2026

    7,0
    «Slitt men fungeter»
    • Ferietur
    • Alenereisende
    • Dobbeltrom Standard
    • Bodde 1 natt
    • Innsendt fra mobil

    Slitt, ulyder. Rom var preget av å være innestengt over lengre tid. Frokost kunne vært noe bedre utvalg. Svensk sild, helt fraværende. Pris er for høy i forhold til kvalitet og sammeliknet med konkurenter i nærhet.

    Hotellets plassering var ok. Har vært der tidligere. Egentlig et koselig sted pregat av tidens tann!

    Gjennomførte opphold i juni 2026

  • Vurdert: 20. april 2026

    5,0
    «För mitt behov helt ok»
    • Ferietur
    • Alenereisende
    • Enkeltrom Standard
    • Bodde 1 natt

    Passar

    OK

    Gjennomførte opphold i april 2026

  • Vurdert: 13. april 2026

    6,0
    Ganske bra
    • Ferietur
    • Par
    • Dobbeltrom Standard
    • Bodde 1 natt

    Vil ikke komme med noe særlig negativt til Hotellet for den billige prisen.

    Igjen en enkel og god frokost, enkelt med parkering til bilen. Vil du til sentrum ta buss nr. 62 går rett forbi hotellet til sentrum. Dette er et billig hotell for dem som ikke vil bruke mye penger til overnatting men duger veldig bra.

    Gjennomførte opphold i april 2026

  • Vurdert: 16. mars 2026

    5,0
    «Bra beliggenhet og et ok opphold.»
    • Jobbreise
    • Småbarnsfamilie
    • Familierom
    • Bodde 3 netter
    • Innsendt fra mobil

    Det begynner å bli noe slitent der, spesielt bad på rommet kunne hatt fordel av en fiks. Mest skuffet over frokosten, som ikke var på det nivået jeg husket den. Tidligere kunne vi spise både eggerøre, bacon og vafler på dette hotellet - mens nå føltes den veldig minimalistisk.

    Vi valgte hotellet mest på grunn av beliggenhet, men også på grunn av at vi hadde bodd der tidligere og var fornøyd da ut ifra prisen på oppholdet. Beliggenheten er fortsatt et pluss og personalet på hotellet var hyggelige.

    Gjennomførte opphold i mars 2026

  • Vurdert: 15. mars 2026

    5,0
    «Billig, men trist.»
    • Ferietur
    • Alenereisende
    • Enkeltrom Standard
    • Bodde 2 netter
    • Innsendt fra mobil

    Kjedelig og trist frokost, med minimalt av utvalg, overkokte egg, og kjedelig brød. Var bedre egg dag nummer 2.

    Prisen, brukbart nok som sted. God og spennende middag. Fint med middagsmulighet på hotellet. Bra beliggenhet.

    Gjennomførte opphold i mars 2026

  • Vurdert: 9. februar 2026

    6,0
    Ganske bra
    • Ferietur
    • Par
    • Dobbeltrom Standard
    • Bodde 1 natt

    Vond lukt på rommet, kloakk lukt eller gammel innestengt vond lukt.

    Det var litt lite folk på hotellet så vi ble servert ferdig dekket frokost på tallerken som ble servert ved bordet vi satt oss til. Det er den flotteste frokosten vi hittil har blitt servert ved dette hotellet. Meg imponerende og smakte veldig bra. Ellers er hotellet veldig slitt, lukter ikke noe godt på rommet.

    Gjennomførte opphold i februar 2026

  • Vurdert: 3. desember 2025

    5,0
    «Helt ok.»
    • Ferietur
    • Alenereisende
    • Dobbeltrom Standard
    • Bodde 1 natt
    • Innsendt fra mobil

    Hotellet var veldig slitt og gammelt. Hadde bedt om to senger og bestilt dette, men måtte selv skyve sengene fra hverandre og bære et nattbord mellom sengene. Små rom og lite bad til og bestilt to senger som venner.

    Hyggelig ansatte og det fremsto som rent.

