2. Hotelbeoordelingen Zuid-Afrika

#1 van de 19 hotels in Bergville

• Beoordeeld op: 28 augustus 2024

Leuk modern boederijhuis
    • Chalet met 3 Slaapkamers - Cottage 4

Geen minpuntjes... Alleen tip, scherpe messen zouden handig geweest zijn. Grindweg naar huisje.

Rustige ligging Stil Groot huis Grote slaapkamers met grote badkamer Bbq Handdoeken Plaats om te parkeren naast huisje. Leuke honden op boerderij. Een uurtje rijden voor grote wandelingen Vriendelijk

• Beoordeeld op: 22 augustus 2024

Wij hebben enorm genoten!!
    • Familiekamer met Gedeelde Badkamer - Familiekamer met 2 Slaapkamers

Alles, de ligging, het huisje, de rust, het lekkere eten, de tips voor uitstappen, de dieren…

• Beoordeeld op: 20 augustus 2024

Prachtige landelijke guesthouse, waar je helemaal tot rust komt.
    • Familiekamer met Gedeelde Badkamer - Familiekamer met 2 Slaapkamers

Sommige matrassen mogen vervangen worden. Er was een bed van de kinderen wat doorgezakt.

Prachtige cottages. Fijne gastvrouw, prachtige locatie heel ruim, heerlijk s'avonds gedineerd. Leuk al de huisdieren; de hond ging met ons wandelen en we hadden 2 katten die ons in onze cottage gezelschap hielden. Heel dicht bij ingang Drakensbergen Noord met o.a. amphitheater. We hielden van de rust daar!

• Beoordeeld op: 17 augustus 2024

• Chalet met 1 Slaapkamer - Cottage 3

Enige minpuntje was dat het zwembad niet echt bruikbaar was toen wij kwamen. Maar het was tenslotte ook winter. We hebbem ons ook zonder prima vermaakt.

Geweldige tijd gehad! Wat een gave plek is dit. Alle cottages zijn echt met zeer veel zorg ingericht, maar dan ook echt. Delyse heeft ons meteen geweldig ontvangen en vetzorgt alle gasten met de grootste zorg. Iedere dag even checken of alles nog goed gaat of tips nodig zijn. Zowel het ontbijt als ook het avondeten zijn dik in orde.

• Beoordeeld op: 15 augustus 2024

Wat een rust...

Niks.

Prachtige ruime en schone accomodatie in the middle of nowhere. We werden wakker door de ontelbare vogelgeluiden, heerlijk. Gastvrouw Delyse heeft ons heel hartelijk ontvangen en kan goede tips geven over de omgeving. Ontbijt is prima, maar het diner wat we er ook bij hebben gereserveerd is fantastisch! Hele sfeervolle lange tafels bij de open haard met goed eten. Echt een aanrader! Ook leuk zwembad, maar daar konden we niet in zwemmen omdat het zo koud was. (Maar dat is logisch, het is nu winter in Zuid Afrika. Wij hadden wel temperaturen tussen 20 en 25 graden)

• Beoordeeld op: 15 augustus 2024

De rust van de farm, de schitterende omgeving, de verzorging en vriendelijkheid van de eigenaresse maken het tot een ver
    • Chalet met 2 Slaapkamers - Cottage 2

Er was niets dat niet beviel

De rust die er heerst, het uitzicht vanaf het terras van de cottage op de schitterende omgeving, de vriendelijkheid van de eigenaresse, de faciliteiten, het heerlijke eten, de mogelijkheid andere gasten te ontmoeten, de gunstige ligging tov activiteiten in de omgeving

• Beoordeeld op: 11 augustus 2024

Fantastische locatie!
    • Deluxe Kamer - Kamer 4

De wifi was iets minder, maar dat was voor ons geen probleem.

Fijne gastvrouw. Mooie locatie en heerlijk eten. Een topplek!

• Beoordeeld op: 10 augustus 2024

Heerlijk in alle opzichten!
    • Chalet met 2 Slaapkamers

Prachtige omgeving, heerlijk eten (ontbijt én diner), schitterend huisje en uiterst vriendelijke manager en overig personeel!

