2. Hotellrecensioner Sydafrika
  3. Recensioner för B&B och värdshus i Västra Kapprovinsen
  4. Recensioner för B&B och värdshus i Somerset West
Sydafrika Somerset West Verifierade recensioner av B&B och värdshus från riktiga gäster

• One Oak Guest House Gästbetyg: 9,7

”Vacker inredning, värmande tvåsidig brasa och otroligt sköna lakan.”

• ”Andra året vi är på Winelands Villa så nöjda med stället och personalen. Så serviceminded. Hälsar Ann-Kristine Ekberg”

• ”Fantastisk personal! Tanaka och Matthew gjorde vistelsen till en härlig upplevelse. Vi gillade verkligen det fina huset och den härliga atmosfären. Det var skönt att sitta en stund i biblioteket och smälta intrycken efter en intressant dag med besök på vingårdar och lantgårdar i området. Vi trivdes bra i vårt stora rum.”

• Waterstone Lodge Gästbetyg: 9,3

”Mysigt ställe med närhet till strand golf o restauranger. Charmig kvinna som jobbade med frukosten som ingick i priset. Bil krävs”

• ”Området, välstädat, kaffemaskin och fint poolområde. Värdinnan är trevlig och hjälpsam. Finns även möjligheter till braii.”

• ”Trevlig personal och en mycket bra frukost”

• ”Helt nyrenoverat och fina rum. Läget mycket centralt.”

• Vredenburg Manor House Gästbetyg: 9,6

”ett fantastiskt ställe. Det bästa vi har bott på av många många i Sydafrika. Finns ingenting att anmärka på. Återkommer mycket gärna och stannar längre. Och en underbar personal. För att inte tala om den fantastiska frukosten.”

• De Molen Guest House Gästbetyg: 8

”Den fantastiska utsikten och personalens trevliga bemötande.”