    Gjennomførte opphold i november 2025

  • Vurdert: 17. august 2025

    7,0
    Bra
    • Gruppe
    • Enkeltrom Standard
    • Bodde 2 netter
    • Innsendt fra mobil

    Frokosten Veldig lite utvalg av pålegg

    Gode senger

    Gjennomførte opphold i august 2025

  • Vurdert: 10. august 2025

    5,0
    «Et hotellrom til 1.400,- svenske kroner var dette langt under pari. Slitent hotel.»
    • Ferietur
    • Par
    • Lite dobbeltrom
    • Bodde 3 netter

    Lite rom. Generelt gammel dags og trenger sårt oppussing/rehabilitering

    Frokosten var bra og det samme om beliggenheten.

    Gjennomførte opphold i august 2025

  • Vurdert: 3. august 2025

    5,0
    Godkjent
    • Ferietur
    • Alenereisende
    • Enkeltrom Standard
    • Bodde 2 netter
    • Innsendt fra mobil

    Lite håndkleder. Litt slitt toalett

    Gjennomførte opphold i juli 2025

  • Vurdert: 29. juli 2025

    7,0
    Bra
    • Ferietur
    • Småbarnsfamilie
    • Tremannsrom Standard
    • Bodde 1 natt
    • Innsendt fra mobil

    Juicen ved frokost var litt utvannet. Varmt på rommet ingen AC. Litt lukt og gammelt bad

    God mat og bra lokasjon

    Gjennomførte opphold i juli 2025

  • Vurdert: 12. juli 2025

    7,0
    «Greit og rimelig hotell.»
    • Ferietur
    • Småbarnsfamilie
    • Dobbeltrom Standard
    • Bodde 2 netter
    • Innsendt fra mobil

    Litt forvirrende at Booking.com sier det er parkering på gata når det bare er for30 minutter. Safen virket ikke, men det visste vi ikke før vi ga beskjed.

    God plass på rommet. God frokost. Heis. Parkering i garasje.

    Gjennomførte opphold i juli 2025

  • Vurdert: 4. juli 2025

    5,0
    Godkjent
    • Ferietur
    • Småbarnsfamilie
    • Dobbeltrom Standard
    • Bodde 2 netter
    • Innsendt fra mobil

    Slitt og gammelt.

    Ok beliggenhet

    Gjennomførte opphold i juli 2025

  • Vurdert: 1. juli 2025

    5,0
    «Helt ok hotell»
    • Ferietur
    • Alenereisende
    • Enkeltrom Standard
    • Bodde 2 netter
    • Innsendt fra mobil

    Hadde rom ved heisen og den bråket mye

    Greit, men kunne vært mye bedre utvalg.

    Gjennomførte opphold i juni 2025

  • Vurdert: 18. april 2025

    7,0
    Bra
    • Ferietur
    • Småbarnsfamilie
    • Enkeltrom Standard
    • Bodde 2 netter
    • Innsendt fra mobil

    Rommene trenger oppgradering. Frokosten gikk tom for brød og annet

    Digg middag, inkludert i prisen. Sentralt - gangavstand til Liseberg

    Gjennomførte opphold i april 2025

  • Vurdert: 26. februar 2025

    6,0
    «Enkel grei overnatting.»
    • Ferietur
    • Par
    • Dobbeltrom Standard
    • Bodde 2 netter

    bør være bedre renhold.

    ok

    Gjennomførte opphold i januar 2025

  • Vurdert: 26. januar 2025

    5,0
    «Slitt hotell med slitte møbler og ødelagt inventar på rommene. Veldig sentralt»
    • Ferietur
    • Par
    • Tremannsrom Standard
    • Bodde 2 netter
    • Innsendt fra mobil

    Det første som skjer når vi kommer fra Norge, er at vi får beskjed om at ingen kan bruke toalettene på ett par timer. Vi går ut og kommer tilbake til ett rom med kloakklukt. Vi tenker at dette forsvinner etterhvert… Dagen etter må vi bytte rom. Får ett nytt rom som luktet innrøket. Får ett nytt rom som er romslig, lyst og fint. Tre knuste bilder på veggen og et knust speil som bare står oppstilt på pulten. Vi har bodd på Örgryte flere ganger fordi familie bor rett ved. Vi har tenkt at hotellet er slitt, men frokosten har vært kjempeflott. Godt utvalg av brød, pålegg, varm mat, fruk, grønnsaker og vafler mm. Dette er nesten borte. Det fantes kokte egg (grønne), agurk, appelsin, litt pålegg og en slags pudding. Leit at det har tapt seg.

