2. Opinions d'hotels de EUA
  3. Opinions d'hotels de Estat de Nova York
  4. Opinions d'hotels de Nova York
  5. Opinions del Embassy Suites By Hilton New York Manhattan Times Square

Opinions del Embassy Suites By Hilton New York Manhattan Times Square 4 estrelles

60 West 37th Street, Nova York, NY 10018, Estats Units

7,5

• WiFi gratuïta

7,7

Opinions 100% autèntiques

Clients reals. Estades reals. Opinions reals.

Més info- obre un quadre de diàleg
Deixa un comentari

Llistat 1 - 9

• Escrit el 25 de maig del 2022

7,0
    "Ubicació excel·lent i personal molt atent"
    • Habitació amb Llit Extragran i Vistes a la Ciutat
    • Estada de 7 nits
    • S'ha enviat des d'un mòbil

PQue hagis demanar neteja diària de l'habitació. Habitació petita, no feia els 27m2 que diu quan reserves

El personal que atén l'esmorzar i el "front desk " molt amables i servicial

S'hi va allotjar el maig del 2022

• Escrit el 18 d'abr. del 2022

esmorzar caotic

S'hi va allotjar el abril del 2022

• Escrit el 22 d'ag. del 2022

6,0
    "Millorable"
    • S'ha enviat des d'un mòbil

L'aire acondicionat feia molt soroll, vam haver d'apagar_lo Hi havia molta gent a esmorzar i poc lloc per seure

L'edifici esta be L esmorzar es correcte

S'hi va allotjar el agost del 2022

• Escrit el 18 d'abr. del 2022

3,0
    "No recomanable per 3 persones. Totalment nefast!"
    • Grup d'amics
    • Estada de 3 nits
    • S'ha enviat des d'un mòbil

La rebuda a l'hotel. A les 16h. L'habitació encara no estava llesta així que vam marxar. Al tornar el noi de recepció molt poc professional no ens va explicar absolutament res, només ens va facilitar un full amb informació i prou. L'habitació per la que havíem fet la reserva era per 3 persones. Arribem i només hi havia el llit doble preparat amb dos tovalloles. Reclamem a recepción pero ens diuen que el sofà de llit ens l'hem de muntar nosaltres. Molt mal servei. Reclamem. Demanem algú del personal que s'encarregui de preparar el sofà llit com a mínim. Ve una noia i només ens obre el sofà llit. Finalment hem d'acabar NOSALTRES fent-nos el llit perquè la noia només té excuses. Lamentable! Que paguem per un servei i que a les 21h del vespre ens haguem de fer el nostre llit. El noi de recepció molt malament. Sembla mentida que sigui un hotel de 4 estrelles.

La noia de recepció que ens va ajudar en tot el següent dia de la primera desastrosa nit a l'hotel. Esmorzar correcte però molt mala organització.

S'hi va allotjar el abril del 2022

el tema neteja

S'hi va allotjar el febrer del 2022

• Escrit el 12 de des. del 2021

2,0
    "Molt poca qualitat en una ubicació excel·lent. Una llàstima. I més encara quan Hilton li dóna nom."
    • Estada de 4 nits

Haviem contractat una suite ja que erem tres. Va resultar una pifia. Era una habitació normal, amb un llit gran supletori. La qual cosa feia impossible tenir les maletes accesibles i a més amb un armari quasi inexistent. La meva queixa es extensiva a Booking, ja que es veu que es molt corrent que els clients es queixin del mateix i Booking segueix publicitant habitacions de 28 metres quadrats, quan no en tenen més de 20. En quatre dies, ens van arrenjar l'habitació només un dia i després d'insistir molt. Diuen que es per raons COVID, quan tots sabem que la neteja es ara mes imprescindible que mai.

Increible que Hilton doni el seu nom a un establiment tant lamentable. Una pena que una ubicació excelent no estigui d'acord amb el servei donat. Habitació publicitada al WEB (Suite) de mesura molt inferior, de mesures exactament igual a les dobles amb un llit addicional, el que fa impossible tenir espai per deixar les maletes. Armari inexistent, només per 4 penjadors. En aquest punt Booking.com haria de ser més curós amb les descipcions que fa del establiment. Servei de neteja d'habitacions i arrenjament de llits (no canvi) per demanda amb quatre dies d'antel.lació. Només un dia ens van fer l'habitació. Ascensors quasi sempre col.lapsats. Esmorzar molt complet i amb molt bona atenció.

S'hi va allotjar el desembre del 2021

S'hi va allotjar el juliol del 2022

Llistat 1 - 9

T'igualem el preu
T'igualem el preu
Els millors preus • Sense càrrecs de gestió • Ho has trobat més barat? Et tornem la diferència!