2. Hotelbeoordelingen Zuid-Afrika
  3. Hotelbeoordelingen: Noordwest
  4. Hotelbeoordelingen Madikwe Wildreservaat
Zuid-Afrika Madikwe Wildreservaat Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Tau Game Lodge Beoordelingsscore: 9,2

“Tau lodge is fantastisch!!! We hebben ontzettend genoten van ons verblijf. De lokatie, pal aan een waterplaats is uniek. Vele en verschillende dieren komen gedurende dag drinken. Zelfs vanaf je patio van je chalet kan je de dieren van dichtbij bewonderen. Het eten is erg goed, ook vegetarische gerechten zijn erg smaakvol. Twee tochten per dag geven een afwisselend beeld van het prachtige gebied. Maar vooral het team van Tau is hartverwarmend. We zijn zo ontzettend in de watten gelegd. Met zoveel liefde, zorg en gezelligheid hebben ze ons verblijf bij Tau tot een feestje gemaakt. De chalets zijn ruim, met goede bedden en een heerlijke warme douche. De massages in de spa zijn ook erg lekker. We kijken er met veel liefde op terug.”

• Madikwe River Lodge by Dream Resorts Beoordelingsscore: 8,7

“Fijne locatie aan de rivier, vriendelijk personeel en heerlijk eten.”

• aha Thakadu River Camp Beoordelingsscore: 8,9

“Prachtige locatie, vriendelijk personeel en heerlijk eten.”

“Alles was fantastisch”

• Madikwe River Lodge by Dream Resorts Beoordelingsscore: 8,7

“Het super vriendelijke personeel. Je werd echt ongelooflijk hard verwend. Prachtige kamers/ hutten. Mooie zwembaden, kei lekker eten! Fantastische gamedrives door gepassioneerde ranger.”