2. anmeldelser av hoteller i Thailand
  3. anmeldelser av hotell i Surat Thani Province
  4. anmeldelser av hotell i Chaweng Noi-stranden
Thailand Chaweng Noi-stranden Ekte hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

• «Strand frokost og lunsj ,god mat og hyggelig betjening»

• The Sarann - SHA Extra Plus Omtalescore: 7,8

«Stor basseng i frontvillaen, romslige rom, hjelpsomme ansatte.»

• Villa The Spot Koh Samui Omtalescore: 8,6

«Nydelig plass, veldig vanskelig å komme til i dårlig regnvær.»

• Baan Sukreep Resort Omtalescore: 8,7

«Dette var et herlig og eksklusivt lite paradis, innpakket i trær og ro. Når vi var inni hytten vår var det ingen innsikt fra de andre hyttene. Når vi lå ved bassenget kunne vi ikke se hyttene omkring oss. Ved bassenget var det god plass til både avslapping og vannlek, baren hadde hjelpsomme og flotte ansatte og hele stedet oste av vennlighet. Vi leide scootere fra resepsjonen, fikk transport til flyplassen, tips om steder å reise til på øya, og gode samtaler i restauranten. Maten vi spiste på kvelden var nydelig, smakfull og hjertelig tilberedt. Frokostbuffeten på morgenen var enkel, og absolutt god nok. Varmmat kunne bestilles fra kjøkkenet. Vi kan ikke anbefale dette stedet varmt nok! Flott management og øvrig personale.»

• Baan Sawan Samui Resort Omtalescore: 9,4

«Vakkert nytt hotell. Er som en oase med fine basseng og beplantning. Store, rene og fine rom. God frokost. God mat i restauranten. Veldig hyggelige og hjelpsomme eiere og personale.»

• «Fantastisk flott strand og restaurant og hytten var topp, beliggende 30 meter fra stranden. Personalet gjorde alt som sto i deres makt for å gjøre oppholdet til en drøm. Kan ikke bli bedre. Vi vil tilbake!!»

• «Vennlig og hjelpsomt personale. Fine rom, fantastisk beliggenhet. Nydelige strender. Fantastisk mat og drikke.»

• «ligger fint til med egen strand og kort vei til alt»

• «Beliggenheten ved stranden»

• «svært lite , burde ikke hatt 4 stjerner , og heller ikke prøve å lure gjestene»