• Beoordeeld op: 7 juni 2024

Heerlijke uitstap in Bergville.
    • Chalet met 2 Slaapkamers

Locatie. Prima wandelen. Heerlijk eten.

Verbleven in juni 2024

• Beoordeeld op: 5 mei 2024

Heerlijke en mooie plek!
    • Chalet met 2 Slaapkamers - Cottage 2

Mooie cottage, heerlijk gegeten en vriendelijk personeel. Erg mooie locatie om te verblijven, echt weg van de wereld.

• Beoordeeld op: 16 april 2024

• Deluxe Kamer - Kamer 4

Deze locatie is prachtig met een uitstekend ontbijt en ook het avondeten was lekker. De vuurkorf en bar maken het ook supergezellig s' avonds.

• Beoordeeld op: 11 maart 2024

Wat een fijne plek!
    • Chalet met 1 Slaapkamer - Cottage 3

Je moest over grindweg (10 minuten rijden) wat we dagelijks deden. Met onze kleinere auto was dat iets minder comfortabel, maar wel goed te doen.

Wat een prachtige en heerlijk rustige plek!

• Beoordeeld op: 22 februari 2024

Geweldig verblijf, heerlijk diner en ontbijt en lief personeel

Niets.

Absoluut een aanrader. Heerlijk rustig en je krijgt een enorm huis tot je beschikking. De host is geweldig en lief, er zijn veel lieve dieren en een zwembad. Het avondeten (dankzij de lieve kok) is geeeweeeldig. Echt amazing! Op een uur rijden van royal natal en veel dichtbij central Drakensbergen. Vergeet niet aan te sluiten bij het kampvuur en naar de sterrenhemel te kijken.

• Beoordeeld op: 3 februari 2024

Geweldige rustige plek in de buurt van Drakensberf
    • Chalet met 1 Slaapkamer - The Barn

Was wat warm en airco ontbrak. De vin hing wat de hoog. Door ontbreken van een klamboe kon je de ramen en deuren niet lange tijd open zetten.

Een rustig gelegen boerderij, aan een meertje, waar allerlei overnachtingensmogelijkheden zijn gerealiseerd. Stuk voor stuk bijzonder. Wij sliepen in de Barn. Een zeer compleet selfcatering huisjes met mooie veranda's, een heerlijk bed en een prachtige badkamer. Ligt heel gunstig voor bezoek Drakensberg.

• Beoordeeld op: 12 januari 2024

• Deluxe Kamer met Kingsize Bed - Kamer 3

Het eten is fantastisch.

• Beoordeeld op: 10 januari 2024

Een prima verblijf gericht op wandelen ( hiking ) of relaxen, waarbij veel zorg wordt besteed
    • Deluxe Familiekamer - Kamer 2

Verlichting boven de wastafel geeft beter scheer resultaat :-)

De eigenaresse Pippa was zeer open en vriendelijk. Toonde veel belangstelling voor de gasten. Informeerde de gasten over alle zaken. Ondanks dat er geen keuken tussen de middag was, werd toch een prima lunch op tafel getoverd. Loadshadding werd prima opgevangen door accu LED lampen. Diner was een per dag vast menu 3 gangen en smaakte uitstekend. He varieerde goed. De 3e dag was een uitschieter: rosti met gerookte forel vooraf, Steak die heeeel erg mals was met groentesalade en aardappel uit de oven. Een heerlijk desert wat er ook als afsluiter goed bij paste, een combinatie van crème brulee met koekjes eronder. Na het diner kon je gewoon blijven zitten om een spelletje te doen of i.d.

• Beoordeeld op: 7 januari 2024

Je kan er goed tot rust komen en lekker genieten
    • Chalet met 2 Slaapkamers - Cottage 2

Hans en grietje huisjes en erg cozy. Heerlijke bedden, lekker eten.

• Beoordeeld op: 26 december 2023

Genoten van de rust en gastvrijheid
    • Deluxe Kamer - Kamer 4

Om er te geraken moet je 6km over een onverharde weg. Deze ligt er wat minder bij, zeker als het geregend heeft is dit moeilijk met een gewone wagen. Bij droog weer is het toegankelijker maar hobbelig. Opzich wel een ervaring.

Zeer mooi gelegen. Je licht dicht bij de Drakensbergen (ongeveer 1u afstand) en hebt een mooi weids zicht. Je kan er helemaal tot rust komen.

• Beoordeeld op: 12 december 2023

• Familiekamer met Gedeelde Badkamer - Familiekamer met 2 Slaapkamers

Niets. Houd er gewoon rekening mee dat je telkens over een niet verharde weg van 6,5 km moet waar je je snelheid naar 30 km/u moet aanpassen. Dat neemt gewoon wat extra tijd en wat gehobbel. Dit ging perfect met onze kleine huurwagen dus laat je er vooral niet door afschrikken.

Een heerlijke plek om te verblijven, midden in de natuur. We kregen een upgrade en kwamen zo terecht in een zeer ruime cottage met prachtig terras en binnenruimtes. Delyse ontving ons super vriendelijk en hielp ons ook nog eens bij het bestellen van het vlees voor onze braai en onze wandelvragen. Altijd leuk om met haar een praatje te doen. Het zwembad was meer dan welkom tijdens deze warme dagen. Vanop het terrein deden we een wandeling van 2 uur richting de Spioenkop dam en we namen ook onze auto voor een 3 uur durende Gorge Trail in Park Natal. Toen we aankwamen was het leuk dat je je nog kon inschrijven voor het diner. Ook heel lekker en verfijnd. De dagen erna deden we boodschappen in Winterton of Bergville (30 min rijden). In de gemeenschappelijke delen heb je wifi, in de cottages niet maar dat vinden we net fijn.

• Beoordeeld op: 22 november 2023

Een ervaring om nooit te vergeten

Lange onverharde toegangsweg

Geweldige gastvrouw, iedere woning heeft adoptiekat. Honden die met je meewandelen. Prima eten. Veel faciliteiten. Centrale ligging in Drakensbergen

• Beoordeeld op: 25 oktober 2023

Ideale stopover
    • Chalet met 1 Slaapkamer - Cottage 3

Wreed toffe plaats. Ideaal als 1e stop vanuit Johannesburg richting de Drakensbergen.En vergeet niet van diner te bestellen want het is heel verzorgd en heel lekker.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2023

Geweldige locatie! Mooi ingerichte cottage en fijn personeel.
    • Chalet met 3 Slaapkamers - Cottage 4

Het kraanwater ruikt naar zwavel. Wij vonden dat niet heel erg, maar het is wel even wennen.

Wij hadden cottage nr. 4. Een grote woning met hele grote veranda. Prachtig ingerichte kamers en van alle gemakken voorzien. De kamers en badkamers waren groot en schoon. De locatie ligt afgelegen op ongeveer 10 kilometer rijden over een onverharde weg. Er is een heel mooi hoofdgebouw met restaurant en barretje. Het eten dat ze serveren is goed. Buiten is een zwembad en een leuke speeltuin. Voor ons dochtertje van 4 een mooie locatie om te spelen. Alles ziet er netjes en goed onderhouden uit. De dame van de receptie is enorm vriendelijk! Een fijne locatie om het centrale deel van de Drakensbergen te bezoeken.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2023

• Deluxe Kamer met Kingsize Bed - Kamer 3

Mooi huisje op een rustige locatie. Super vriendelijke mensen. Leuk dat er een barretje is om te zitten en iets te drinken.

• Beoordeeld op: 13 september 2023

Landelijk, romantisch en knus.
    • Chalet met 2 Slaapkamers - Cottage 2

Er is niets wat ons niet beviel.

Dalmore Guest Farm is een rustieke en unieke plaats om te verblijven en even bij te komen van je reis door Zuid Afrika. De landelijke stijl en zeer gastvriendelijke eigenaren, manager en personeel maken het romantische plaatje compleet!