2. Opinions d'hotels de Espanya
  3. Opinions d'hotels de Illes Canàries
  4. Opinions d'hotels de Breña Baja
Espanya Breña Baja Opinions d'hotels autèntiques de clients reals

• Casa El Drago 1 Puntuació: 9,7

"La vista, neteja, instal.lacions, amabilitat i empatia de la propietaria."

• H10 Taburiente Playa Puntuació: 8

"Detall d'ampolles d'aigua a l'habitació"

• Villa Asunción D Puntuació: 8,9

"La situació, el jardí, veure sortir el sol, la tranquilitat…"

• Parador de La Palma Puntuació: 8

"Que es molt tranquil i confortable"

• "Ubicación perfecta para relajarse unos días en La Palma! Casa con patio, hamaca y piscina!"

• H10 Taburiente Playa Puntuació: 8

"la situació o ubicació i les instal·lacions,"

• La Finca III Puntuació: 9,8

"Tot bé. Còmode i funcional."

• Hacienda San Jorge Puntuació: 8,6

"Situació, amabilitat personal, tranquilitat, jardí i piscina impressionants."

• Etna Puntuació: 8,8

"Casa preciosa, ben ubicada respecte a l'aeroport, la capital i força punts turístics, a prop d'altres vivendes, però amb tota la intimitat; amb totes les coses necessàries per una estada confortable: calefacció (hem anat en desembre, no ha fet molt bo tots els dies, i ja ens l'havien deixat engegada), cafetera italiana (la que ens agrada), microones, wifi, assecador, rentadora (havien deixat sabó com per dues rentades), llit molt confortable i més gran que a les fotos (fins i tot per persones d'1'90 m),.. jardí molt maco i agradable... Vaig fer una petició especial perquè celebràvem un aniversari i tot van ser facilitats; a més, van tenir un detall de benvinguda i la persona que ens esperava només va posar facilitats, tota ella alegria i amabilitat."

• VV Casita El Paraíso Puntuació: 9,1

"El jardí és molt bonic i gran. La dutxa de fora va molt bé per mullar-se i no passar calor."

Els 30 millors hotels de Breña Baja