    Beliggenheten er gull for oss

    Gjennomførte opphold i januar 2025

  • Vurdert: 25. november 2024

    5,0
    «Grei beliggenhet, dårligt vaska, måtte stå å vente i 10 min før å sjekke in, Frukosten var helt ok»
    • Ferietur
    • Småbarnsfamilie
    • Tremannsrom Standard
    • Bodde 2 netter
    • Innsendt fra mobil

    Dårligt vaska, sovesofaer var helt grusom å ligge i, tynne dyner, ekstremt små puter

    Rommet var stort

    Gjennomførte opphold i november 2024

  • Vurdert: 23. september 2024

    7,0
    «Hel kurant sted å overnatte»
    • Ferietur
    • Gruppe
    • Dobbeltrom Standard
    • Bodde 1 natt

    Jeg måtte betale 150 kroner for parkeringen, trodde dette var gratis for hotellets gjester, men det var det altså ikke.

    Frokosten var grei, og beliggenheten super.

    Gjennomførte opphold i september 2024

  • Vurdert: 1. september 2024

    7,0
    Bra
    • Ferietur
    • Småbarnsfamilie
    • Enkeltrom Standard
    • Bodde 2 netter
    • Innsendt fra mobil

    Beliggenheten. Frokosten. Hyggelig personal

    Gjennomførte opphold i september 2024

  • Vurdert: 13. august 2024

    5,0
    Godkjent
    • Ferietur
    • Småbarnsfamilie
    • Tremannsrom Standard
    • Bodde 1 natt
    • Innsendt fra mobil

    Minus for at det ikke var små håndklær og at såpedispenser var ødelagt.

    At hotellet ligger i et rolig strøk. Men alikevel nærme fasiliteter.

    Gjennomførte opphold i august 2024

  • Vurdert: 26. juli 2024

    7,0
    Bra
    • Ferietur
    • Par
    • Dobbeltrom Standard
    • Bodde 1 natt

    Hotellet bør renoveres, veldig slitt.

    Enkel god frokost, god seng. hotellet ligger et stykke fra sentrum, men ta bare buss nr. 60 bruk logg deg inn eller betal på bussen med bankkort så er du i sentrum på noen minutter eller ta en øl i baren mens du venter på busse. Buss holdeplass rett utenfor hotellet. Parkering til bilen inne i fjell anlegg ps. her er det møkkete å lite lys men bilen står trykt.

    Gjennomførte opphold i juli 2024

  • Vurdert: 15. juli 2024

    5,0
    Godkjent
    • Ferietur
    • Småbarnsfamilie
    • Dobbeltrom Standard
    • Bodde 2 netter
    • Innsendt fra mobil

    Ingen ventilasjon på rommene

    Billigere en andre

    Gjennomførte opphold i juli 2024

  • Vurdert: 8. juli 2024

    7,0
    «Vi kommer til å ta inn på dette hotellet neste gang også vi gleder oss. Meg og min kone.»
    • Ferietur
    • Par
    • Dobbeltrom Standard
    • Bodde 1 natt

    Hotellet bør renoveres. veldig slitt.

    Rimelig, men ligger litt i utkanten av sentrum. Må ta buss for å komme til sentrum. God enkel frokost med sterk kaffe. De som liker å gå til sentrum er dette et utmerket billig hotell. Rett ned i gata ligger er det pizza, Tyrkisk mat, Meksikansk mat eller ta en Øl eller vin på hotellet. Bra parkering til bil og koster bare 150,- kr.

    Gjennomførte opphold i juli 2024

Viser 1 – 25

Disse overnattingsstedene har også fått gjesteomtaler: