2. Hotelbeoordelingen Turkije
  3. Hotelbeoordelingen: Regio Middellandse Zee (Turkije)
  4. Hotelbeoordelingen Konaklı
  5. Beoordelingen van Blue Marlin Deluxe Spa & Resort - Ultra All Inclusive

Beoordelingen over Blue Marlin Deluxe Spa & Resort - Ultra All Inclusive 5 sterren

YELKEN SOKAK NO:4 KONAKLI, 07490 Konaklı, Turkije

#2 van de 22 hotels in Konaklı

• Beoordeeld op: 14 juni 2024

Leuke vakantie gehad, voor herhaling vatbaar.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Klein minpuntje was dat het zwembad niet zo groot was en als je te laat kwam dan waren alle ligbedden bezet (bij het zwembad), maar aan het strand waren genoeg ligbedden.

Super vriendelijk personeel, goed eten, mooie kamers, veel gezinnen met kleine kinderen, super gezellig, eigenlijk was alles top.

Verbleven in juni 2024

• Beoordeeld op: 15 mei 2024

Fantastic
    • Eenpersoonskamer met Uitzicht op het Zwembad

Geen problemen ondervonden. Dus zou niet weten wat er beter zou kunnen

De maaltijden. Super veel keuze. Voor iedereen wel iets

• Beoordeeld op: 24 november 2023

Hele fijne en schone hotel, zeker voor herhaling vatbaar!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Zwembad

Hele fijne ervaring zowel qua hygiëne als gastvrijheid van de personeel. Heerlijk genoten aan het zwembad én aan het privestrand met heerlijke cocktails, zeker voor herhaling vatbaar! 🥰🥰

• Beoordeeld op: 2 november 2023

• Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Zwembad

Alles was geweldig.Eten, personeel, netheid, locatie, spacentrum alles was op het hoogste niveau.

• Beoordeeld op: 29 september 2023

Heerlijk verblijf om je te ontzorgen en lekker te genieten van je tijd.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Zwembad

Sommige personeel dat rondloopt kwamen minder vriendelijk en sociaal over.

Meteen ern mooie nette indruk bij binnenkomst in het hotel. zeer behulpzaam receptiemedewerker. Veel verschillende momenten op de dag voorzien van eten en toetjes. Veel variatie in het buffet. Niet erg gericht op kinderen was niet erg voor ons zoontje ng erg klein namelijk 2 jaar. Spa zeker bezoekje waard. Genoeg variatie en heerlijke loungedeelte. Zeer schoon hotel hygiene in onze hotelkamer was tiptop. Zeker een aanrader om er met een gerust hart te verblijven en om er te ontspannen. Wij danken iedereen in het hotel voor de goede service!

• Beoordeeld op: 21 september 2023

We zullen zeker terugkomen👍🏼
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Ik kan het niet bedenken

Ligplaatsen op de steiger, originele dranken, supervriendelijke personeel van garçons tot de manager, alle soorten lekkere cocktails. Professionele massage’s en spa……

• Beoordeeld op: 8 september 2023

Heerlijke vakantie waarin we heerlijk verwend zijn!
    • Familiekamer met Balkon

Ik kan het niet bedenken.

We hebben bij een ander hotel geboekt, maar door omstandigheden hier belandt. Wat heerlijk was dat zeg!! We werden hartelijk onthaald, hele vriendelijke receptie medewerkers en personeel. Prachtige kamer, zachte bedden, fruit werd gebracht. We hebben hier heerlijk genoten. Heerlijke cocktails gehad, lekker eten, genoten van de spa en een prachtig concert aan de zee.

• Beoordeeld op: 5 september 2023

Knus en een heerlijke hotel.

De onbeschaduwde kinderzwembad.

Het eten, de drankjes zijn a-merken en het eten. Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 21 mei 2023

GEWELDIG!!!!!!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Alles !! van het eten tot de mederwerkers!!!

• Beoordeeld op: 16 november 2022

Goed hotel
    • Familiekamer met Balkon

Niets speciaals.. meerderheid zijn mensen vanuit de Oostblok landen. 1 nacht luidruchtig.. de andere nachten waren dik oke.

Alles was in orde. Behalve eten mocht er wat meer vegan opties zijn en duidelijk aangeven in wat alcohol zit, bv. id dessertjes.

• Beoordeeld op: 3 oktober 2022

fantastisch

het personeel was top

• Beoordeeld op: 14 september 2022

Het waren de beste dagen van onze vakantie!
    • Familiekamer met Balkon

Heerlijk verblijf. Mooi gelegen alles is aanwezig echt een aanrader!!

• Beoordeeld op: 27 augustus 2022

Geweldige verblijf!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Zwembad

Het hotel is heel mooi ingericht en heel netjes. De medewerkers zijn heel vriendelijk. Ik ben zeer tevreden over de service. Het personeel bij de receptie, stond mij elke keer te woord als ik een vraag had. De kamers zijn ook netjes bijgehouden en schoongemaakt. Het eten was elke dag gevarieerd en lekker! Ik heb ook 1 keer gebruik mogen maken van de a la carte en dat was op de pier. Super mooi uitzicht met een hele goede service en het eten was ook lekker. Het strand is ook geweldig met een eigen pier. Ik heb enorm genoten van mijn verblijf, waardoor ik 2 dagen extra had bijgeboekt.

• Beoordeeld op: 7 augustus 2022

het personeel was heel vriendelijke vooral de barmen's Bedankt Okan , Cagri en Yusuf
    • Familiekamer met Uitzicht op Zee

nieks

Hygiëne was zeer goed

• Beoordeeld op: 29 juli 2022

heb goed kunnen uitrusten en genieten

geen idee

alles was top personeel zeer vriendelijk, eten was lekker,

• Beoordeeld op: 28 juli 2022

Het was rustgevend.
    • Familiekamer met Uitzicht op Zee

Niks.

Het eten was lekker en gevarieerd.

• Beoordeeld op: 28 juli 2022

toppers 🥰🥰
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

ik heb weinig worden voor De hotel was A tot Z was goed dus zeker een aanrader Helaas konden we niet lang blijven maar mijn volgende verblijf zal wat langer zijn

• Beoordeeld op: 6 juni 2022

Ik kom zeker terug!

no comment

The service 👌🏼

• Beoordeeld op: 14 oktober 2021

Heel fijn en aangenaam verblijf. Uitgebreid eten en super vriendelijk personeel.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Zwembad

Het ontbijt was heel erg uitgebreid en voor iedereen wat wils.

• Beoordeeld op: 15 augustus 2021

Vakantie voor stellen
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Niet veel te doen voor kinderen..

Rust, dit is wat je moet verwachten van dit hotel. Voor kinderen weinig te bleven, klein zwembad mocht wel wat groter zijn. Mensen waren soort van aan het vechten voor een plek wie er als eerst een handdoek legt heeft een plek :) Wij hebben een cabana gehuurd voor hele week, zeker aan te raden! Je hebt je vaste plek en privacy. Maaltijd zijn oké, ala cart alleen maar vis mocht wel meer keuze.. In de buurt niet veel te doen erg saai.. wij hadden auto dus konden gaan waar we heen wilden. Een aanrader!

• Beoordeeld op: 25 augustus 2022

• Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Zwembad

water goede temperatuur geschikt voor kleine kinde

• Beoordeeld op: 24 juli 2022

• Familiekamer met Balkon

Lawaai van buiten na 00:00 begon veel lawaai paar dagen niet goed geslapen.. En ook geen één keer Turkse muziek gehoor is wel spijtig als je in Turkije op vakantie bent

Eten was zeer uitgebreid en personeel van restaurant zeer vriendelijk

• Beoordeeld op: 6 augustus 2021

• Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

- Niet hygiënisch. Kamer werd zeer slecht schoongemaakt. Je kan niet op blote voeten in de kamer lopen, dan zijn je voeten zwart van de viezigheid. Er zijn dagen geweest dat ons bed niet werd verschoond/opgemaakt en we geen schone handdoeken kregen. - Kamers zijn ontzettend klein, zelfs als je een upgrade boekt. Kastruimte zeer beperkt. - Extra betaald voor kamer met zeezicht: geen zee te zien. Sterker nog, überhaupt niks te zien. De randen van de balkons op de bovenste etage zijn zo hoog, dat je er pas overheen kan kijken als je op je tenen staat. - Klein zwembad. - Glijbanen zijn maar een beperkt aantal uur per dag open. Dat in combinatie met geen animatie zorgt voor weinig vermaak voor kinderen. - Service bij de cabbana kan uitgebreider. Je betaald er immers minimaal €50 voor. Personeel komt maar 2 of 3 keer langs om bestellingen op te nemen. Dat kan echt beter! - Eten is lekker maar zeer beperkt. Elke dag zelfde avondeten met heel weinig afwisseling. Lunch en snack is zeer beperkt: lunch met wat salade en durum, snack alleen pizza en burger. Dat elke dag… Ontbijt ook. Soep van het diner gaat door naar het late soepuurtje en vervolgens van de avond ervoor de volgende dag bij de lunch weer gegeven. Van 17:00 tot 19:00 en van 21:00 tot 12:30 is er niks te eten te krijgen in het hotel. Tussen het ontbijt en lunch zit ook een enorm gat waarin je geen eten kunt vinden, maar weet de precieze tijden niet. Erg vervelend, en niet wat je zou verwachten bij een all-inclusive hotel. - Strand zeer klein. - Stuk door ‘de wijk’ lopen naar het strand. Vonden we geen ramp, maar had wel even gemeld mogen worden. - Geen animatie/shows.

- Personeel is zeer vriendelijk. - Ruime keuze uit drankjes. - Cabana bij zee erg fijn (let op: prijzen beginnen bij €50). Echt de moeite waard voor een dag. - Goede massages en mooie spa. Zeker de moeite waard! - Fijne locatie dichtbij twee winkelcentra, overige afstanden zijn goed te doen met de taxi. - Mooie pier met een nieuwe bar erop. Ziet er goed uit. - Lekkere (alcoholvrije) cocktails. - Lekker Turks eten zoals pilav, gevulde aubergine en cicek. Wel elke dag hetzelfde. - Had me voorbereid op geluidsoverlast, omdat ik dit vaak in recensies voorbij zag komen. Hier echter totaal geen last van gehad. - Goede airco die snel koelt.

• Beoordeeld op: 20 juli 2021

Teleurstellend
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Geen 5 sterren hotel waardig Uitchecken 1400 mag niet langer verblijven na uitchecken kamer Muf ruikende kamers wat meer leek op pension. Oo fotos lijkt het nieuw gebouw maar is zeer gedateerd

Mooie strand zee